Zal Babette niet bang zijn voor eliminatie? Lijkt me best vervelend..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:00 schreef Harry het volgende:
Babette ( die 3x een microfooncheck krijgt) treft Wendy in de keuken. Ze zeggen helemaal niets tegen elkaar.
Denk ik niet, ze slijmt zich bij iedereen in en de bro's hebben haar waarschijnlijk nog nodigquote:Op maandag 31 juli 2023 10:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zal Babette niet bang zijn voor eliminatie? Lijkt me best vervelend..
Ja maar ik denk dat Wendy een groter kluppie heeft...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik niet, ze slijmt zich bij iedereen in en de bro's hebben haar waarschijnlijk nog nodig
Toen ik hem voor het eerst zag vroeg ik me af of er wel licht brandde(nu nog steeds hoor), zo'n nietszeggende blik.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper is trots op het werk en het resultaat tot nu toe van de middeleeuwen hoek die hij gebouwd/ingericht heeft.
Hij praat er over tegen Marciano die daar staat maar die reageert zo vreselijk energieloos en sloom. bleehhh..
Erik heeft net een lading vliegen uit het washok/douche geweest, gisteren nog weer een lading in de keuken.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
Het is zo goed als vliegenloos in de keuken... niet te geloven..
Ik vind hem iemand van stil water, diepe gronden..Eng..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst zag vroeg ik me af of er wel licht brandde(nu nog steeds hoor), zo'n nietszeggende blik.
club sas en co gaan niet op bep wel op rupiquote:Op maandag 31 juli 2023 10:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Wendy een groter kluppie heeft...
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik heeft net een lading vliegen uit het washok/douche geweest, gisteren nog weer een lading in de keuken.
oww dat kan toch? Of moet de rest dan ook op Rupert?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
club sas en co gaan niet op bep wel op rupi
Is er niet veel boerenland eromheen?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...
Ja ik geloof het wel hoor... dat zal er heus mee te maken hebben maar het is wel heftig.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is er niet veel boerenland eromheen?
sas , bern , erik , myrthe, jasper op rupi , wendy weet ik nietquote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
oww dat kan toch? Of moet de rest dan ook op Rupert?
Owww dat is al zeker dus?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas , bern , erik , myrthe, jasper op rupi , wendy weet ik niet
Staat er middenin.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is daar toch ook hun rookplek? Vond dat allang heel link met al dat stro op de grond.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Jappie doet gezellie het kacheltje aan, je krijgt een beroerte als er een vonkje uitvliegt bij het stro..
Wel goed middel tegen de vliegenquote:Op maandag 31 juli 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Jappie doet gezellie het kacheltje aan, je krijgt een beroerte als er een vonkje uitvliegt bij het stro..
Misschien komen ze uit de afvoer putjes die aangesloten zijn op de septictank.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een boerenschuur. Daar zijn altijd vliegen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...
Goedemorgen...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is daar toch ook hun rookplek? Vond dat allang heel link met al dat stro op de grond.
Goedemorgen trouwens.
Ik snap dat dus ook niet. Rupert is vaak heel grappig en gezellig en vaak ook gewoon niet aanwezig dan hebben ze rust.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Ik snap dat spel van elimineren dan nog steeds niet goed, want Rupert eruit stemmen, daar zie ik echt het nut niet van in. Gaat het dan niet meer om irritatie level? Rupert irriteert dus?
Waarom zou Rupert er niet uit moeten?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Ik snap dat spel van elimineren dan nog steeds niet goed, want Rupert eruit stemmen, daar zie ik echt het nut niet van in. Gaat het dan niet meer om irritatie level? Rupert irriteert dus?
Ja maar verleden jaar is het niet zo erg geweest als nu..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is een boerenschuur. Daar zijn altijd vliegen.
Misschien dat ze de stelletjes eerst willen splitsen?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap dat dus ook niet. Rupert is vaak heel grappig en gezellig en vaak ook gewoon niet aanwezig dan hebben ze rust.
Maar het schijnt dat hij grapjes maakt ten koste van bv Erik die daar absoluut niet tegen kan en hij heeft maling aan regels/afspraken. Hij doet wat hij wil. Maar doet dat niet heel stiekum. Hij lacht er om als hij er over wordt aangesproken.
Misschien is dat wat veel mensen ergert. Dat hij niet te raken is?
In de winter heb je zelden vliegen en daarna kwam de hitte dus dan gaat dat snel bij vliegen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar verleden jaar was het niet zo erg geweest als nu..
Ik bedoel toen ze erin kwamen, toen zijn er ook nog een paar warme dagen geweest...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de winter heb je zelden vliegen en daarna kwam de hitte dus dan gaat dat snel bij vliegen.
O, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel toen ze erin kwamen, toen zijn er ook nog een paar warme dagen geweest...
In het begin waren er ook veel vliegen. Wat je vooral zag in de keuken als ze eten maakten.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel toen ze erin kwamen, toen zijn er ook nog een paar warme dagen geweest...
Ja maar niet zo extreem als dat nu het geval is..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In het begin waren er ook veel vliegen. Wat je vooral zag in de keuken als ze eten maakten.
Maar waren er ook zoveel vliegen toen Janet er nog was? Die ruimde heel veel op en maakte schoon. Wel met een vies geel doekjemaar toch.
Ja die ging bij mij als eerste wegquote:Op maandag 31 juli 2023 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
Die sukkel met die sudoku. Hij zit maar te mompelen en oo hij heeft een fout gemaakt.
Volgens mij kan hij er niks van. Doet gewoon alsof hij zo slim is.
Ergerlijk best. Ontwijk ik die stream moet ik ook het geluid uit doen.
Sukkelgemompel
Dat schoonmaken van Janet neem ik ook met een korreltje zout.. dat ging echt met de Franse slag en met een doekje die het daglicht niet kon verdragen zo goor..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In het begin waren er ook veel vliegen. Wat je vooral zag in de keuken als ze eten maakten.
Maar waren er ook zoveel vliegen toen Janet er nog was? Die ruimde heel veel op en maakte schoon. Wel met een vies geel doekjemaar toch.
Daar heeft hij wel gelijk in, ik vind die bril Sasha oud maken een tuttenbril...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Marciano vindt zonder bril Sasha mooi, Hij adviseert haar om lenzen te nemen
Zus van Sasha is jarig vandaag 28 jaartjes jong zegt ze.
Marciano geeft alleen om uiterlijk en zit daarom hele dagen krulletjes te draaien die hij van nature al heeft. Oppervlakkige bro.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Marciano vindt zonder bril Sasha mooi, Hij adviseert haar om lenzen te nemen
Zus van Sasha is jarig vandaag 28 jaartjes jong zegt ze.
quote:Op maandag 31 juli 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marciano geeft alleen om uiterlijk en zit daarom hele dagen krulletjes te draaien die hij van nature al heeft. Oppervlakkige bro.
Daaarom snap ik ook niet dat hij zo achter Babette aan looptquote:Op maandag 31 juli 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marciano geeft alleen om uiterlijk en zit daarom hele dagen krulletjes te draaien die hij van nature al heeft. Oppervlakkige bro.
Misschien omdat hij zélf een bril nodig heeft en geen geld voor lenzen?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daaarom snap ik ook niet dat hij zo achter Babette aan loopt
quote:Op maandag 31 juli 2023 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zélf een bril nodig heeft en geen geld voor lenzen?
Kan zijn dat er vocht in zit en dan wordt dit alleen maar erger als hij die knie geen rust gunt.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Jasper zou zijn knie beter rust geven voor er een opdracht komt
HIj strompelt nu de keuken in en zegt dat hij steeds meer last krijgt
Dit wordt de domste quote van de dag.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
Die sukkel met die sudoku. Hij zit maar te mompelen en oo hij heeft een fout gemaakt.
Volgens mij kan hij er niks van. Doet gewoon alsof hij zo slim is.
Dat zou ik echt erg vinden.quote:
Ja en tegen de finale aan is het beter in goede conditie te zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan zijn dat er vocht in zit en dan wordt dit alleen maar erger als hij die knie geen rust gunt.
Met dat geldbedrag wil hij eerder met pensioen gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou ik echt erg vinden.
Zure gierigaard. Die gaat echt niks met dat geld doen. Oppotten en mondjesmaat iets van gebruiken.
jappie zou beter aan k5 vragen dat er een dokter naar kijktquote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en tegen de finale aan is het beter in goede conditie te zijn
Ik gaf hem wel een kans van winnen maar als hij zo doorgaat dan lukt dat misschien niet met die pijnlijke knie.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en tegen de finale aan is het beter in goede conditie te zijn
Dat sommige mensen het erg vinden maakt het dan weer extra leukquote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou ik echt erg vinden.
Zure gierigaard. Die gaat echt niks met dat geld doen. Oppotten en mondjesmaat iets van gebruiken.
Wendy óf Jasper.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sommige mensen het erg vinden maakt het dan weer extra leuk
Maar, ik hoop op Wendy
Klopt, en klaagde telkens opnieuw wanneer er geld uit de pot werd gehaald dat hij nu langer moest doorwerken.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met dat geldbedrag wil hij eerder met pensioen gaan.
Eerst liet hij het Wendy doen maar tegenwoordig Isaac..quote:
Ja lekker horizontaal gaan..quote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef Harry het volgende:
Imadiddin zegt tegen Marciano dat hij het wel goed vindt, dat hij straks geen manager meer is. Dan kan hij weer "zijn ding doen".
Een echte showmannetje.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper loopt mank met zijn rechterbeen. Maar de blessure zat aan zijn linkerknie.
hoorde rupi van de week al zegen , zal blij zijn dat jij geen manager meer bent kunnen we meer samen zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef Harry het volgende:
Imadiddin zegt tegen Marciano dat hij het wel goed vindt, dat hij straks geen manager meer is. Dan kan hij weer "zijn ding doen".
Ow dat wordt dan wat als Rupert de eliminatie niet doorkomt..quote:Op maandag 31 juli 2023 11:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde rupi van de week al zegen , zal blij zijn dat jij geen manager meer bent kunnen we meer samen zijn
Het duurde zo'n 5 minuten, en zonder Babette in zijn omgeving.quote:
Alles wat nog overbodig is mag hij opruimen met verbranding, ze zullen het redelijk schoon achterlaten.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Als het hout op is, gaat Jappie de boeken verbranden?
Jaja, de Brave Huurders.. schoon achterlatenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles wat nog overbodig is mag hij opruimen met verbranding, ze zullen het redelijk schoon achterlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |