Zal Babette niet bang zijn voor eliminatie? Lijkt me best vervelend..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:00 schreef Harry het volgende:
Babette ( die 3x een microfooncheck krijgt) treft Wendy in de keuken. Ze zeggen helemaal niets tegen elkaar.
Denk ik niet, ze slijmt zich bij iedereen in en de bro's hebben haar waarschijnlijk nog nodigquote:Op maandag 31 juli 2023 10:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zal Babette niet bang zijn voor eliminatie? Lijkt me best vervelend..
Ja maar ik denk dat Wendy een groter kluppie heeft...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik niet, ze slijmt zich bij iedereen in en de bro's hebben haar waarschijnlijk nog nodig
Toen ik hem voor het eerst zag vroeg ik me af of er wel licht brandde(nu nog steeds hoor), zo'n nietszeggende blik.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper is trots op het werk en het resultaat tot nu toe van de middeleeuwen hoek die hij gebouwd/ingericht heeft.
Hij praat er over tegen Marciano die daar staat maar die reageert zo vreselijk energieloos en sloom. bleehhh..
Erik heeft net een lading vliegen uit het washok/douche geweest, gisteren nog weer een lading in de keuken.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
Het is zo goed als vliegenloos in de keuken... niet te geloven..
Ik vind hem iemand van stil water, diepe gronden..Eng..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst zag vroeg ik me af of er wel licht brandde(nu nog steeds hoor), zo'n nietszeggende blik.
club sas en co gaan niet op bep wel op rupiquote:Op maandag 31 juli 2023 10:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Wendy een groter kluppie heeft...
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik heeft net een lading vliegen uit het washok/douche geweest, gisteren nog weer een lading in de keuken.
oww dat kan toch? Of moet de rest dan ook op Rupert?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
club sas en co gaan niet op bep wel op rupi
Is er niet veel boerenland eromheen?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...
Ja ik geloof het wel hoor... dat zal er heus mee te maken hebben maar het is wel heftig.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is er niet veel boerenland eromheen?
sas , bern , erik , myrthe, jasper op rupi , wendy weet ik nietquote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
oww dat kan toch? Of moet de rest dan ook op Rupert?
Owww dat is al zeker dus?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas , bern , erik , myrthe, jasper op rupi , wendy weet ik niet
Staat er middenin.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is daar toch ook hun rookplek? Vond dat allang heel link met al dat stro op de grond.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Jappie doet gezellie het kacheltje aan, je krijgt een beroerte als er een vonkje uitvliegt bij het stro..
Wel goed middel tegen de vliegenquote:Op maandag 31 juli 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Jappie doet gezellie het kacheltje aan, je krijgt een beroerte als er een vonkje uitvliegt bij het stro..
Misschien komen ze uit de afvoer putjes die aangesloten zijn op de septictank.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een boerenschuur. Daar zijn altijd vliegen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...
Goedemorgen...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is daar toch ook hun rookplek? Vond dat allang heel link met al dat stro op de grond.
Goedemorgen trouwens.
Ik snap dat dus ook niet. Rupert is vaak heel grappig en gezellig en vaak ook gewoon niet aanwezig dan hebben ze rust.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Ik snap dat spel van elimineren dan nog steeds niet goed, want Rupert eruit stemmen, daar zie ik echt het nut niet van in. Gaat het dan niet meer om irritatie level? Rupert irriteert dus?
Waarom zou Rupert er niet uit moeten?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Ik snap dat spel van elimineren dan nog steeds niet goed, want Rupert eruit stemmen, daar zie ik echt het nut niet van in. Gaat het dan niet meer om irritatie level? Rupert irriteert dus?
Ja maar verleden jaar is het niet zo erg geweest als nu..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is een boerenschuur. Daar zijn altijd vliegen.
Misschien dat ze de stelletjes eerst willen splitsen?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap dat dus ook niet. Rupert is vaak heel grappig en gezellig en vaak ook gewoon niet aanwezig dan hebben ze rust.
Maar het schijnt dat hij grapjes maakt ten koste van bv Erik die daar absoluut niet tegen kan en hij heeft maling aan regels/afspraken. Hij doet wat hij wil. Maar doet dat niet heel stiekum. Hij lacht er om als hij er over wordt aangesproken.
Misschien is dat wat veel mensen ergert. Dat hij niet te raken is?
In de winter heb je zelden vliegen en daarna kwam de hitte dus dan gaat dat snel bij vliegen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar verleden jaar was het niet zo erg geweest als nu..
Ik bedoel toen ze erin kwamen, toen zijn er ook nog een paar warme dagen geweest...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de winter heb je zelden vliegen en daarna kwam de hitte dus dan gaat dat snel bij vliegen.
O, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel toen ze erin kwamen, toen zijn er ook nog een paar warme dagen geweest...
In het begin waren er ook veel vliegen. Wat je vooral zag in de keuken als ze eten maakten.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel toen ze erin kwamen, toen zijn er ook nog een paar warme dagen geweest...
Ja maar niet zo extreem als dat nu het geval is..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In het begin waren er ook veel vliegen. Wat je vooral zag in de keuken als ze eten maakten.
Maar waren er ook zoveel vliegen toen Janet er nog was? Die ruimde heel veel op en maakte schoon. Wel met een vies geel doekjemaar toch.
Ja die ging bij mij als eerste wegquote:Op maandag 31 juli 2023 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
Die sukkel met die sudoku. Hij zit maar te mompelen en oo hij heeft een fout gemaakt.
Volgens mij kan hij er niks van. Doet gewoon alsof hij zo slim is.
Ergerlijk best. Ontwijk ik die stream moet ik ook het geluid uit doen.
Sukkelgemompel
Dat schoonmaken van Janet neem ik ook met een korreltje zout.. dat ging echt met de Franse slag en met een doekje die het daglicht niet kon verdragen zo goor..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In het begin waren er ook veel vliegen. Wat je vooral zag in de keuken als ze eten maakten.
Maar waren er ook zoveel vliegen toen Janet er nog was? Die ruimde heel veel op en maakte schoon. Wel met een vies geel doekjemaar toch.
Daar heeft hij wel gelijk in, ik vind die bril Sasha oud maken een tuttenbril...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Marciano vindt zonder bril Sasha mooi, Hij adviseert haar om lenzen te nemen
Zus van Sasha is jarig vandaag 28 jaartjes jong zegt ze.
Marciano geeft alleen om uiterlijk en zit daarom hele dagen krulletjes te draaien die hij van nature al heeft. Oppervlakkige bro.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Marciano vindt zonder bril Sasha mooi, Hij adviseert haar om lenzen te nemen
Zus van Sasha is jarig vandaag 28 jaartjes jong zegt ze.
quote:Op maandag 31 juli 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marciano geeft alleen om uiterlijk en zit daarom hele dagen krulletjes te draaien die hij van nature al heeft. Oppervlakkige bro.
Daaarom snap ik ook niet dat hij zo achter Babette aan looptquote:Op maandag 31 juli 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marciano geeft alleen om uiterlijk en zit daarom hele dagen krulletjes te draaien die hij van nature al heeft. Oppervlakkige bro.
Misschien omdat hij zélf een bril nodig heeft en geen geld voor lenzen?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daaarom snap ik ook niet dat hij zo achter Babette aan loopt
quote:Op maandag 31 juli 2023 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zélf een bril nodig heeft en geen geld voor lenzen?
Kan zijn dat er vocht in zit en dan wordt dit alleen maar erger als hij die knie geen rust gunt.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Jasper zou zijn knie beter rust geven voor er een opdracht komt
HIj strompelt nu de keuken in en zegt dat hij steeds meer last krijgt
Dit wordt de domste quote van de dag.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
Die sukkel met die sudoku. Hij zit maar te mompelen en oo hij heeft een fout gemaakt.
Volgens mij kan hij er niks van. Doet gewoon alsof hij zo slim is.
Dat zou ik echt erg vinden.quote:
Ja en tegen de finale aan is het beter in goede conditie te zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan zijn dat er vocht in zit en dan wordt dit alleen maar erger als hij die knie geen rust gunt.
Met dat geldbedrag wil hij eerder met pensioen gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou ik echt erg vinden.
Zure gierigaard. Die gaat echt niks met dat geld doen. Oppotten en mondjesmaat iets van gebruiken.
jappie zou beter aan k5 vragen dat er een dokter naar kijktquote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en tegen de finale aan is het beter in goede conditie te zijn
Ik gaf hem wel een kans van winnen maar als hij zo doorgaat dan lukt dat misschien niet met die pijnlijke knie.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en tegen de finale aan is het beter in goede conditie te zijn
Dat sommige mensen het erg vinden maakt het dan weer extra leukquote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou ik echt erg vinden.
Zure gierigaard. Die gaat echt niks met dat geld doen. Oppotten en mondjesmaat iets van gebruiken.
Wendy óf Jasper.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sommige mensen het erg vinden maakt het dan weer extra leuk
Maar, ik hoop op Wendy
Klopt, en klaagde telkens opnieuw wanneer er geld uit de pot werd gehaald dat hij nu langer moest doorwerken.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met dat geldbedrag wil hij eerder met pensioen gaan.
Eerst liet hij het Wendy doen maar tegenwoordig Isaac..quote:
Ja lekker horizontaal gaan..quote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef Harry het volgende:
Imadiddin zegt tegen Marciano dat hij het wel goed vindt, dat hij straks geen manager meer is. Dan kan hij weer "zijn ding doen".
Een echte showmannetje.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper loopt mank met zijn rechterbeen. Maar de blessure zat aan zijn linkerknie.
hoorde rupi van de week al zegen , zal blij zijn dat jij geen manager meer bent kunnen we meer samen zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef Harry het volgende:
Imadiddin zegt tegen Marciano dat hij het wel goed vindt, dat hij straks geen manager meer is. Dan kan hij weer "zijn ding doen".
Ow dat wordt dan wat als Rupert de eliminatie niet doorkomt..quote:Op maandag 31 juli 2023 11:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde rupi van de week al zegen , zal blij zijn dat jij geen manager meer bent kunnen we meer samen zijn
Het duurde zo'n 5 minuten, en zonder Babette in zijn omgeving.quote:
Alles wat nog overbodig is mag hij opruimen met verbranding, ze zullen het redelijk schoon achterlaten.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Als het hout op is, gaat Jappie de boeken verbranden?
Jaja, de Brave Huurders.. schoon achterlatenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles wat nog overbodig is mag hij opruimen met verbranding, ze zullen het redelijk schoon achterlaten.
Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Gisteravond vond ik het weer eens een typerende 'actie' van Erik.
Jasper en Wendy zaten gezellig buiten met een flesje wijn en een zak pinda's.
Leuke gesprekken en alles werd verdeeld.
Erik kwam erbij zitten en zat te kijken hoe ze zaten te eten...
Hij ging niet iets uit zijn eigen voorraad halen, maar wachtte net zo lang tot ze hem ook pinda's aanboden.
Handenvol nam Erik, er kon niet eens een 'dank je wel' vanaf....
Zelfs het laatste beetje uit de zak (op een stuk of 2/3 na) nam Erik.
jaja, hij eet graag pinda's, gezond en goedkoop zei hij....
Jasper en Wendy keken elkaar maar eens even aan
Oma was net nog in beeld moest lachen om zijn antwoord op de vraag of hij blij was dat de maand er op zat. Zijn antwoord was dat hij blij was zijn eigen ding weer te kunnen doen ( euhh liggen. Liggen en liggen zeker )quote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef Harry het volgende:
Isaac en Erik zijn aan het pingpongen. Marciano zit op de Blauwe stoel te kijken.
Mirthe is aan het douchen.
Sasha en Bern verzamelen flesjes.
Jasper is buiten oud hout aan het verbranden.
Eerder werd geschreven dat Wendy op bed een boek aan het lezen is.
Imadiddin en Rupert al een tijdje niet in beeld.
Babette is zoek.
Omdat het jaspers pinda's warenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.
denk niet vandaag , mss na managerwisselquote:Op maandag 31 juli 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie nog wel een eliminatie aankomen vandaag. Voorgevoel
Wel vreemd dat alleen Jasper en Isaac aan het ruimen zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles wat nog overbodig is mag hij opruimen met verbranding, ze zullen het redelijk schoon achterlaten.
Die is lekker fikkie stoken, het is kutweer en er is nix te doenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel vreemd dat alleen Jasper en Isaac aan het ruimen zijn
Ervoor is grappiger enquote:Op maandag 31 juli 2023 11:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk niet vandaag , mss na managerwissel
Marciano staat weer zijn agressie goed te praten.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:44 schreef Inka het volgende:
Marciano had het over het geval met Jef. Dat iemand (Erik?) reageerde op de gele kaartm en pas veel later op de reden van het voorval, En weg was de stream.
Gooi die Marciano en Babet er uit, dit is zo storend. Het steeds wegdraaien om hen te beschermen.
Dat dat niet tegen zijn principes indruist begrijp ik niet goed. Werken tot je pensioengerechtigde leeftijd vindt hij dus niet nodig? Ik gun het hem als je tóch kans maakt op zoveel geld, maar dat gezeur dat anderen van ZIJN prijzengeld snoepen vond ik echt te ver gaan!quote:Op maandag 31 juli 2023 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, en klaagde telkens opnieuw wanneer er geld uit de pot werd gehaald dat hij nu langer moest doorwerken.
Jij bent echt errugggggggg!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
Marciano vraagt of Isaac weer de zijkant van zijn haar kan scheren want het is veel te lang en niet netjes zegt hij. Bovenop hoeft waarschijnlijk niet want dat wil hij wat langer hebben.. ik snap wel waarom hij dat wil. Hij denkt dan natuurlijk een stuk langer te zijn
Tuurlijk, als je het bij anderen bedelt is alles goedkoop!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Hij ging niet iets uit zijn eigen voorraad halen, maar wachtte net zo lang tot ze hem ook pinda's aanboden.
Ik dacht juist dat ze die tafel nog regelmatig gebruikte.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
Ze kunnen die tafelvoetbaltafel ook zo langzamerhand wel weg doen, geen hond kijkt er meer naar om :-)
Ik denk dat er bedoeld wordt de manier waaròp!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.
Wendy?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:39 schreef spapaars het volgende:
Marciano over iemand die de emoties niet in de hand heeft, maar werd van de streams gehaald.
Je mag kiezen, kaarten of sportenquote:
Ja, meer smaken zijn er nietquote:
Ik kijk wel weer als er een opdracht of eliminaties aankomtquote:Op maandag 31 juli 2023 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, meer smaken zijn er niet![]()
We kunnen vast oefenen met streamloos de dag door komen.
IK heb het geluid uitgezet toen babette er bij kwam zitten
Vanmiddagquote:Op maandag 31 juli 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel weer als er een opdracht of eliminaties aankomt
quote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Verrassing van de dag: Mexx is Rechten gaan studeren.
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haarquote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Kon het nog geen 5 tellen aanhorenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..quote:Op maandag 31 juli 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haar
Ik heb niet genoeg bewust naar haar geluisterdquote:Op maandag 31 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..
Tijdens de video hebben ze alle 3 twee large kindermenu's en 'n larg milkshake naarquote:
Ze praten beide redelijk verstandig, en wat ze ook zeggen, het is maar net hoe ze je brengen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..
Ze valt me daar erg mee en ik vind haar eigenlijk best wel leuk. Snap alleen niet dat ze Martin als haar grote liefde benoemd.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haar
Volgens de tarrot kaarten zou Mooi ook winnen zei Rupi.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
Bern zijn insta is op privé gezet.. hoe zou dat toch komen![]()
Marciano Rupert en Ima zijn met die pendel bezig? Ik kan echt niet begrijpen dat je daar in gelooft
Jij hebt kennis van de rotzooi die MacDonald verkoopt? Begrijp niet dat mensen dat spul naar binnen kunnen werken.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tijdens de video hebben ze alle 3 twee large kindermenu's en 'n larg milkshake naar
binnen gewerkt
edit: en ook nog alle 3 'n dubbele portie kip nugget
Ik had niks tegen Mexx, maar ook niks met haar. Gewoon een onopvallende ziel in de loods.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze valt me daar erg mee en ik vind haar eigenlijk best wel leuk. Snap alleen niet dat ze Martin als haar grote liefde benoemd.
Ik kan me Mexx niet herinneren als dat intelligente meisje. Wel dat meisje, dat proeven verloor, heel naturel roddelde, ordinair kon zijn, en sex op tv niet schuwde.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had niks tegen Mexx, maar ook niks met haar. Gewoon een onopvallende ziel in de loods.
En ze werd óm de dag hysterisch!quote:Op maandag 31 juli 2023 13:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan me Mexx niet herinneren als dat intelligente meisje. Wel dat meisje, dat proeven verloor, heel naturel roddelde, ordinair kon zijn, en sex op tv niet schuwde.
ik dacht t ook toen ik dit zag, zonde maar ik ken t Met een reunie gaan we t zien, ook Moiramaquote:Op maandag 31 juli 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe zit er ff weer 15 kilo bij te vreten met de welbekende open mond.
Ik vond het vooral een heel gevaarlijk meisje met wat ze zei en haar gedrag. Zo beschuldigde ze Leila en JW ervan dat ze aan haar zatenquote:Op maandag 31 juli 2023 13:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan me Mexx niet herinneren als dat intelligente meisje. Wel dat meisje, dat proeven verloor, heel naturel roddelde, ordinair kon zijn, en sex op tv niet schuwde.
Vandaar ook het is allemaal spel en hier worden de bewoners met de grond gelijk gemaakt, terwijl ze in het echte leven hele gewone mensen zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ze werd óm de dag hysterisch!![]()
Maar zie haar nu in beeld als een doodgewone meid.
Hier kon je op wachten, hoe kleiner de groep hoe saaier.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:59 schreef renevanlaaren het volgende:
godskolere wat is het de hele dag al saai.regie ga eens dingen verzinnen elke dag laat ze werken ofzo godver hang bijna een spiegel aan mijn beeldscherm om te kijken of ze nog adem halen
Ahh, dus als ze in een TV-Show spelen mogen wél een kuthoer uithangen? Even los van het feit dat ze geen acteurs zijn die een rol ingestudeerd hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Vandaar ook het is allemaal spel en hier worden de bewoners met de grond gelijk gemaakt, terwijl ze in het echte leven hele gewone mensen zijn.
daar heb je gelijk in maar laat ze desnoods wasknijpers in elkaar zetten .bij het halen een feestje met drank ofzo.of wedstrijd wie blijft het langst wakker anders een nominatie ga zo maar door.er zijn veel mensen op vakantie. wil je kijkers houden moet je er iets voor doenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier kon je op wachten, hoe kleiner de groep hoe saaier.
Er is voor de productie niets meer om naar toe te schakelen.
En die daar voor roering zorgde werden hier allemaal zo snel als mogelijk naar huis gewenst.
Hoe dramatisch wil je pinda's eten maken?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Dat is ook zo, waardeloze opdrachten, en dan ook regelmatig dat slechts 2 bewoners die moeten uitvoeren, de rest kijkt een beetje verveeld toe.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar laat ze desnoods wasknijpers in elkaar zetten .bij het halen een feestje met drank ofzo.of wedstrijd wie blijft het langst wakker anders een nominatie ga zo maar door.er zijn veel mensen op vakantie. wil je kijkers houden moet je er iets voor doen
Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
Wendy ligt tegenwoordig een groot gedeelte van de dag op bed.
Voor het eerst vind ik Zoë er goed uit zien, geen overdreven make up zo te zien.quote:
Hij heeft er zin in.quote:
Jasper lost het nog een beetje op voor zichzelf, ondanks zijn blessure..En Erik lijkt zich ook wel te vermakenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.
Dat zag ik ook.Ze plagen me face.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij werd brutaal verstoord, de irritatie zag je op z'n smoel.
Denk dat ze wachten tot er een nieuwe manager is (die gewoon kan worden genomineerd)quote:Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanmorgen hoorde ik zeggen dat morgen een eliminatie zou zijn, kunnen ze dat weten?
Vorige week hadden ze het een dag vantevoren ook al over de eliminatie, dus wie weet.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanmorgen hoorde ik zeggen dat morgen een eliminatie zou zijn, kunnen ze dat weten?
Ik denk eerder een verdien vandaag. Denk dat de pot leeg is ondertussen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze wachten tot er een nieuwe manager is (die gewoon kan worden genomineerd)
Verwacht ik ook, of vrijstelling.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder een verdien vandaag. Denk dat de pot leeg is ondertussen.
Zullen ze dat nu nog gaan doen denk je?quote:
Volgens mij is dat allemaal een act geweest, ze heeft toch zelf ook wel gezien hoe ze erbij liep . En nu ziet ze er qua make-up mooi uit, niks overdreven gewoon mooi...quote:Op maandag 31 juli 2023 14:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voor het eerst vind ik Zoë er goed uit zien, geen overdreven make up zo te zien.
Wel nog erg met haar haar bezig..
quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen ze dat nu nog gaan doen denk je?
Geen idee hoeveel nominaties er zullen zijn in de laatste weken.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vrijstelling? Voor wat? Dan zou dat toch automatisch een finale plek kunnen zijn?
Nee dat denk ik nog niet het is nog 25 dagen tussen door komen er best nog wat afvallers.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vrijstelling? Voor wat? Dan zou dat toch automatisch een finale plek kunnen zijn?
En de febo houd ze ook niet bezig.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.
ik zag hem net nog languit liggenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:41 schreef spapaars het volgende:
Isaac altijd aan het ijsberen met wachten.
Het is maar de vraag of ze veel weten.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:42 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kun je nu pitten als er evt een eli komt?? ik begrijp het echt niet...of....het allemaal al bekend en hoeven zich geen zorgen te maken?
Zo jammer dat ze veel weten dat haalt de spanning eruit.
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks isquote:
Apart, als je ze soms hoort weten ze genoeg.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze veel weten.
Viel mij op dat Zoë vertelde dat ze weinig informatie kregen van achter.
Het zou wel spannend zijn als ze moeten knokken voor finale plaatsen..Gaat dan misschien voor wat spanning in de groep zorgen..Maar 25 dagen Dot? Zijn zij niet verder, ik hoorde gisteren een latere datumquote:Op maandag 31 juli 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat denk ik nog niet het is nog 25 dagen tussen door komen er best nog wat afvallers.
Is altijd maar een eliminatie ronde was ze vrijstelling krijgen
Of een wonderbaarlijke genezing.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks is
Of ze doen of ze dingen weten....quote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Apart, als je ze soms hoort weten ze genoeg.
Japie heeft zijn knietjes al gedoneerd voor ¤250, die mag vrij deze keerquote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks is
Zoals Babette met haar pols. Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of een wonderbaarlijke genezing.![]()
En ja hoop ook op een lange opdracht, maar vrees dat het weer een korte zal zijn.
Die zou niet eens meer weten welke pols het nou was.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoals Babette met haar pols. Bedoel je zoiets?
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal een act geweest, ze heeft toch zelf ook wel gezien hoe ze erbij liep . En nu ziet ze er qua make-up mooi uit, niks overdreven gewoon mooi...
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer volquote:Op maandag 31 juli 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?
Geloof ik ook niet. Misschien heeft ze terug gekeken of heeft men haar erop gewezen dat het ook minder kanquote:Op maandag 31 juli 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?
Wat zouden ze anders moeten doen?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef kater1 het volgende:
Waarom slapen ze allemaal, of is dit hun idee van een powernap?
Jef vertelde van de week dat ze niets hoefde van achter de enige keer dat ze echt iets moesten doen was serieus doen toen ze allemaal hun verhaal moesten doen waarom ze manager wilde worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan en ze houdt van nep en ordinair maar kan me niet voorstellen dat je die vlekken en strepen bewust op je gezicht zet..quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer vol
25 augustus is de laatste datum op tv. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat de finale wordtquote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zou wel spannend zijn als ze moeten knokken voor finale plaatsen..Gaat dan misschien voor wat spanning in de groep zorgen..Maar 25 dagen Dot? Zijn zij niet verder, ik hoorde gisteren een latere datum
Prive en loods zit toch wel wat verschil tussen. Je ziet bewoners, die uit een RLS stappen, helemaal weer opbloeien als ze thuis zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer vol
Natuurlijk, dat moeten ze allemaal zo vertellen, ook Jeff vertelde dit. Is gewoon een contract note.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oja zou best kunnen..quote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
25 augustus is de laatste datum op tv. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat de finale wordt
Ik denk dat ze thuishoor haar moeder er wel op is gewezen en ze zal ook echt al wel beelden terug hebben gezien. De beelden van een dag voor haar vertrek staan op haar insta en daar zie je heel goed hoe dik de plamuur op haar gezicht zat.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet. Misschien heeft ze terug gekeken of heeft men haar erop gewezen dat het ook minder kan
Ach waar maken we ons druk om ,ze is toch weg..
IK hoop het voor hem, en al ze mogen kiezen onderling voor een opdracht dat ze hem niet kiezenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Japie heeft zijn knietjes al gedoneerd voor ¤250, die mag vrij deze keer
Daar heb je zonder meer gelijk in. Er werd weleens geopperd dat ze er zo anders uitzagen door de belichting, geen ideequote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Prive en loods zit toch wel wat verschil tussen. Je ziet bewoners, die uit een RLS stappen, helemaal weer opbloeien als ze thuis zijn.
Omdat ze zo na een dikke 11 maanden behoorlijk moe zijn?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef kater1 het volgende:
Ja en ook niet weten wat de opdracht wordtquote:Op maandag 31 juli 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Een nominatie zonder overleg zou een keer verrassend kunnen zijn
en best lekker met dit weer, onder een dekbedje een beetje soezen...quote:Op maandag 31 juli 2023 14:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze zo na een dikke 11 maanden behoorlijk moe zijn?
Knip oftopicquote:
Zelfde als je op een camping zit. Daar gaat ook alles net ene beetje anders als thuis. Misschien idd de belichting.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je zonder meer gelijk in. Er werd weleens geopperd dat ze er zo anders uitzagen door de belichting, geen idee
Allemaal 24 uur kruipenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hoop het voor hem, en al ze mogen kiezen onderling voor een opdracht dat ze hem niet kiezen
We gaan het zo meemakenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ook niet weten wat de opdracht wordt
Of een nominatie en de verliezer mag nog iemand meenemen![]()
Maar ze gingen met 10 man de finalemaand in zeiden er een paar ( of het zelf een gok is of dat ze het weten geen idee)
Thanks,Wat zal er zo gebeuren?quote:
In BB gingen ze ook maar met drie man de finale isquote:Op maandag 31 juli 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker geen eliminatie, je ziet het verlammende effect van te weinig deelnemers nu al
Doen de meesten al maanden als ze moeten wachten op wat gaat komenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef kater1 het volgende:
Hij zit strak in zijn pantyquote:
Ze gaan weer een Feest-Voucher bijelkaar spelen iets anders weet Regie tegenwoordig niet meer te verzinnenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In BB gingen ze ook maar met drie man de finale is
Minder spannend en leuk dan dit kan het haast niet meer worden of er nu 5 weggaan of ze blijven alle 11
Als dit waar zou zijn, dan is het wel heel triest, jezelf zo toetakelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal een act geweest, ze heeft toch zelf ook wel gezien hoe ze erbij liep . En nu ziet ze er qua make-up mooi uit, niks overdreven gewoon mooi...
Nog 25 dagen en dan is het klaarquote:Op maandag 31 juli 2023 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan weer een Feest-Voucher bijelkaar spelen iets anders weet Regie tegenwoordig niet meer te verzinnen
Ik denk eerder dat ze in de loods een beetje was doorgeslagen met haar make-up en dat haar moeder/omgeving haar daarop attent heeft gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook altijd af. EIgenlijk zouden ze dat vanaf nu niet meer zo moeten zijn. Gelijk er aan hoppaquote:Op maandag 31 juli 2023 15:09 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano vraagt zich af waarom ze hen oefentijd geven
Wat meer dan 2 mensen spelen een spelletje en één gaat naar huis met ¤800.000 zo simpeler kan het niet , wie er wint boeit nu eigenlijk al niet meerquote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 25 dagen en dan is het klaar![]()
Ben benieuwd wat ze van de finale maken, wat ik zelf verwacht van de finale, niet veel
Echt he, dat zou echt triest zijn, ondanks Jappie niet mijn favo is, hij doet genoeg daar, ik gun hem een opdracht die fysiek niet zoveel van hem vergt...quote:
Die dacht een huis te kopen voor 5000 euro.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn, dan is het wel heel triest, jezelf zo toetakelen.![]()
Maar ja, hoever gaan mensen voor zoveel geld, hoewel Zoë hier geen enkel benul van had.
Ach here me tiet...quote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die dacht een huis te kopen voor 5000 euro.
Als het Babette Isaac of Marciano maar niet isquote:Op maandag 31 juli 2023 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat meer dan 2 mensen spelen een spelletje en één gaat naar huis met ¤800.000 zo simpeler kan het niet , wie er wint boeit nu eigenlijk al niet meer
Alsof ze zelf niet kon zien, in de mega spiegel op de badkamer, dat haar schmink ophield bij de kin.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan en ze houdt van nep en ordinair maar kan me niet voorstellen dat je die vlekken en strepen bewust op je gezicht zet..
Ik zie dat niet, in mijn ogen is hij best oprecht, maar goed, wie ben ik..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb geen probleem met hem, maar het is een showmannetje.
Oempah staat er wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
en niets te zien in de loods, ze lopen een beetje rond te kijken
Valt ook allemaal reuze mee. Marciano zou eerder die titel mogen hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb geen probleem met hem, maar het is een showmannetje.
Niet raar, ze maken zich los voor als er iets komtquote:Op maandag 31 juli 2023 15:17 schreef Chanel5 het volgende:
heeeel raar dat ze bijna allemaal oefeningen doen
TV=wachten Wij zien het allemaal lekker compact en snel geknipt, maar dit is het ruwe werk.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Moet om 16.00 uur bij de DA zijn misschien zie ik nog iets, waarom duurt het allemaal zo lang zeg.
Is toch niets nieuws, duurt altijd allemaal zo langquote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Moet om 16.00 uur bij de DA zijn misschien zie ik nog iets, waarom duurt het allemaal zo lang zeg.
En dan is het een spel opdracht.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano en Babette staan zich los te maken of ze de meest sportieve opdracht gaan krijgen die je je kunt bedenken
Blijkbaar nietquote:Op maandag 31 juli 2023 15:15 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Alsof ze zelf niet kon zien, in de mega spiegel op de badkamer, dat haar schmink ophield bij de kin.
Ik vind Jasper alles behalve oprecht.. lift op andere mee en het is de grootste matennaaier die daar rondloopt..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, in mijn ogen is hij best oprecht, maar goed, wie ben ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |