SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 01-08-2023 12:40:17 ]Yea, she's on crack.
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ken een freak die 6 verstandskiezen had
dat Bitje van Richard Kiel was compleet van chroom, hij voelde zich alsof hij met een stuk autobumper in zijn mond rondliepquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Over uurtje naar uroloog.
Qua verstandskiezen ook bij kaakchirurg geweest. Wat een onverschillige beul was dat.Later door nabloedingen terug naar Den Bosch.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat Bitje van Richard Kiel was compleet van chroom, hij voelde zich alsof hij met een stuk autobumper in zijn mond rondliep
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jong bent schijnt dat een stuk prettiger te zijn
Ik moest twee keer naar de kaakchirurg, en ze moesten beide keren tijdens de ingreep flink verdoving bijspuiten. Geen genot
Is wel hottie manquote:
🧐quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Calandquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt hier ineens erg donker @:Lenny_Loanard
Stabiel, nog herstellend, vijf minuten inspanning is al pittig voor d'r maar haar hart houdt zich tot nu toe rustig/goed dus dat is fijn.quote:
Dus jullie hebben al wel weer sex?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stabiel, nog herstellend, vijf minuten inspanning is al pittig voor d'r maar haar hart houdt zich tot nu toe rustig/goed dus dat is fijn.
Oh zeker, 40-45x per weekquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus jullie hebben al wel weer sex?
@:GGMM check deze grap.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rklede-medewerker-isquote:Chinese dierentuin ontkent dat beer een verklede medewerker is
Zijn de beren in een Chinese dierentuin echt of zijn het medewerkers in een berenkostuum?
quote:In het verleden zijn Chinese dierentuinen vaker beschuldigd van bedrog. Zo heeft een dierentuin in Luohe ooit gepoogd een leeuw onopgemerkt te vervangen door een harige hond. En werd een dierentuin in Henan ervan beschuldigd een geverfde ezel als een zebra te vermommen.
Kut, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Streektaal, dialect, kiest u maar wat.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
Zeg het maar
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rklede-medewerker-is
[..]
verlies ik (thuis) 1-2 van Liverpoolquote:- Rasmus Hojlund (met Jhon Duran als ruilmiddel)
- Charles de Ketelaere (met John McGinn als ruilmiddel)
- Kangin Lee
- Alessio Romagnoli
- Hassan Al Haydos
- Carles Alena
Zin in een keer multiplayer F1?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik sta laatste met Aston Villa in FIFA 23 career mode
wie ik had gekocht
[..]
verlies ik (thuis) 1-2 van Liverpool
en dan verlies ik (uit) 5-2 van Brentford
in echte manager career mode, als Al Raed coach Marius Sumudica
Hoe kan je resignen als manager bij je club? Heb nu met Leeds 2x CL gewonnen maar ik wil naar Ado Den Haag of zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik sta laatste met Aston Villa in FIFA 23 career mode
wie ik had gekocht
[..]
verlies ik (thuis) 1-2 van Liverpool
en dan verlies ik (uit) 5-2 van Brentford
in echte manager career mode, als Al Raed coach Marius Sumudica
Ik heb een pastaatje besteld bij de lokale Italiaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo wat afhalen bij de Mexicaan
Ik heb vandaag geleerd dat Ziyech gewoon even een vriend in Moskou was opzoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een pastaatje besteld bij de lokale Italiaan
Overigens heeft @:Caland het moeilijk in het Ajax topic.
Gelukkig probeert hij het hier recht te breien!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heeft @Caland het moeilijk in het Ajax topic.
Pasta tomatensaus en aubergines uit de oven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehakt en aardappelpuree.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics van je tieten graagquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spinazieschotel met rundergehakt en aardappelpuree.
Goed gesprek gehad met radiologisch arts. Uiteindelijk besloten voor bestralen. Van de twee kwaden denk ik de minst zware of gecompliceerde. Nog zat bijwerkingen. Maar de eventuele optie voor impotentie en incontinentie zag ik niet zitten. Dan maar twee jaar opvliegingen en tieten.
Tagliatellequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een paar weken geduld.quote:
Zalm lasagne.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een beetje fantasie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schetst niet helemaal de verhouding van Polen versus Wagner.
Bij de dames kan dit zomaar doelpunt van het toernooi wordenquote:
Ik denk de assist van het jaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij de dames kan dit zomaar doelpunt van het toernooi worden
Step Brothers?quote:
Brugts had 2 mooie erin voor Oranje vandaag zag ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij de dames kan dit zomaar doelpunt van het toernooi worden
Ik lees dit nu pas.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ken een freak die 6 verstandskiezen had
Hoi vriend.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zes jaar strafkamp voor die Chinees.
Wie het licht ziet naderen koppe de trein zeg ik altijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi vriend.
Jij bent slimmer dan ik. Is een zelfmoordgrapje verstandig op dit forum in het Ajaxtopic of moet ik op mijn tellen passen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:15 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)stomp_on_argentinos/
Marcelo met de beenbreker.
Beter beeld rond ~45-50 sec. Tering... au
Goeiemorgenquote:
Ja, gaat een stuk beter dan de vorige keer waar het de eerste twee dagen echt drama was. Ook gewoon weer aan het werk vandaag.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Kun je alweer praten?
Wist je dat het eigenlijk ver staande kiezen moet zijn ?quote:
In m'n interview in het Bommelboek zeg ik dat m'n zelfmoordpoging op typische Tong wijze mislukte, omdat ik achter de trein sprong. Het daarna maar bij liet zitten omdat ik bang ben voor bloed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wie het licht ziet naderen koppe de trein zeg ik altijd.
Dus moet kunnen.
Straks na de VBL-SC-barbecue mogen we ook allemaal een keertje een sliding op jou maken. De beenbreukveroorzaker wint het bierpakket.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:15 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)stomp_on_argentinos/
Marcelo met de beenbreker.
Beter beeld rond ~45-50 sec. Tering... au
Vind ik leeeeeeeuk, vind ik leeuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
In m'n interview in het Bommelboek zeg ik dat m'n zelfmoordpoging op typische Tong wijze mislukte, omdat ik achter de trein sprong. Het daarna maar bij liet zitten omdat ik bang ben voor bloed.
precies jij kan er beter inspringen richting het oostenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zou je achter een trein springen?
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies jij kan er beter inspringen richting het oosten
Sowquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies jij kan er beter inspringen richting het oosten
Dat is het het hele Punt. Deze geweldige dubbelzinnige post zal je ook niet begrijpen. Maakt niet uit. Als je maar spoort en het op de rails krijgt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zou je achter een trein springen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Eet smakelijk, René!
Ik eet twee luiertjes (witbrood met chocopasta).
En dan moeten we nog met z'n allen op je moeder kruipen ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou, ik krijg er flink van langs hier.
Sorry vriend..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou, ik krijg er flink van langs hier.
Geeft niks. Zware tijden doen gekke dingen met een mens.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend..
Ik was wat gepikeerd na je opmerking in het Ajax-topic merk ik.
Zo dik is ze nu ook weer niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En dan moeten we nog met z'n allen op je moeder kruipen ook.
Briljant.quote:
Die was hier al gevallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:49 schreef Caland het volgende:
Er valt me hier toch opeens een gigantische bak water uit de lucht
@:lenny_leonard
We zien je morgenmiddag, met de nadruk op morgenmiddag, tijdens de lunch.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen brothers and sisters. Niks kunnen eten, wegens....maar dat is bijsmaak.
Keep faith.
Slaap lekker ouwe reus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen brothers and sisters. Niks kunnen eten, wegens....maar dat is bijsmaak.
Keep faith.
Maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Keep faith.
Frietje rood-wit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een vies varkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip Kerrie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ovenschotelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hamburgerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is geen normale user...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Hamburger
(je bent een walgelijke user)
Walgelijke mod dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is geen normale user...
Tonijnsalade (niet van Johma)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een situatieschets. @Zipportalquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong zal over 3 dagen wel een topic openen
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:58 schreef vrijgevochten het volgende:
https://mechanism-rotterdam.bandcamp.com/
@:Kukelecucktsju10
BuffonGodquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong zal over 3 dagen wel een topic openen
Geweldig voetballand dat door de jaren heen ook met regelmaat zouteloze kutteams op de been heeft gebracht, wat het soms moeilijk maakt om er iets van te vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BuffonGod
Italiaanse spelers vallen hier nooit in de smaak, geloof ik.
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dit ziet er onsmakelijk uit. Kun je echt niet meer met een hamburger dan dit? Althans ik denk dat het een hamburger is, kan zomaar een ander stuk verbrand rund zijn.quote:
Pirlo was wel een baasje. Net als Cannavaro/Baggio en wat te denken van boef Gatussoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BuffonGod
Italiaanse spelers vallen hier nooit in de smaak, geloof ik.
Haten op de Stinhoburgerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dit ziet er onsmakelijk uit. Kun je echt niet meer met een hamburger dan dit? Althans ik denk dat het een hamburger is, kan zomaar een ander stuk verbrand rund zijn.
Bij baggio moet ik altijd aan denkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pirlo was wel een baasje. Net als Cannavaro/Baggio en wat te denken van boef Gatusso
Goeiemorgen brother.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We zien je morgenmiddag, met de nadruk op morgenmiddag, tijdens de lunch.
Tot morgenmiddag.
Welke zware tijdenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft niks. Zware tijden doen gekke dingen met een mens.
Vooral blijven roken.quote:
Nein, Du bist ein hamburger.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Hamburger
(je bent een walgelijke user)
2 van de 4 een schande voor mooi voetbal.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pirlo was wel een baasje. Net als Cannavaro/Baggio en wat te denken van boef Gatusso
quote:
Zat er dik in dat het eens zou mislukken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Depay zet zichzelf weer eens voor joker.![]()
![]()
![]()
https://www.pzc.nl/buiten(...)t-volledig~a64c83dc/
Dit belooft een mooie dag te wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.
Voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt, is spelen tegen Fortuna Sittard en Almere City FC dan weer een pittige uitdaging. Ik denk dat Carlos Borges huilend het veld afstapt als hij Thomas Poll heeft uitgeschakeld en vervolgens de grote boze Damian van Bruggen op zijn pad ziet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit belooft een mooie dag te worden
Ik zag op twitter een lijstje voorbijkomen van spelers die die reserve PL aan gort schoten, die komen toch veelal bij flutclubjes terecht. Verder ken ik die speler niet, dus het kan net zo goed de nieuwe Madueke worden. Vind het alleen wel een bizar bedrag voor een speler die nog geen wedstrijd tegen volwassen mannen heeft gespeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt, is spelen tegen Fortuna Sittard en Almere City FC dan weer een pittige uitdaging. Ik denk dat Carlos Borges huilend het veld afstapt als hij Thomas Poll heeft uitgeschakeld en vervolgens de grote boze Damian van Bruggen op zijn pad ziet.
Maar goed, het punt van @:Caland is wel gerechtvaardigd. Het blijft een risico, al zijn bij Borges de voortekenen gunstiger dan de keeper die ze van Eintracht willen halen.
Eens, eens. In Frankfurt schieten de declaraties voor een kop koffie ook de lucht in bij de transfersom voor die keeper, die maar twee wedstrijden op het hoogste niveau gekeept heeft maar wacht is dit voetbal in de SC? Omg, het spijt me.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
Vind het alleen wel een bizar bedrag voor een speler die nog geen wedstrijd tegen volwassen mannen heeft gespeeld.
Van het geld is op naar de hoofdprijs is ook wel een beetje van de pot geruikt, ze zijn er maar druk mee onze vrienden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit belooft een mooie dag te worden
Wat ben je toch lekker zuur de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van het geld is op naar de hoofdprijs is ook wel een beetje van de pot geruikt, ze zijn er maar druk mee onze vrienden.
Je hebt weer eens geen argumenten meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker zuur de laatste tijd.
Verder dan ze zijn altijd met ons bezig kom je zelf ook niet (meer). Jammer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt weer eens geen argumenten meer.
Ik heb gewoon gereageerd in het daarvoor bestemde topic en niet eens op die spelfout, dat laten we aan @GGMM en @onlogisch over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder dan ze zijn altijd met ons bezig kom je zelf ook niet (meer). Jammer.
Grammaticale ofwel taalfout, geen spelfout.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gereageerd in het daarvoor bestemde topic en niet eens op die spelfout, dat laten we aan @:GGMM en @:Onlogisch over.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grammaticale ofwel taalfout, geen spelfout.
Is dat een goed of een slecht teken?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:13 schreef KingRoland het volgende:
Mijn 1e assessor en 2e assessor zijn het niet eens met het cijfer voor mijn scriptie dus er komt een 3e assessor.
Wat heb je geleerd van het schrijven van je scriptie?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:13 schreef KingRoland het volgende:
Mijn 1e assessor en 2e assessor zijn het niet eens met het cijfer voor mijn scriptie dus er komt een 3e assessor.
Geen idee, maar wat ik heb meegekregen is dat dit bijna nooit voorkomt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht teken?
Maar je hebt nog geen indicatie van het cijfer?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat ik heb meegekregen is dat dit bijna nooit voorkomt.
Nee nog nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen indicatie van het cijfer?
Bruine bolletjes ham/kaas, uitje, paprika.quote:
Dit is een slecht teken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht teken?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.
Dit weet @Drizzt_DeUrden welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar koop ik dat trouwens @:onlogisch ?
'trauwens'quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar koop ik dat trouwens @:onlogisch ?
Oh gelukkigquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Tenzij ze 'em schillen, dan krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel.
Ik ben je maat niet. Sterker, ik ben je haat.quote:
Zo he je bent wel erg gevat zo midden in de nachtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben je maat niet. Sterker, ik ben je haat.
Hey maat wanneer terug in de klbquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo he je bent wel erg gevat zo midden in de nacht
Hier schrik ik van.quote:
Hey makker, ik ga nu een mailtje sturen om dit op orde te krijgen!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey maat wanneer terug in de klb
Ja sked zei al dat je weer welkom bent maar je moest het wel vragen. Ze willen je zien kruipenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hey makker, ik ga nu een mailtje sturen om dit op orde te krijgen!
Het is natuurlijk van de gekke dat er uberhaupt bans zijn met onbepaalde tijd en dat je weer terug kunt keren bij goed gedrag, hoe hautain.
Ik moest diep door de knietjes om weer toegang te krijgen tot ESF.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja sked zei al dat je weer welkom bent maar je moest het wel vragen. Ze willen je zien kruipen
Trusten brother. Zonder Tong geen gevat bier op FOK!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo he je bent wel erg gevat zo midden in de nacht
Wat een geweldige mensen zijn het toch.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja sked zei al dat je weer welkom bent maar je moest het wel vragen. Ze willen je zien kruipen
Dat-ie maar zachtjes hard doot mag vallenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:10 schreef Coco het volgende:
Wij wensen @:tong80 een zalige rust toe.
Ik zal wat meer likes geven, af en toe lijkt het geen warm bad meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 likes ontvangen van Coco binnen 5 minuten.
Mijn maand augustus is geslaagd.
Break ya neck niggaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hulpje @:coco haalt uit naar mooiboy @:mortaxx
Liever dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Liever dezeIk heb liever dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik heb noodles op. Met wat kaas erdoor (geen plakken)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:47 schreef Coco het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr.
(rip @:Drizzt)
Penne arrabbiata, salade.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:47 schreef Coco het volgende:
Ik heb niks tegen 's Gravenbrakel, maar om er nou te moeten gaan wonen vind ik ook weer zo wat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Gran Turismo 7.2/10
Hypnotic 6.4/10
Check deze reviews @:ggmm @:scrummie @:rambodirk
Als @Drizzt het niet vraagt is deze vraag echt totaal irrelevant.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:47 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als @:Drizzt het niet vraagt is deze vraag echt totaal irrelevant.
quote:
Ik steun deze motie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen VBL-vrienden,
Laten we vandaag er samen een warm bad van maken, vooral vanavond.
Grt,
User Dombo
@Caland check dit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het is klote FOK!en zonder Abo.
Misschien is @Sked al wakker.quote:
Goeiemorgen @Skedquote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan B&B vol liefde van dit seizoen, ben ik nu officieel een boomer?
Ik wist niet wat het was totdat mijn pa er laatst over begon, dus ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan B&B vol liefde van dit seizoen, ben ik nu officieel een boomer?
ja of een nichtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre Bosz iets goeds op de mat weet te leggen met de zaadselectie die 'ie tot zijn beschikking heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen VBL-vrienden,
Laten we vandaag er samen een warm bad van maken, vooral vanavond.
Grt,
User Dombo
Wat zeggen we dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:36 schreef tong80 het volgende:
Caland heeft je een FOK!basic premiumaccount voor 90 dagen gegeven.Kijk op de premiumshop wat je hiermee kunt en wanneer die afloopt.
M'n muis deed het even niet. Kon niet typen. Vandaar geen smiley. Maarquote:
'Iedereen'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Iedereen kijkt het ook, heerlijk programma.
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ben in een goede bui vandaag.
Ik kijk dat niet, geen idee wat het is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Iedereen kijkt het ook, heerlijk programma.
Je bent een verstandig mens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet, geen idee wat het is.
Maar eerst....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Begin anders gelijk aan het diner
@:kukelecucktsju10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Volkoren brood, ham en kaas en paprika, uitje, komkommer en augurk.quote:
Lekker ben jijquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry dat ik gister niks gevraagd heb boys, niet aan gedacht.
Weet je ook eens hoe het is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker ben jij
Ik heb de hele avond met honger op de bank gezeten
Genoteerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet, geen idee wat het is.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar eerst....Lekker man. Beetje sappen nuttigen die ongecontroleerde celdeling bevorderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe niet zo hypochonder, homo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje sappen nuttigen die ongecontroleerde celdeling bevorderen
U wotte m8quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:29 schreef Wotte het volgende:
Ik wil graag mijn excuses maken voor mijn ernstige rant over Gimenez. Jullie zijn van een kwaliteitsposter als ondergetekende natuurlijk meer gewend.
Ik heb in Den Haag gespeeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet iemand waar user @:wotte verdedigend middenvelder heeft gespeeld?
We praten hier straattaal wat plaatsnamen betreft.quote:
opdonderenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:29 schreef Wotte het volgende:
Ik wil graag mijn excuses maken voor mijn ernstige rant over Gimenez. Jullie zijn van een kwaliteitsposter als ondergetekende natuurlijk meer gewend.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We praten hier straattaal wat plaatsnamen betreft.
Dus Agga, Utka, Damsco, Roffa, Eindje, Ally, Tilly, Nimma, Venlo, Borne.
Broodje, vanmiddag al patat gehad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.
Pizzaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
karbonadequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sushiquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinhoburger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was mijn nektasje vergetennvandaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sweet lake cityquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pasta carabinieri.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Ik wens je alle goeds toe. Mochten ze de tanden uit je muil slaan, dat je door een rietje in je neusgat kunt blijven ademen.quote:
Gehadquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Broodje, vanmiddag al patat gehad.
Terwijl me dat steeds wordt verweten.quote:
Ben jij 's middags eigenlijk moe van de kanker of van deze repeterende plaat die je alsmaar grijs blijft draaien alhier?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl me dat steeds wordt verweten.
GC / Ooit werd je op FOK! de huid vol gescholden.......
Ik blijf gewoon kut topics openen en briljante posts plaatsen, ondanks kut mods en dergelijk ongedierte die zelf niks toevoegen.
Van het beffen van je overleden opoe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben jij 's middags eigenlijk moe van de kanker of van deze repeterende plaat die je alsmaar grijs blijft draaien alhier?
Ik had liever gehad dat je hier met een gevat internetplaatje op had gereageerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van het beffen van je overleden opoe.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat je hier met een gevat internetplaatje op had gereageerd.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl me dat steeds wordt verweten.
GC / Ooit werd je op FOK! de huid vol gescholden.......
Ik blijf gewoon kut topics openen en briljante posts plaatsen, ondanks kut mods en dergelijk ongedierte die zelf niks toevoegen.
De aardappels waren uitgekookt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom heb jij vanmiddag patat gegeten?
Collega had zijn laatste dag voor zijn vakantie, dus dan mag het een keer. Volgende week mijn laatste dag, dus dan ga ik een visje halen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom heb jij vanmiddag patat gegeten?
Ahhh wat naar zeg!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wens je alle goeds toe. Mochten ze de tanden uit je muil slaan, dat je door een rietje in je neusgat kunt blijven ademen.
Heeft Tong kanker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben jij 's middags eigenlijk moe van de kanker of van deze repeterende plaat die je alsmaar grijs blijft draaien alhier?
Aids als teringlijer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |