quote:Op maandag 31 juli 2023 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Henk Krol maakt een comeback (Niet dat je als nr 2 op de lijst Van Haga kans maakt lijkt me maar goed)
Succes. Kan goed mis gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga straks de andere twee verstandskiezen laten trekken
Geen gernot
Pfffff. Heel, heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
Geen gernot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net niet goed gepould met 0-8quote:
Waarom moest je ze opeens allemaal eruit hebben dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
Geen gernot
Ik moet dat al 10 jaar maar dacht laat ik het nu maar echt doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom moest je ze opeens allemaal eruit hebben dan?
Ik heb dat vier jaar geleden twee keer in korte tijd laten doen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dat al 10 jaar maar dacht laat ik het nu maar echt doen
Mensen die ze echt slecht hebben liggen hebben meer noodzaak ja als ze jong zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dat al 10 jaar maar dacht laat ik het nu maar echt doen
oeps!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:56 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)d-commando~a525a983/
@:scrummie
Ja er lag er één overdwars bij mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die ze echt slecht hebben liggen hebben meer noodzaak ja als ze jong zijn.
Als je jong bent schijnt dat een stuk prettiger te zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb dat vier jaar geleden twee keer in korte tijd laten doen, eigenlijk.
Ik zakte alleen door mijn benen toen ik de eerste keer bij de apotheek in het ziekenhuis moest wachten. Verder geen bijwerkingen, nadat mijn zus de hel en verdoemenis voorspelde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jong bent schijnt dat een stuk prettiger te zijn
Ik moest twee keer naar de kaakchirurg, en ze moesten beide keren tijdens de ingreep flink verdoving bijspuiten. Geen genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |