Niet raar, ze maken zich los voor als er iets komtquote:Op maandag 31 juli 2023 15:17 schreef Chanel5 het volgende:
heeeel raar dat ze bijna allemaal oefeningen doen
TV=wachten Wij zien het allemaal lekker compact en snel geknipt, maar dit is het ruwe werk.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Moet om 16.00 uur bij de DA zijn misschien zie ik nog iets, waarom duurt het allemaal zo lang zeg.
Is toch niets nieuws, duurt altijd allemaal zo langquote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Moet om 16.00 uur bij de DA zijn misschien zie ik nog iets, waarom duurt het allemaal zo lang zeg.
En dan is het een spel opdracht.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano en Babette staan zich los te maken of ze de meest sportieve opdracht gaan krijgen die je je kunt bedenken
Blijkbaar nietquote:Op maandag 31 juli 2023 15:15 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Alsof ze zelf niet kon zien, in de mega spiegel op de badkamer, dat haar schmink ophield bij de kin.
Ik vind Jasper alles behalve oprecht.. lift op andere mee en het is de grootste matennaaier die daar rondloopt..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, in mijn ogen is hij best oprecht, maar goed, wie ben ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |