Toen Paul vertelde over zijn stervende vriend vond ik haar ook niet echt overlopen van empathie of begrip ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Polkadot en bloem in je haar, ik noem dat dan weer niet vlot.En mondig zijn alle vrouwen boven de 65, imo.
Maar ik snap wel enigszins wat je bedoelt. Ik hou dan duidelijk van iets zachter.Ik zou gek worden van een schoonmoeder als Debbie.
Als verre buurvrouw zou ik het wel grappig vinden.
Ik zag mezelf dat beest al lekker in een lauwwarm bad wassen. Maar ik denk niet eens dat Bram zichzelf zo vaak wast....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de ultieme hondenliefhebber, alleen deze vacht… In het bos.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Deed Suus nou een boer na? Dat kan deze Tukker niet waarderen.
Ik vind haar nog wel erg kinderlijk overkomen, en heel druk.
Wat heerlijk om ze elders te zienquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow, ze zijn van die berg af.
*slow clap
Gelijk een heel andere 'vibe.'quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk om ze elders te zien
For sure.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk een heel andere 'vibe.'
Marian, een vrouw met geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:48 schreef JOHANK88 het volgende:
moet Joy niet gewoon een vrouw van 30+ daten? alle dames die er nu zijn, zijn volgens hem niet volwassen genoeg.
Ik ben heel lief tegen mannen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Persoonlijke issues aan het projecteren, much?
Joy is te lui / sloom voor Marian.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Haha! Hij kan nog altijd de nieuwe huisvriend van Marian worden, inderdaad
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:52 schreef tja77 het volgende:
Petri ziet in wat voor leed ze heeft aangericht.
Blij-eihoofd, vind het ook een vreselijke term maar het is niet echt een belediging toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:38 schreef PirE het volgende:
Hele ordinaire snollebak, man met een eihoofd.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
oh wat is hij een kwal. weg van de berg is hij nog veel erger dan op de berg.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
oh wat is hij een kwal. weg van de berg is hij nog veel erger dan op de berg.
Hij wil z’n weelderige bos borsthaar showen, en dat is nou eenmaal ver te zoeken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan dat overhemd van Joy niet nog meer open ?
Was een echte journey natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:05 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij heeft dan ook keihard aan zichzelf gewerkt, jarenlang.
Ik vind hem lief. Die andere eigenlijk niet.quote:
Vrouwen willen geen lieve mannen…quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem lief. Die andere eigenlijk niet.
Super naaisquote:
Die willen lief en nog meer dingen. Erg sick.quote:
Stoked, chill en relaxedquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die willen lief en nog meer dingen. Erg sick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |