Ik dacht juist dat ze die tafel nog regelmatig gebruikte.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
Ze kunnen die tafelvoetbaltafel ook zo langzamerhand wel weg doen, geen hond kijkt er meer naar om :-)
Ik denk dat er bedoeld wordt de manier waaròp!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.
Wendy?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:39 schreef spapaars het volgende:
Marciano over iemand die de emoties niet in de hand heeft, maar werd van de streams gehaald.
Je mag kiezen, kaarten of sportenquote:
Ja, meer smaken zijn er nietquote:
Ik kijk wel weer als er een opdracht of eliminaties aankomtquote:Op maandag 31 juli 2023 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, meer smaken zijn er niet![]()
We kunnen vast oefenen met streamloos de dag door komen.
IK heb het geluid uitgezet toen babette er bij kwam zitten
Vanmiddagquote:Op maandag 31 juli 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel weer als er een opdracht of eliminaties aankomt
quote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Verrassing van de dag: Mexx is Rechten gaan studeren.
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haarquote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Kon het nog geen 5 tellen aanhorenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..quote:Op maandag 31 juli 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haar
Ik heb niet genoeg bewust naar haar geluisterdquote:Op maandag 31 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..
Tijdens de video hebben ze alle 3 twee large kindermenu's en 'n larg milkshake naarquote:
Ze praten beide redelijk verstandig, en wat ze ook zeggen, het is maar net hoe ze je brengen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..
Ze valt me daar erg mee en ik vind haar eigenlijk best wel leuk. Snap alleen niet dat ze Martin als haar grote liefde benoemd.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |