Niet iedereen. Alleen die kutstalker. Doe daar eens iets aan. Net zoals die Boezeidekoe. TR-en heeft geen nut. Maar wees niet bang brother. Tong is moe en gaat legge. Morgenochtend voorlichting over bestralen. Daarna beslissen welke behandeling ik voor ga.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:48 schreef GGMM het volgende:
Oh Tong scheldt weer iedereen de huid vol
Dan kom ik een andere keer wel terug
Ik heb net een bestelling geplaatst om volgende week naar Oppenheimer te gaan. Een review volgt.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:48 schreef GGMM het volgende:
Oh Tong scheldt weer iedereen de huid vol
Dan kom ik een andere keer wel terug
Succes morgen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Alleen die kutstalker. Doe daar eens iets aan. Net zoals die Boezeidekoe. TR-en heeft geen nut. Maar wees niet bang brother. Tong is moe en gaat legge. Morgenochtend voorlichting over bestralen. Daarna beslissen welke behandeling ik voor ga.
Succes maat!!!! Trusten!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Alleen die kutstalker. Doe daar eens iets aan. Net zoals die Boezeidekoe. TR-en heeft geen nut. Maar wees niet bang brother. Tong is moe en gaat legge. Morgenochtend voorlichting over bestralen. Daarna beslissen welke behandeling ik voor ga.
Er hangt hier een Ajaxsfeertje!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we allemaal even een beetje lief doen tegenover elkaar.
5 jaar VWO is voldoende voor op de boerderijquote:Op maandag 31 juli 2023 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hij het heeft afgemaakt.
Keihard gewerkt in het Ajax topic die onloquote:-normaal doen-
[ Bericht 75% gewijzigd door onlogisch op 31-07-2023 20:13 ]
Waarom hap jij nooit op Klaas?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Keihard gewerkt in het Ajax topic die onlo
Ik vond hem afgelopen seizoen eerlijk gezegd helemaal niet goed.quote:
Bij Liverpool of NL elftal? Heb zelf nauwelijks Liverpool gekeken.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen seizoen eerlijk gezegd helemaal niet goed.
Ik hoop nog steeds vurig dat Koeman Van Dijk, Wijnaldum en Depay doorselecteert voor Oranje.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen seizoen eerlijk gezegd helemaal niet goed.
Bij allebei niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Liverpool of NL elftal? Heb zelf nauwelijks Liverpool gekeken.
Van mij mag dit ook wel, ik ben nooit groot fan van Dapay geweest.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds vurig dat Koeman Van Dijk, Wijnaldum en Depay doorselecteert voor Oranje.
Weg ermee.
Godverdomme, die komt hard binnen, een groots acteur is heengegaan!quote:
En toch knikkert hij ze er met regelmaat bij oranje wel in.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Van mij mag dit ook wel, ik ben nooit groot fan van Dapay geweest.
Ik vind dat hij altijd wel heel erg veel totaal onnodig balverlies lijdt, in verhouding met zijn geslaagde acties.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch knikkert hij ze er met regelmaat bij oranje wel in.
Maar ja, oranje momenteel…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |