Is er niet veel boerenland eromheen?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...
Ja ik geloof het wel hoor... dat zal er heus mee te maken hebben maar het is wel heftig.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is er niet veel boerenland eromheen?
sas , bern , erik , myrthe, jasper op rupi , wendy weet ik nietquote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
oww dat kan toch? Of moet de rest dan ook op Rupert?
Owww dat is al zeker dus?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas , bern , erik , myrthe, jasper op rupi , wendy weet ik niet
Staat er middenin.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is daar toch ook hun rookplek? Vond dat allang heel link met al dat stro op de grond.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Jappie doet gezellie het kacheltje aan, je krijgt een beroerte als er een vonkje uitvliegt bij het stro..
Wel goed middel tegen de vliegenquote:Op maandag 31 juli 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Jappie doet gezellie het kacheltje aan, je krijgt een beroerte als er een vonkje uitvliegt bij het stro..
Misschien komen ze uit de afvoer putjes die aangesloten zijn op de septictank.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een boerenschuur. Daar zijn altijd vliegen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...
Goedemorgen...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is daar toch ook hun rookplek? Vond dat allang heel link met al dat stro op de grond.
Goedemorgen trouwens.
Ik snap dat dus ook niet. Rupert is vaak heel grappig en gezellig en vaak ook gewoon niet aanwezig dan hebben ze rust.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Ik snap dat spel van elimineren dan nog steeds niet goed, want Rupert eruit stemmen, daar zie ik echt het nut niet van in. Gaat het dan niet meer om irritatie level? Rupert irriteert dus?
Waarom zou Rupert er niet uit moeten?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Ik snap dat spel van elimineren dan nog steeds niet goed, want Rupert eruit stemmen, daar zie ik echt het nut niet van in. Gaat het dan niet meer om irritatie level? Rupert irriteert dus?
Ja maar verleden jaar is het niet zo erg geweest als nu..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is een boerenschuur. Daar zijn altijd vliegen.
Misschien dat ze de stelletjes eerst willen splitsen?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap dat dus ook niet. Rupert is vaak heel grappig en gezellig en vaak ook gewoon niet aanwezig dan hebben ze rust.
Maar het schijnt dat hij grapjes maakt ten koste van bv Erik die daar absoluut niet tegen kan en hij heeft maling aan regels/afspraken. Hij doet wat hij wil. Maar doet dat niet heel stiekum. Hij lacht er om als hij er over wordt aangesproken.
Misschien is dat wat veel mensen ergert. Dat hij niet te raken is?
In de winter heb je zelden vliegen en daarna kwam de hitte dus dan gaat dat snel bij vliegen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar verleden jaar was het niet zo erg geweest als nu..
Ik bedoel toen ze erin kwamen, toen zijn er ook nog een paar warme dagen geweest...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de winter heb je zelden vliegen en daarna kwam de hitte dus dan gaat dat snel bij vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |