Dat vraag ik mij ook altijd af. EIgenlijk zouden ze dat vanaf nu niet meer zo moeten zijn. Gelijk er aan hoppaquote:Op maandag 31 juli 2023 15:09 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano vraagt zich af waarom ze hen oefentijd geven
Wat meer dan 2 mensen spelen een spelletje en één gaat naar huis met ¤800.000 zo simpeler kan het niet , wie er wint boeit nu eigenlijk al niet meerquote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 25 dagen en dan is het klaar![]()
Ben benieuwd wat ze van de finale maken, wat ik zelf verwacht van de finale, niet veel
Echt he, dat zou echt triest zijn, ondanks Jappie niet mijn favo is, hij doet genoeg daar, ik gun hem een opdracht die fysiek niet zoveel van hem vergt...quote:
Die dacht een huis te kopen voor 5000 euro.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn, dan is het wel heel triest, jezelf zo toetakelen.![]()
Maar ja, hoever gaan mensen voor zoveel geld, hoewel Zoë hier geen enkel benul van had.
Ach here me tiet...quote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die dacht een huis te kopen voor 5000 euro.
Als het Babette Isaac of Marciano maar niet isquote:Op maandag 31 juli 2023 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat meer dan 2 mensen spelen een spelletje en één gaat naar huis met ¤800.000 zo simpeler kan het niet , wie er wint boeit nu eigenlijk al niet meer
Alsof ze zelf niet kon zien, in de mega spiegel op de badkamer, dat haar schmink ophield bij de kin.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan en ze houdt van nep en ordinair maar kan me niet voorstellen dat je die vlekken en strepen bewust op je gezicht zet..
Ik zie dat niet, in mijn ogen is hij best oprecht, maar goed, wie ben ik..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb geen probleem met hem, maar het is een showmannetje.
Oempah staat er wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
en niets te zien in de loods, ze lopen een beetje rond te kijken
Valt ook allemaal reuze mee. Marciano zou eerder die titel mogen hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb geen probleem met hem, maar het is een showmannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |