Kind op bubbling les lolquote:Maar de organisatie weet waarschijnlijk niet goed wat bubbling inhoudt, denken dansers bij een dansschool in Rotterdam. "Ik denk dat ze het hebben over daggering, een dans waar mensen, grof gezegd, aan het droogneuken zijn", zegt Roy Samuel, een vader wiens kind bubbling-les volgt op een dansschool in Rotterdam. "En daar hebben ze de sticker bubbling opgeplakt. Maar bubbling is gewoon onschuldig dansen."
h4lifequote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Rotterdam is wel de bubblinghoofdstad van Holland.
Wat zou jij je kind liever laten doen als je moest kiezen, bubbling of paaldansen?quote:
zijn keuzequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zou jij je kind liever laten doen als je moest kiezen, bubbling of paaldansen?
Dat zou toch genoeg informatie moeten zijn voor @Pisces29quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:25 schreef vrijgevochten het volgende:
ik niet maar zag hier wel een malloot met een ui van die film
Dat ze hem beter direct een dm kan sturen inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou toch genoeg informatie moeten zijn voor @:Pisces29
Geen idee, ik zie geen avatars. Zit niet op zolder op een computer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou toch genoeg informatie moeten zijn voor @:Pisces29
@onlogisch is de malloot met een Oppenheimer ui.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie geen avatars. Zit niet op zolder op een computer.
Dank.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Onlogisch is de malloot met een Oppenheimer ui.
Doe met deze informatie wat je wilt.
@onlogisch (aangezien hij plotseling zijn UI heeft veranderd, of hij heeft dit gedaan omdat hij aandacht tekort kwam).quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:08 schreef GGMM het volgende:
Er is ook een superleuk Oppenheimer topic waar een TS van niveau een schitterende OP heeft gemaakt om discussies van hoog niveau te stimuleren
F&S / Oppenheimer (2023)
Prima actiefilmpje, hoog niveau, allessssssss.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat er snel 'omg geniaal!!' bij zijn films wordt geroepen, maar het zijn vaak prima actiefilmpjes hoor. Inception ook.
Ik zou uitgaan van het laatste makker.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch (aangezien hij plotseling zijn UI heeft veranderd, of hij heeft dit gedaan omdat hij aandacht tekort kwam).
G.O.D. pt. IIIquote:
@GGMM is daar erg blij meequote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:Coco mod ze altijd weg bij mij.
Stoker.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:Coco mod ze altijd weg bij mij.
https://www.at5.nl/artike(...)gt-heel-veel-bekijksquote:Wie op de Oudezijds Achterburgwal loopt, heeft het wellicht al opgemerkt. Papegaai Coco steelt daar namelijk sinds een paar maanden de show. De grijze roodstaart flirt en fluit er vanuit zijn raam lustig op los. "Hij krijgt heel veel bekijks; er staan constant mensen naar boven te kijken, te lachen en foto's te maken; ze vinden het prachtig", vertelt baasje Patrick Lefevre vol trots.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)gt-heel-veel-bekijks
@:Coco
Toch kan 'ie het betalen op die plek te wonen, en jij niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles wat je je bij een vogeleigenaar voorstelt. Kalend, slechte huid, manboobs, wifebeater shirt, plakplaatjes, goedkope juwelen, Nederlands met een walgelijk accent. Ga zo maar door. @:Drizzt
Duidelijk niet bekend met de sociale woningbouw structuur van Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Toch kan 'ie het betalen op die plek te wonen, en jij niet.
Hij zou een laatste der Mohikanen kunnen zijn, maar jij hebt je dus ingeschreven in Amsterdam?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Duidelijk niet bekend met de sociale woningbouw structuur van Amsterdam.
Amsterdamquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij zou een laatste der Mohikanen kunnen zijn, maar jij hebt je dus ingeschreven in Amsterdam?
Die staat zelf ook al tien jaar op de lijst.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Amsterdam
Kijk deze fluitketel eens. @:KingRoland
Vogel zelf mist ook veel veren. Is voor zo'n vogel ook een kleine kooi.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles wat je je bij een vogeleigenaar voorstelt. Kalend, slechte huid, manboobs, wifebeater shirt, plakplaatjes, goedkope juwelen, Nederlands met een walgelijk accent. Ga zo maar door. @:Drizzt
Die arme vogel, met idd echt slechte veren, is dus nu pas sinds een paar maanden uit de coffeeshop.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vogel zelf mist ook veel veren. Is voor zo'n vogel ook een kleine kooi.
Hysterische plek om te wonen, alleen leuk als je dan ook alle 5 verdiepingen (met schoonmaakster) krijgt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Toch kan 'ie het betalen op die plek te wonen, en jij niet.
Ben je in Rotterdam?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens heel donker te worden @:lenny_leonard
Vanwaar diequote:
Na Eindhoven en Almere misschien wel de lelijkste stad van Nederlandquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar die![]()
Tilburg is een geweldige stad.
In andere woorden AC Milan zou moeten investeren in de jeugdopleidingen in Nederlandquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds minder kwalitatief.
Walgelijke stad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar die![]()
Tilburg is een geweldige stad.
Al besproken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)gt-heel-veel-bekijks
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:05 schreef Momo het volgende:
Patrick Lefevre heeft een vogel die Coco heet
Zegt iemand die Rotterdam adoreert en zich thuis voelt in een betonnen bouwval.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Na Eindhoven en Almere misschien wel de lelijkste stad van Nederland
Vaak geweest. Kan niet tippen aan Tilburg.quote:
Breda is wel tof ja, beetje Nijmegen maar dan iets gezelliger.quote:
Breda kan niet tippen aan Nijmegen. Breda is in alles tweedehands. Nijmegen is Zaltbommel in het groot. Alleen de inwoners zijn minder trots op hun roots.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Breda is wel tof ja, beetje Nijmegen maar dan iets gezelliger.
Boude beweringen van iemand die al 20 jaar niet het dorp is uitgeweestquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Breda kan niet tippen aan Nijmegen. Breda is in alles tweedehands. Nijmegen is Zaltbommel in het groot. Alleen de inwoners zijn minder trots op hun roots.
Bommel is een stad. FF boute.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Boude beweringen van iemand die al 20 jaar niet het dorp is uitgeweest
Ook een geweldige stad.quote:
Mijn favoriete stad.quote:
En of dat genieten is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:51 schreef tong80 het volgende:
Tilburg stinkt naar pis na het geweldige uitgaan in de studentenstad.
Nu nog een zelf opgeleide spits van Feijenoord.quote:
Den Bosch is, of eigenlijk was leuker.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En of dat genieten is.
Breda is wel leuk. Als je dan per se in het zuiden moet zijn.
Alleen qua uiterlijk, saaie slaapstad met alleen maar tokkiesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Den Bosch is, of eigenlijk was leuker.
Ha ha ha. Love yeh brother.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen qua uiterlijk, saaie slaapstad met alleen maar tokkies
Niet haten op Twentsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Gronings is wel een bazentaal. Een beetje het mooie Twents of Fries, ofzo.
Met een lichte klank praten we nergens over.quote:
Grungs is kut. Net als alle dialecten behalve Bommels. Maar Groningen, Vera, heeft me veel goede muziek geschonken. Qua bands en tips qua goede bands.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Gronings is wel een bazentaal. Een beetje het mooie Twents of Fries, ofzo.
quote:
Pastaatje.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Pad thai met noedels met kip, ei en groentenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Quinoa salade met gegrilde groentes.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@RamboDirkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Thicc
https://nos.nl/video/2484(...)nsen-is-kinderachtig
broccoli, varkenshaas en patatjesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
welke groente? Doe je ook iets van dressing erbij?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Quinoa salade met gegrilde groentes.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu op NPO1 samenvatting Carnaval @:RamboDirk
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ranzig volk. En dan een paar van die bakra's meedoen
niet zo racistischquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands @:coco
Courgette, paprika, ui, aubergine en cherrytomaten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke groente? Doe je ook iets van dressing erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Van Yellow Claw?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Kaolo kwam ook nog voorbij zie ik
@:Caland
Ik was alweer vergeten dat Almere erbij is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:52 schreef Pino112 het volgende:
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2023/2024] #1 Nieuwe kansen!
Doen jullie ook mee allen?
Prachtig stadion, je kijkt direct uit op het mooiste gedeelte: de weg terug naar huis.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat Almere erbij is.
Oh. Vetrollen galore.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk maar naar de video in de tweet die Wereldgozer even hierboven postte
Op dat bord, wel focussen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Vetrollen galore.
Verder discrimineer ik nooit.
Dat jij geen docent bent geworden.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Courgette, paprika, ui, aubergine en cherrytomaten.
Receptdie ga ik misschien eens makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn Marokkanen die dat doen grapjasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En vanavond weer in de beamer met 220 op naar Duitsland voor een ramkraak
Presentatrice van de NPO bleef er ongemakkelijk veel nadruk op leggen tijdens de uitzending. Die dacht ha actie tijdens mijn uitzendingquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Courgette, paprika, ui, aubergine en cherrytomaten.
ReceptWoar is 't vleisch @de_boswachterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woar is 't vleisch @:de_boswachter
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zijn Marokkanen die dat doen grapjas
Bijna alle plegers van plofkraken, zeker die bendes die naar Duitsland gaan, komen uit de hoek van de Marokkanen, niet Antillianen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is onzin wat je zegt. Althans, het is niet zo zwart/wit ().
ik hou meer van geel maatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is onzin wat je zegt. Althans, het is niet zo zwart/wit ().
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu op NPO1 samenvatting Carnaval @:RamboDirk
quote:
quote:A courtship display is a set of display behaviors in which an animal, usually a male, attempts to attract a mate; the mate exercises choice, so sexual selection acts on the display. These behaviors often include ritualized movement ("dances"), vocalizations, mechanical sound production, or displays of beauty, strength, or agonistic ability.
Het is gewoon niet waar. Zoek de rechtzaken er maar eens over op. Het merendeel ja, maar dat is niet ‘bijna alle’.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bijna alle plegers van plofkraken, zeker die bendes die naar Duitsland gaan, komen uit de hoek van de Marokkanen, niet Antillianen.
ja is goed Tongquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:12 schreef COVID-19 het volgende:
Rode kaart, gele kaart
Kijk of het mij raakt
Het enige dat uiteindelijk telt
Is de andere ploeg pijn doen
quote:Op zondag 30 juli 2023 08:11 schreef vrijgevochten het volgende:
hele fijne dag gewenst
[ afbeelding ]
@Wereldgozerquote:A courtship display is a set of display behaviors in which an animal, usually a male, attempts to attract a mate; the mate exercises choice, so sexual selection acts on the display. These behaviors often include ritualized movement ("dances"), vocalizations, mechanical sound production, or displays of beauty, strength, or agonistic ability.
Name?quote:Op zondag 30 juli 2023 08:11 schreef vrijgevochten het volgende:
hele fijne dag gewenst
[ afbeelding ]
Max Verstappen fanforum.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het koude F1 bad maar snel weer verlaten
Ik ben net thuis.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het koude F1 bad maar snel weer verlaten
Tot 5 voor 4 uur wel vermakelijk. Daarna niet meer gekeken, gezien de uitslag niet zoveel meer aan.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben net thuis.
Hoe was de race?
Over het topic weet ik genoeg.
Burgermenu besteld.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Kippensoepje.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Leef je wel gezond?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kippensoepje.
Al sinds woensdag ziek in bed
Mexicaanse griep?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kippensoepje.
Al sinds woensdag ziek in bed
Ik denk dat je de vinger op de zere plek legt hier. @GurneyIsBestOkay80 zou eens wat meer op zijn gezondheid moeten letten!quote:
Zonnesteek opgelopen tijdens een boottochtje woensdag. Maar ik ben al de hele reis niet enorm fit, heeft ook te maken met de intense hitte+extreme airco’s (alhoewel het hier in Guatemala gelukkig wel meevalt).quote:
Dat is niet zo mooi.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonnesteek opgelopen tijdens een boottochtje woensdag. Maar ik ben al de hele reis niet enorm fit, heeft ook te maken met de intense hitte+extreme airco’s (alhoewel het hier in Guatemala gelukkig wel meevalt).
Volgend jaar Noorwegen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonnesteek opgelopen tijdens een boottochtje woensdag. Maar ik ben al de hele reis niet enorm fit, heeft ook te maken met de intense hitte+extreme airco’s (alhoewel het hier in Guatemala gelukkig wel meevalt).
Dat is wel balen als je op reis bent.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
*enkelenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Ajax-topic is weer eens ijskoud.
Toch schattig hoe enkele zichzelf maar geen houding weten aan te nemen in deze periode.
Ze kunnen inderdaad beter de Feyenoordhouding aannemen; jarenlang iedereen in eigen topic negeren en dan bij een incidenteel kampioenschap weer gruwelijk babbels krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch schattig hoe enkele zichzelf maar geen houding weten aan te nemen in deze periode.
Of er gewoon smakelijk om lachen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad beter de Feyenoordhouding aannemen; jarenlang iedereen in eigen topic negeren en dan bij een incidenteel kampioenschap weer gruwelijk babbels krijgen.
Dat vind ik dan wel lief van je, dat je omschrijft alsof het één specifieke periode was.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
*enkelen
Het valt dan ook niet mee om na wat behoorlijk succesvolle jaren opeens in een situatie te zitten van Feyenoord een aantal jaren terug (gelukkig alleen financieel nog niet).
Ontken je het bestaan van Corona?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben al dertien jaar niet ziek geweest.
Ik ontken het bestaan van een kater.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ontken je het bestaan van Corona?
Incident.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schat je een eiland daar veiliger in dan Mexico?
Niks van gemerkt (wat ziek zijn dan natuurlijk) ondanks al mijn pogingen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ontken je het bestaan van Corona?
Dankzij jou heb ik afgelopen week tot ongeveer 04.30 naar Raw Deal gekeken, terwijl ik voor acht uur weer moest opstaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schat je een eiland daar veiliger in dan Mexico?
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben al dertien jaar niet ziek geweest.
Was dat deze?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Week voor de vakantie had k snotterige neus, Hoofdpijn, buikpijn.
En dan wordt de hele sharknado reeks er ook nog doorheen gejaagd. Wat nou komkommertijd.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik afgelopen week tot ongeveer 04.30 naar Raw Deal gekeken, terwijl ik voor acht uur weer moest opstaan.
Hoezo zo laat? Zenden ze daar een herhaling van uit?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik afgelopen week tot ongeveer 04.30 naar Raw Deal gekeken, terwijl ik voor acht uur weer moest opstaan.
Nee, je kon hem terugkijken. Ik zag jouw berichtje en toen dacht ik "ik kijk even tot ik in slaap val", wat dus niet gebeurde natuurlijk.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo zo laat? Zenden ze daar een herhaling van uit?
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, je kon hem terugkijken. Ik zag jouw berichtje en toen dacht ik "ik kijk even tot ik in slaap val", wat dus niet gebeurde natuurlijk.
Ik hoop het, in de zomer zijn er vaak best wel veel topfilms.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Misschien komende week weer een topper na Hammarby uit.
Sorry, maar ik ga geen serieuze discussie aan met mensen die denken dat Ajax 4e wordtquote:
Even gekeken, het is The Specialist met Stallone.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, in de zomer zijn er vaak best wel veel topfilms.
Die is ook goed.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even gekeken, het is The Specialist met Stallone.
Opdoeken die club.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax gaat degraderen. Het komt nooit meer goed.
Watterreus past dan ook wel in het rijtje Willie & Renee, Willem, Kale en Kokkie.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een prachtig stukje televisie was dat.
En @Caland zijn favoriet; Sjakie.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Watterreus past dan ook wel in het rijtje Willie & Renee, Willem, Kale en Kokkie.
Die is buitencategorie. Verder heeft nog nooit iemand een scheidsrechter door de Arena achtervolgd.quote:
Ik ga volgende week woensdag voor het eerst naar Pathé, om de film van je UI te bekijken.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 30 juli 2023 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga volgende week woensdag voor het eerst naar Pathé, om de film van je UI te bekijken.
Een review volgt later.
Die zoekt ze ook steeds jonger dus.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
@:Caland ging liever naar the little mermaid
Hier ga ik dan voor zitten.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga volgende week woensdag voor het eerst naar Pathé, om de film van je UI te bekijken.
Een review volgt later.
quote:Op maandag 31 juli 2023 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Saudi-Arabië is ons op alle fronten voorbij.
We worden beflikkerd @Kukelecucktsju10quote:Op maandag 31 juli 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
We lunchen vandaag iets eerder omdat @:sked honger heeft
Eet smakelijk.
Veel te vroeg.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
We lunchen vandaag iets eerder omdat @:sked honger heeft
Eet smakelijk.
Pakketje morgenquote:Je bestelling
Productomschrijving Aantal Prijs incl. BTW
Hendrick's Gin Flora Adora 1 ¤ 39,99
Hendrick's Gin Neptunia 1 ¤ 39,99
Totaal producten ¤ 79,98
Verzendkosten ¤ 0,00
Folderkorting ¤ -10,00
Folderkorting ¤ -10,00
Totaal incl. BTW ¤ 62,98
Vreselijk dit.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We worden beflikkerd @:kukelecucktsju10
quote:
quote:Vorig seizoen liet Brobbey in een interview met AT5 weten niet goed te slapen als hij niet scoort. "Ik laat het niet meteen gaan. Ik zit er wel een dagje mee, maar dan is het ook wel weer klaar."
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Brobbey nooit een WK-finale zal beslissen.quote:
Loopt in 2027 transfervrij de deur uit waarna Ajax hem in 2028 weer terugkoopt voor 20 miljoen. Door technisch directeur D. Klaassen.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Brobbey nooit een WK-finale zal beslissen.
Alsof Davy Klaassen technisch directeur kan spellen.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Loopt in 2027 transfervrij de deur uit waarna Ajax hem in 2028 weer terugkoopt voor 20 miljoen. Door technisch directeur D. Klaassen.
quote:Strengere spelregels in Engels voetbal
quote:Belangrijkste punten uit het handvest van de FA:
Twee of meer spelers die een arbiter omsingelen op een confronterende manier krijgen een gele kaart
Trainers mogen het speelveld niet betreden voor een confrontatie met een scheidsrechter. Ook niet aan het einde van de eerste helft of het einde van de wedstrijd.
Stafleden mogen geen technologische middelen gebruiken om arbitrale beslissingen te betwisten.
De aanvoerder is verantwoordelijk voor het gedrag van zijn ploeggenoten en dient hen aan te moedigen om fair en met respect voor tegenstanders te spelen.
Dat lijkt mij wel na 5 jaar vwo.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alsof Davy Klaassen technisch directeur kan spellen.
Kipquote:Op maandag 31 juli 2023 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv, inclusief een uitstekende ribkarbonade
Laat thuis. Lahmacun bij de Turk halen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv, inclusief een uitstekende ribkarbonade
Wat heb ik gedaan dan?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal je in het vervolg even taggen
Boomervoedsel.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:16 schreef tong80 het volgende:
Stamppot van rodekool en appeltjes met rundervink
Pasta zalm @Drizztquote:Op maandag 31 juli 2023 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boomervoedsel.
Ik heb me een Hot Bowl Garnalen laten komen @:wereldgozer Prima te vreten.
Tief eens een kut eind op strontzak.quote:
Lachen man.quote:
Niet iedereen. Alleen die kutstalker. Doe daar eens iets aan. Net zoals die Boezeidekoe. TR-en heeft geen nut. Maar wees niet bang brother. Tong is moe en gaat legge. Morgenochtend voorlichting over bestralen. Daarna beslissen welke behandeling ik voor ga.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:48 schreef GGMM het volgende:
Oh Tong scheldt weer iedereen de huid vol
Dan kom ik een andere keer wel terug
Ik heb net een bestelling geplaatst om volgende week naar Oppenheimer te gaan. Een review volgt.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:48 schreef GGMM het volgende:
Oh Tong scheldt weer iedereen de huid vol
Dan kom ik een andere keer wel terug
Succes morgen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Alleen die kutstalker. Doe daar eens iets aan. Net zoals die Boezeidekoe. TR-en heeft geen nut. Maar wees niet bang brother. Tong is moe en gaat legge. Morgenochtend voorlichting over bestralen. Daarna beslissen welke behandeling ik voor ga.
Succes maat!!!! Trusten!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Alleen die kutstalker. Doe daar eens iets aan. Net zoals die Boezeidekoe. TR-en heeft geen nut. Maar wees niet bang brother. Tong is moe en gaat legge. Morgenochtend voorlichting over bestralen. Daarna beslissen welke behandeling ik voor ga.
Er hangt hier een Ajaxsfeertje!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we allemaal even een beetje lief doen tegenover elkaar.
5 jaar VWO is voldoende voor op de boerderijquote:Op maandag 31 juli 2023 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hij het heeft afgemaakt.
Keihard gewerkt in het Ajax topic die onloquote:-normaal doen-
[ Bericht 75% gewijzigd door onlogisch op 31-07-2023 20:13 ]
Waarom hap jij nooit op Klaas?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Keihard gewerkt in het Ajax topic die onlo
Ik vond hem afgelopen seizoen eerlijk gezegd helemaal niet goed.quote:
Bij Liverpool of NL elftal? Heb zelf nauwelijks Liverpool gekeken.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen seizoen eerlijk gezegd helemaal niet goed.
Ik hoop nog steeds vurig dat Koeman Van Dijk, Wijnaldum en Depay doorselecteert voor Oranje.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen seizoen eerlijk gezegd helemaal niet goed.
Bij allebei niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Liverpool of NL elftal? Heb zelf nauwelijks Liverpool gekeken.
Van mij mag dit ook wel, ik ben nooit groot fan van Dapay geweest.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds vurig dat Koeman Van Dijk, Wijnaldum en Depay doorselecteert voor Oranje.
Weg ermee.
Godverdomme, die komt hard binnen, een groots acteur is heengegaan!quote:
En toch knikkert hij ze er met regelmaat bij oranje wel in.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Van mij mag dit ook wel, ik ben nooit groot fan van Dapay geweest.
Ik vind dat hij altijd wel heel erg veel totaal onnodig balverlies lijdt, in verhouding met zijn geslaagde acties.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch knikkert hij ze er met regelmaat bij oranje wel in.
Maar ja, oranje momenteel…
quote:Op maandag 31 juli 2023 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Henk Krol maakt een comeback (Niet dat je als nr 2 op de lijst Van Haga kans maakt lijkt me maar goed)
Succes. Kan goed mis gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga straks de andere twee verstandskiezen laten trekken
Geen gernot
Pfffff. Heel, heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
Geen gernot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net niet goed gepould met 0-8quote:
Waarom moest je ze opeens allemaal eruit hebben dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
Geen gernot
Ik moet dat al 10 jaar maar dacht laat ik het nu maar echt doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom moest je ze opeens allemaal eruit hebben dan?
Ik heb dat vier jaar geleden twee keer in korte tijd laten doen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dat al 10 jaar maar dacht laat ik het nu maar echt doen
Mensen die ze echt slecht hebben liggen hebben meer noodzaak ja als ze jong zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dat al 10 jaar maar dacht laat ik het nu maar echt doen
oeps!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:56 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)d-commando~a525a983/
@:scrummie
Ja er lag er één overdwars bij mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die ze echt slecht hebben liggen hebben meer noodzaak ja als ze jong zijn.
Als je jong bent schijnt dat een stuk prettiger te zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb dat vier jaar geleden twee keer in korte tijd laten doen, eigenlijk.
Ik zakte alleen door mijn benen toen ik de eerste keer bij de apotheek in het ziekenhuis moest wachten. Verder geen bijwerkingen, nadat mijn zus de hel en verdoemenis voorspelde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jong bent schijnt dat een stuk prettiger te zijn
Ik moest twee keer naar de kaakchirurg, en ze moesten beide keren tijdens de ingreep flink verdoving bijspuiten. Geen genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |