quote:
quote:Vorig seizoen liet Brobbey in een interview met AT5 weten niet goed te slapen als hij niet scoort. "Ik laat het niet meteen gaan. Ik zit er wel een dagje mee, maar dan is het ook wel weer klaar."
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Brobbey nooit een WK-finale zal beslissen.quote:
Loopt in 2027 transfervrij de deur uit waarna Ajax hem in 2028 weer terugkoopt voor 20 miljoen. Door technisch directeur D. Klaassen.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Brobbey nooit een WK-finale zal beslissen.
Alsof Davy Klaassen technisch directeur kan spellen.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Loopt in 2027 transfervrij de deur uit waarna Ajax hem in 2028 weer terugkoopt voor 20 miljoen. Door technisch directeur D. Klaassen.
quote:Strengere spelregels in Engels voetbal
quote:Belangrijkste punten uit het handvest van de FA:
Twee of meer spelers die een arbiter omsingelen op een confronterende manier krijgen een gele kaart
Trainers mogen het speelveld niet betreden voor een confrontatie met een scheidsrechter. Ook niet aan het einde van de eerste helft of het einde van de wedstrijd.
Stafleden mogen geen technologische middelen gebruiken om arbitrale beslissingen te betwisten.
De aanvoerder is verantwoordelijk voor het gedrag van zijn ploeggenoten en dient hen aan te moedigen om fair en met respect voor tegenstanders te spelen.
Dat lijkt mij wel na 5 jaar vwo.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alsof Davy Klaassen technisch directeur kan spellen.
Kipquote:Op maandag 31 juli 2023 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv, inclusief een uitstekende ribkarbonade
Laat thuis. Lahmacun bij de Turk halen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv, inclusief een uitstekende ribkarbonade
Wat heb ik gedaan dan?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal je in het vervolg even taggen
Boomervoedsel.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:16 schreef tong80 het volgende:
Stamppot van rodekool en appeltjes met rundervink
Pasta zalm @Drizztquote:Op maandag 31 juli 2023 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boomervoedsel.
Ik heb me een Hot Bowl Garnalen laten komen @:wereldgozer Prima te vreten.
Tief eens een kut eind op strontzak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |