Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Gisteravond vond ik het weer eens een typerende 'actie' van Erik.
Jasper en Wendy zaten gezellig buiten met een flesje wijn en een zak pinda's.
Leuke gesprekken en alles werd verdeeld.
Erik kwam erbij zitten en zat te kijken hoe ze zaten te eten...
Hij ging niet iets uit zijn eigen voorraad halen, maar wachtte net zo lang tot ze hem ook pinda's aanboden.
Handenvol nam Erik, er kon niet eens een 'dank je wel' vanaf....
Zelfs het laatste beetje uit de zak (op een stuk of 2/3 na) nam Erik.
jaja, hij eet graag pinda's, gezond en goedkoop zei hij....
Jasper en Wendy keken elkaar maar eens even aan
Oma was net nog in beeld moest lachen om zijn antwoord op de vraag of hij blij was dat de maand er op zat. Zijn antwoord was dat hij blij was zijn eigen ding weer te kunnen doen ( euhh liggen. Liggen en liggen zeker )quote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef Harry het volgende:
Isaac en Erik zijn aan het pingpongen. Marciano zit op de Blauwe stoel te kijken.
Mirthe is aan het douchen.
Sasha en Bern verzamelen flesjes.
Jasper is buiten oud hout aan het verbranden.
Eerder werd geschreven dat Wendy op bed een boek aan het lezen is.
Imadiddin en Rupert al een tijdje niet in beeld.
Babette is zoek.
Omdat het jaspers pinda's warenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.
denk niet vandaag , mss na managerwisselquote:Op maandag 31 juli 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie nog wel een eliminatie aankomen vandaag. Voorgevoel
Wel vreemd dat alleen Jasper en Isaac aan het ruimen zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles wat nog overbodig is mag hij opruimen met verbranding, ze zullen het redelijk schoon achterlaten.
Die is lekker fikkie stoken, het is kutweer en er is nix te doenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel vreemd dat alleen Jasper en Isaac aan het ruimen zijn
Ervoor is grappiger enquote:Op maandag 31 juli 2023 11:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk niet vandaag , mss na managerwissel
Marciano staat weer zijn agressie goed te praten.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:44 schreef Inka het volgende:
Marciano had het over het geval met Jef. Dat iemand (Erik?) reageerde op de gele kaartm en pas veel later op de reden van het voorval, En weg was de stream.
Gooi die Marciano en Babet er uit, dit is zo storend. Het steeds wegdraaien om hen te beschermen.
Dat dat niet tegen zijn principes indruist begrijp ik niet goed. Werken tot je pensioengerechtigde leeftijd vindt hij dus niet nodig? Ik gun het hem als je tóch kans maakt op zoveel geld, maar dat gezeur dat anderen van ZIJN prijzengeld snoepen vond ik echt te ver gaan!quote:Op maandag 31 juli 2023 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, en klaagde telkens opnieuw wanneer er geld uit de pot werd gehaald dat hij nu langer moest doorwerken.
Jij bent echt errugggggggg!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
Marciano vraagt of Isaac weer de zijkant van zijn haar kan scheren want het is veel te lang en niet netjes zegt hij. Bovenop hoeft waarschijnlijk niet want dat wil hij wat langer hebben.. ik snap wel waarom hij dat wil. Hij denkt dan natuurlijk een stuk langer te zijn
Tuurlijk, als je het bij anderen bedelt is alles goedkoop!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Hij ging niet iets uit zijn eigen voorraad halen, maar wachtte net zo lang tot ze hem ook pinda's aanboden.
Ik dacht juist dat ze die tafel nog regelmatig gebruikte.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
Ze kunnen die tafelvoetbaltafel ook zo langzamerhand wel weg doen, geen hond kijkt er meer naar om :-)
Ik denk dat er bedoeld wordt de manier waaròp!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.
Wendy?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:39 schreef spapaars het volgende:
Marciano over iemand die de emoties niet in de hand heeft, maar werd van de streams gehaald.
Je mag kiezen, kaarten of sportenquote:
Ja, meer smaken zijn er nietquote:
Ik kijk wel weer als er een opdracht of eliminaties aankomtquote:Op maandag 31 juli 2023 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, meer smaken zijn er niet![]()
We kunnen vast oefenen met streamloos de dag door komen.
IK heb het geluid uitgezet toen babette er bij kwam zitten
Vanmiddagquote:Op maandag 31 juli 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel weer als er een opdracht of eliminaties aankomt
quote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Verrassing van de dag: Mexx is Rechten gaan studeren.
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haarquote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Kon het nog geen 5 tellen aanhorenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..quote:Op maandag 31 juli 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haar
Ik heb niet genoeg bewust naar haar geluisterdquote:Op maandag 31 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..
Tijdens de video hebben ze alle 3 twee large kindermenu's en 'n larg milkshake naarquote:
Ze praten beide redelijk verstandig, en wat ze ook zeggen, het is maar net hoe ze je brengen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Qua intelligentie vond ik haar niet dom.. ze is ook heel goed in de Nederlandse taal had ik begrepen. Wat gedrag betreft was ze niet bijster intelligent en volwassen..
Ze valt me daar erg mee en ik vind haar eigenlijk best wel leuk. Snap alleen niet dat ze Martin als haar grote liefde benoemd.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik haar dommer dan dat had ingeschat. Goed van haar
Volgens de tarrot kaarten zou Mooi ook winnen zei Rupi.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
Bern zijn insta is op privé gezet.. hoe zou dat toch komen![]()
Marciano Rupert en Ima zijn met die pendel bezig? Ik kan echt niet begrijpen dat je daar in gelooft
Jij hebt kennis van de rotzooi die MacDonald verkoopt? Begrijp niet dat mensen dat spul naar binnen kunnen werken.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tijdens de video hebben ze alle 3 twee large kindermenu's en 'n larg milkshake naar
binnen gewerkt
edit: en ook nog alle 3 'n dubbele portie kip nugget
Ik had niks tegen Mexx, maar ook niks met haar. Gewoon een onopvallende ziel in de loods.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze valt me daar erg mee en ik vind haar eigenlijk best wel leuk. Snap alleen niet dat ze Martin als haar grote liefde benoemd.
Ik kan me Mexx niet herinneren als dat intelligente meisje. Wel dat meisje, dat proeven verloor, heel naturel roddelde, ordinair kon zijn, en sex op tv niet schuwde.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had niks tegen Mexx, maar ook niks met haar. Gewoon een onopvallende ziel in de loods.
En ze werd óm de dag hysterisch!quote:Op maandag 31 juli 2023 13:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan me Mexx niet herinneren als dat intelligente meisje. Wel dat meisje, dat proeven verloor, heel naturel roddelde, ordinair kon zijn, en sex op tv niet schuwde.
ik dacht t ook toen ik dit zag, zonde maar ik ken t Met een reunie gaan we t zien, ook Moiramaquote:Op maandag 31 juli 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe zit er ff weer 15 kilo bij te vreten met de welbekende open mond.
Ik vond het vooral een heel gevaarlijk meisje met wat ze zei en haar gedrag. Zo beschuldigde ze Leila en JW ervan dat ze aan haar zatenquote:Op maandag 31 juli 2023 13:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan me Mexx niet herinneren als dat intelligente meisje. Wel dat meisje, dat proeven verloor, heel naturel roddelde, ordinair kon zijn, en sex op tv niet schuwde.
Vandaar ook het is allemaal spel en hier worden de bewoners met de grond gelijk gemaakt, terwijl ze in het echte leven hele gewone mensen zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ze werd óm de dag hysterisch!![]()
Maar zie haar nu in beeld als een doodgewone meid.
Hier kon je op wachten, hoe kleiner de groep hoe saaier.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:59 schreef renevanlaaren het volgende:
godskolere wat is het de hele dag al saai.regie ga eens dingen verzinnen elke dag laat ze werken ofzo godver hang bijna een spiegel aan mijn beeldscherm om te kijken of ze nog adem halen
Ahh, dus als ze in een TV-Show spelen mogen wél een kuthoer uithangen? Even los van het feit dat ze geen acteurs zijn die een rol ingestudeerd hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Vandaar ook het is allemaal spel en hier worden de bewoners met de grond gelijk gemaakt, terwijl ze in het echte leven hele gewone mensen zijn.
daar heb je gelijk in maar laat ze desnoods wasknijpers in elkaar zetten .bij het halen een feestje met drank ofzo.of wedstrijd wie blijft het langst wakker anders een nominatie ga zo maar door.er zijn veel mensen op vakantie. wil je kijkers houden moet je er iets voor doenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier kon je op wachten, hoe kleiner de groep hoe saaier.
Er is voor de productie niets meer om naar toe te schakelen.
En die daar voor roering zorgde werden hier allemaal zo snel als mogelijk naar huis gewenst.
Hoe dramatisch wil je pinda's eten maken?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Dat is ook zo, waardeloze opdrachten, en dan ook regelmatig dat slechts 2 bewoners die moeten uitvoeren, de rest kijkt een beetje verveeld toe.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar laat ze desnoods wasknijpers in elkaar zetten .bij het halen een feestje met drank ofzo.of wedstrijd wie blijft het langst wakker anders een nominatie ga zo maar door.er zijn veel mensen op vakantie. wil je kijkers houden moet je er iets voor doen
Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
Wendy ligt tegenwoordig een groot gedeelte van de dag op bed.
Voor het eerst vind ik Zoë er goed uit zien, geen overdreven make up zo te zien.quote:
Hij heeft er zin in.quote:
Jasper lost het nog een beetje op voor zichzelf, ondanks zijn blessure..En Erik lijkt zich ook wel te vermakenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.
Dat zag ik ook.Ze plagen me face.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij werd brutaal verstoord, de irritatie zag je op z'n smoel.
Denk dat ze wachten tot er een nieuwe manager is (die gewoon kan worden genomineerd)quote:Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanmorgen hoorde ik zeggen dat morgen een eliminatie zou zijn, kunnen ze dat weten?
Vorige week hadden ze het een dag vantevoren ook al over de eliminatie, dus wie weet.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanmorgen hoorde ik zeggen dat morgen een eliminatie zou zijn, kunnen ze dat weten?
Ik denk eerder een verdien vandaag. Denk dat de pot leeg is ondertussen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze wachten tot er een nieuwe manager is (die gewoon kan worden genomineerd)
Verwacht ik ook, of vrijstelling.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder een verdien vandaag. Denk dat de pot leeg is ondertussen.
Zullen ze dat nu nog gaan doen denk je?quote:
Volgens mij is dat allemaal een act geweest, ze heeft toch zelf ook wel gezien hoe ze erbij liep . En nu ziet ze er qua make-up mooi uit, niks overdreven gewoon mooi...quote:Op maandag 31 juli 2023 14:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voor het eerst vind ik Zoë er goed uit zien, geen overdreven make up zo te zien.
Wel nog erg met haar haar bezig..
quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen ze dat nu nog gaan doen denk je?
Geen idee hoeveel nominaties er zullen zijn in de laatste weken.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vrijstelling? Voor wat? Dan zou dat toch automatisch een finale plek kunnen zijn?
Nee dat denk ik nog niet het is nog 25 dagen tussen door komen er best nog wat afvallers.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vrijstelling? Voor wat? Dan zou dat toch automatisch een finale plek kunnen zijn?
En de febo houd ze ook niet bezig.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.
ik zag hem net nog languit liggenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:41 schreef spapaars het volgende:
Isaac altijd aan het ijsberen met wachten.
Het is maar de vraag of ze veel weten.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:42 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kun je nu pitten als er evt een eli komt?? ik begrijp het echt niet...of....het allemaal al bekend en hoeven zich geen zorgen te maken?
Zo jammer dat ze veel weten dat haalt de spanning eruit.
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |