SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 01-08-2023 12:40:17 ]Yea, she's on crack.
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ken een freak die 6 verstandskiezen had
dat Bitje van Richard Kiel was compleet van chroom, hij voelde zich alsof hij met een stuk autobumper in zijn mond rondliepquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Over uurtje naar uroloog.
Qua verstandskiezen ook bij kaakchirurg geweest. Wat een onverschillige beul was dat.Later door nabloedingen terug naar Den Bosch.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat Bitje van Richard Kiel was compleet van chroom, hij voelde zich alsof hij met een stuk autobumper in zijn mond rondliep
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jong bent schijnt dat een stuk prettiger te zijn
Ik moest twee keer naar de kaakchirurg, en ze moesten beide keren tijdens de ingreep flink verdoving bijspuiten. Geen genot
Is wel hottie manquote:
🧐quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Calandquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt hier ineens erg donker @:Lenny_Loanard
Stabiel, nog herstellend, vijf minuten inspanning is al pittig voor d'r maar haar hart houdt zich tot nu toe rustig/goed dus dat is fijn.quote:
Dus jullie hebben al wel weer sex?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stabiel, nog herstellend, vijf minuten inspanning is al pittig voor d'r maar haar hart houdt zich tot nu toe rustig/goed dus dat is fijn.
Oh zeker, 40-45x per weekquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus jullie hebben al wel weer sex?
@:GGMM check deze grap.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rklede-medewerker-isquote:Chinese dierentuin ontkent dat beer een verklede medewerker is
Zijn de beren in een Chinese dierentuin echt of zijn het medewerkers in een berenkostuum?
quote:In het verleden zijn Chinese dierentuinen vaker beschuldigd van bedrog. Zo heeft een dierentuin in Luohe ooit gepoogd een leeuw onopgemerkt te vervangen door een harige hond. En werd een dierentuin in Henan ervan beschuldigd een geverfde ezel als een zebra te vermommen.
Kut, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Streektaal, dialect, kiest u maar wat.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
Zeg het maar
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rklede-medewerker-is
[..]
verlies ik (thuis) 1-2 van Liverpoolquote:- Rasmus Hojlund (met Jhon Duran als ruilmiddel)
- Charles de Ketelaere (met John McGinn als ruilmiddel)
- Kangin Lee
- Alessio Romagnoli
- Hassan Al Haydos
- Carles Alena
Zin in een keer multiplayer F1?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik sta laatste met Aston Villa in FIFA 23 career mode
wie ik had gekocht
[..]
verlies ik (thuis) 1-2 van Liverpool
en dan verlies ik (uit) 5-2 van Brentford
in echte manager career mode, als Al Raed coach Marius Sumudica
Hoe kan je resignen als manager bij je club? Heb nu met Leeds 2x CL gewonnen maar ik wil naar Ado Den Haag of zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik sta laatste met Aston Villa in FIFA 23 career mode
wie ik had gekocht
[..]
verlies ik (thuis) 1-2 van Liverpool
en dan verlies ik (uit) 5-2 van Brentford
in echte manager career mode, als Al Raed coach Marius Sumudica
Ik heb een pastaatje besteld bij de lokale Italiaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo wat afhalen bij de Mexicaan
Ik heb vandaag geleerd dat Ziyech gewoon even een vriend in Moskou was opzoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een pastaatje besteld bij de lokale Italiaan
Overigens heeft @:Caland het moeilijk in het Ajax topic.
Gelukkig probeert hij het hier recht te breien!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heeft @Caland het moeilijk in het Ajax topic.
Pasta tomatensaus en aubergines uit de oven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehakt en aardappelpuree.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics van je tieten graagquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spinazieschotel met rundergehakt en aardappelpuree.
Goed gesprek gehad met radiologisch arts. Uiteindelijk besloten voor bestralen. Van de twee kwaden denk ik de minst zware of gecompliceerde. Nog zat bijwerkingen. Maar de eventuele optie voor impotentie en incontinentie zag ik niet zitten. Dan maar twee jaar opvliegingen en tieten.
Tagliatellequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een paar weken geduld.quote:
Zalm lasagne.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een beetje fantasie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schetst niet helemaal de verhouding van Polen versus Wagner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |