Goeiemorgen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verloren dochter. Ze is terug.
Hallo @:Pisces29
(geert is nog altijd een Feyenoorder)
Tosti alleen kaas. Beleg is op.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Voor straf gaan we nu lunchen.
Eet smakelijk.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Ajax-topic staat weer onder druk.
Je zou ze bijna een succesje gunnen. Bijna.
Ik ga DIRECT kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Knetterend viraaltje te pakken op Twitter, boh.
FA's hebben een knopje waarmee ze posts op een bepaald tijdstip kunnen plannen, dus dit is helemaal geen felicitatie waard.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de tijdstip van deze post @:kukelecucktsju10 (zonder copy paste dit keer)
DAT HEBBEN WE HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
FA's hebben een knopje waarmee ze posts op een bepaald tijdstip kunnen plannen, dus dit is helemaal geen felicitatie waard.
Weer vol op z'n schouder terechtgekomen zo te lezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch maakt weer eens een fikse uitglijder in het Feijenoordtopic
Komt dat zien!
Welnee joh, Galicië, domme kabbeljauwquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Barcelona is Baskenland, idioot.
Vriendin alweer thuis?quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welnee joh, Galicië, domme kabbeljauw
Zeker, sinds zaterdagmiddag, maar nog erg zwak en veel pijn wel. Zit dus ook nog aan de Oxy om enigszins de dagen door te komen maar daarvan ga je wel veel slapen. Verwacht dat het over een weekje wel wat beter gaat maar het was wel een pittige ingreepquote:
We blijven bezig (lol)quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch maakt weer eens een fikse uitglijder in het Feijenoordtopic
Komt dat zien!
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Komt dat zien!
quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:33 schreef onlogisch het volgende:
@:klaasweetalles maakt gehakt van @:elan in het Feyenoordtopic.
Gohquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:37 schreef Sked het volgende:
@:onlogisch probeert de aandacht af te leiden van al zijn eigen geblunder.
Hallo maat. Hoe is de leef?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:37 schreef Sked het volgende:
@:onlogisch probeert de aandacht af te leiden van al zijn eigen geblunder.
Ga je nog op vakantie?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben moe. En vandaag twee keer natgeregend godverdomme.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje ik haal 2 wedstrijden door elkaar die in 3 dagen tijd worden gespeeld. Het is wat.
Leuk zegquote:
Nee ik ga naar zo'n zeemeerminfilmquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Leuk zegVeel plezier bij Barbie
Graag een review in mijn topic
Poeh even kijken wat ik in de aanbieding hebquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik ga naar zo'n zeemeerminfilm
Heb je daar ook een topic van?
Gernot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh even kijken wat ik in de aanbieding heb
F&S / The Little Mermaid (2023)
Idioot + kind dus vul maar in.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
In het najaar pas denk ik, de zomer is voor mensen met kinderen en idioten. Wat jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idioot + kind dus vul maar in.Een weekje Alanya kan je je toch wel veroorloven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We roddelen hier niet:quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)penbaar-ministerie-5
https://speld.nl/2023/07/(...)waarschuwing-van-om/
Dit vind ik wel om te lachen.
Erg pijnlijk dat je me een idioot noemt. Maar je hebt gelijk. Probeem is dat de fabriek 2 weken sluit nuquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
In het najaar pas denk ik, de zomer is voor mensen met kinderen en idioten. Wat jij?
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erg pijnlijk dat je me een idioot noemt. Maar je hebt gelijk. Probeem is dat de fabriek 2 weken sluit nu
@capuchon_jongen lijkt me meer een Kos-type.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
De vorige keer had ik Krakau in één keer goed geraden, maar nu twijfel ik tussen Rome en Parijs bij jou.
Nadat je zoveel mensen hebt weggejaagd uit deze SC vind ik deze opmerking niet zo waardevol.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ik vind @:capuchon_jongen een leuke toevoeging aan de SC
Mensen waarvan ik het kut vind dat ze hier posten gaan juist nooit wegquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nadat je zoveel mensen hebt weggejaagd uit deze SC vind ik deze opmerking niet zo waardevol.
Maar het zal @:capuchon_jongen vast goed doen
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nadat je zoveel mensen hebt weggejaagd uit deze SC vind ik deze opmerking niet zo waardevol.
Maar het zal @:capuchon_jongen vast goed doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Je hebt altijd nog de mogelijkheid om dan zelf op te bokken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen waarvan ik het kut vind dat ze hier posten gaan juist nooit weg
Zie Muskusboktor
Hoe gaan jullie dat dan doen met de lunch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog de mogelijkheid om dan zelf op te bokken.
Doe iets met deze tip!
Dat zien we dan wel weer, kale.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dat dan doen met de lunch?
Dat wordt niks.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer, kale.
Gelukkig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt niks.
Sorry maar dan blijf ik voorlopig nog even om de boel te managen.
Eens, ondanks dat Niek hoog en laag sprong om roet in het eten te gooien. (figuurlijk gezien)quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig.
Al ging het vorige week toch ook prima?
Niek is een beetje het schreeuwende kind waar niemand naar omkijkt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, ondanks dat Niek hoog en laag sprong om roet in het eten te gooien. (figuurlijk gezien)
Bedankt nog maat, je bent een goed mens
Thuisblijven is idd voor niet-idioten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef Sked het volgende:
En vandaag twee keer natgeregend godverdomme.
Lang niet gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thuisblijven is idd voor niet-idioten.
En wat ben jij, Danny?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niek is een beetje het schreeuwende kind waar niemand naar omkijkt.
Vind jij ook dat @GGMM er een handje van heeft om mensen weg te jagen?quote:
Ik vind @GGMM tegenwoordig een fijne vent.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Vind jij ook dat @:GGMM er een handje van heeft om mensen weg te jagen?
insgelijks maatquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind @:GGMM tegenwoordig een fijne vent.
Stoker.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind @:GGMM tegenwoordig een fijne vent.
Dit is wel veranderd ja.quote:Geen zin om mijn avond te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel veranderd ja.
Ter illustratie:Kan ook over Chevy gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was @Max23 inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit ging over mij.
Maar dat was niet Toto maar Max die dat zei.
wen moonquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn binance account zojuist door de shredder gehaald. @:Atypisch @:wereldgozer @:onlogisch
funds are safuquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn binance account zojuist door de shredder gehaald. @:Atypisch @:wereldgozer @:onlogisch
Zat hij ook in een douchen appgroep?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Kevin Spacey nu officieel ONSCHULDIG.
@:ggmm en ik vinden dit erg leuk.
Ik was toen woedend 😉quote:
Agvquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kastelijn heeft de vierde etappe gewonnen, tweede Nederlandse ritzege. Ben je niet blij?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg echt elke dag push-berichten over de tour
Ik ben hier NIET van gediend.
Lasagne.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had nog nooit van die gozer gehoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kastelijn heeft de vierde etappe gewonnen, tweede Nederlandse ritzege. Ben je niet blij?
Geeft helemaal niks.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die gozer gehoord.
AVG @ drizzt
Dat dacht ik ook niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft helemaal niks.
Eet smakelijk.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poké bowlquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
wat saai
[..]
Eet smakelijk!
[..]
wel oke
Barbie zeker ?quote:
Vandaag om 9 uur gelunched.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dat dan doen met de lunch?
Die grap had ik al gemaaktquote:
Niet echt gezond zag ikquote:
GGMM.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Sudderburger met Italiaanse tomatensaus en kriel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thijs ging in zee met een minderjarige.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die grap had ik al gemaakt
Maar triest genoeg gaat hij naar de kleine zeemeermin
[..]
Niet echt gezond zag ik
Doe hier wat aan
Dit meen je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:34 schreef GGMM het volgende:
Die grap had ik al gemaakt
Maar triest genoeg gaat hij naar de kleine zeemeermin
De Kuip hè ?quote:
Thaise curryquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ryan Gosling. Ben jij al geweest? @Littlerabbitquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
https://www.ad.nl/show/za(...)e-leeftijd~a565abae/
Het bericht dat je niet verbaast. Ik word hier verdrietig van. Zelf vechtend voor het leven. Iemand die vocht voor het sterven. Het recht op geen pijn lijden. Het cliché, je kunt beter je arm breken. Je kunt beter niks breken. Dan hoef je je hersenen ook niet te breken, over wat beter, of slechter is.quote:
Boekentip: De nacht is jong van Joseph O'Connor, broerlief.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
Herinner ,me laterquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Boekentip: De nacht is jong van Joseph O'Connor, broerlief.
Een boek op zeker spek naar jouw bekkie.
Voor elk dopinggeval 1?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg echt elke dag push-berichten over de tour
Ik ben hier NIET van gediend.
@KingRoland ze heeft een foto van de Paus verscheurd, heeft dit met elkaar te maken?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben oprecht verdrietig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland ze heeft een foto van de Paus verscheurd, heeft dit met elkaar te maken?
jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland ze heeft een foto van de Paus verscheurd, heeft dit met elkaar te maken?
Geef je adres nog eens, ouwe puistenpik, stuur ik je het boek binnenkort toe. Heb het al breed en lang uitgelezen. Verslonden als @shmoopy tijdens een nacht tezamen tussen de klamme lappen.quote:
quote:
Hierna Adele?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik luister nu haar grootste hit. Blijft een goed nummer
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geef je adres nog eens, ouwe puistenpik, stuur ik je het boek binnenkort toe. Heb het al breed en lang uitgelezen. Verslonden als @:shmoopy tijdens een nacht tezamen tussen de klamme lappen.
nobody's wife?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik luister nu haar grootste hit. Blijft een goed nummer
Je vraagt een review aan Flopland terwijl @GGMM aanwezig is?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Attorney Woo. Graag review @:kingroland
nog niet gezien, ben nu bezig met wat andere koreaanse series, maar Japanners en Koreanen maken louter series van hoge kwaliteit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stuur alle Azië vragen door naar Roland.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vraagt een review aan Flopland terwijl @:GGMM aanwezig is?
@onlogisch is te dom om te begrijpen dat Attorney Woo een Koreaanse serie is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stuur alle Azië vragen door naar Roland.
Sorry maat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:onlogisch is te dom om te begrijpen dat Attorney Woo een Koreaanse serie is.
Ik heb nog een 7/8 fles Saskia (1,5liter) die nog soldaat gemaakt gaat worden.quote:
Ik zou je willen verzoeken om te stoppen met het drinken van alcoholquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een 7/8 fles Saskia (1,5liter) die nog soldaat gemaakt gaat worden.
Nou ja, de inhoud van de fles dan hé. haha
Alcohol drinken is voor proleten maat. Maak je geen zorgen. Dat doen we nietquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je willen verzoeken om te stoppen met het drinken van alcohol
Voor nu heeft hij alleen een review van Jimmy Woo.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom ga jij in godsnaam naar the little mermaid?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
The Little Mermaid
7/10
In de zeemeerminnentijd waren er helemaal geen negers
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:afcniels zie review
Ik deed dat voor user @anneloos.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam naar the little mermaid?
Vrienden van mij gingen uit eten dus mocht even op de kleine meid passen. Wel tof, met dat 3D erbij moest ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam naar the little mermaid?
quote:Strengere regels Zomercarnaval: niet te 'vulgair' dansen en beperkte alcoholverkoop
Voor het Zomercarnaval in Rotterdam zijn dit jaar de regels aangescherpt. Zo wordt het verkopen van alcohol door supermarkten en winkeliers ingeperkt en komen er strengere dansregels voor de deelnemers van de straatparade. Volgens de organisatie werd er tijdens de vorige editie namelijk te 'vulgair' gedanst.
Specifiek bubbling is in de ban gedaan: een dansstijl waarbij twee of meer mensen onder andere hun onderlijf tegen elkaar aanschuren. Dit wordt door de organisatie gekenmerkt als een provocerende ordinaire dans, zo valt in het reglement te lezen.
Naast bubbling staan er geen dans- en muzieksoorten op de verboden lijst. "Maar bubbling staat er echt om bekend dat de dansers met hun genitaliën tegen elkaar aanschuren. Dat willen we dus niet."
Ik kan Roland niet plaatsen in de Jimmy.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor nu heeft hij alleen een review van Jimmy Woo.
Dat gifje is eigenlijk meer van dancehall op Jamaica. Bij zomercarnaval is het meer schuren tegen de billen neem ik aan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 00:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sta jij ook zo te bouncen in de club, ouwe Anti?
Dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 00:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gifje is eigenlijk meer van dancehall op Jamaica. Bij zomercarnaval is het meer schuren tegen de billen neem ik aan.
Je bent een lieve jongenquote:Op woensdag 26 juli 2023 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik deed dat voor user @:anneloos.
Je bent een lieve jongenquote:Op woensdag 26 juli 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrienden van mij gingen uit eten dus mocht even op de kleine meid passen. Wel tof, met dat 3D erbij moest ik eerlijk bekennen.
Niet meegekregen toen, jij wel @Kukelecucktsju10quote:Vijf jaar geleden maakte O'Connor bekend dat ze tot de islam was bekeerd en dat ze haar naam had veranderd in Shuhada Sadaqat
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet meegekregen toen, jij wel @:Kukelecucktsju10
Grappig wel dat streng katholieken niet zonder iets van religie kunnen, dat je als vrouw dan voor islam kiest toont wel aan dat ze de weg aardig kwijt was.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Ier ook weinig keus heeft om elders te relishoppen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel dat streng katholieken niet zonder iets van religie kunnen, dat je als vrouw dan voor islam kiest toont wel aan dat ze de weg aardig kwijt was.
Hebben ze daar niet iets als de Xenos om een buddha beeldje te kopen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Ier ook weinig keus heeft om elders te relishoppen.
Zit misschien wel business in.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet iets als de Xenos om een buddha beeldje te kopen?
Ik wel. Daarna draaide ik al haar albums achterstevoren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De uitsmijter gleed er weer heerlijk in. (koud voedsel moeilijker verteerbaar)quote:
Het blijft irritant dat uitsmijter het enige voedsel is dat warm is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De uitsmijter gleed er weer heerlijk in. (koud voedsel moeilijker verteerbaar)
Laatst nog wel een kip zonder kop op. Maar dat legde ook geen windeieren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het blijft irritant dat uitsmijter het enige voedsel is dat warm is.
Ik zou als ik jou was een keer Een moord kost meer levens van Peter R. de Vries lezen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het blijft irritant dat uitsmijter het enige voedsel is dat warm is.
Eet smakelijk maat
Ik vond die Peter maar een megalomane derderangs Erik Terpstra.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een keer Een moord kost meer levens van Peter R. de Vries lezen.
Weet je wat ik doe eens gekquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een keer Een moord kost meer levens van Peter R. de Vries lezen.
Gaat over een pedofiel en kindermoordenaar die compleet uit z'n naad ging als er niet op zekere tijdstippen werd gegeten; zoals Marc Dutroux ook ooit boven een snackbar woonde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe eens gek
Maar dat wordt dan ergens in november
Hier de opening van een AI-gegenereerde mix tussen The Simpsons en Married with...Childerenquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gaat over een pedofiel en kindermoordenaar die compleet uit z'n naad ging als er niet op zekere tijdstippen werd gegeten; zoals Marc Dutroux ook ooit boven een snackbar woonde.
Afijn, raadzaam leesvoer voor jou.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier de opening van een AI-gegenereerde mix tussen The Simpsons en Married with...Childeren
Over een jaar of 50 zijn we gewoon constant naar AI-series aan het kijken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Lowlands is ook passé, net als 60 jarige fossielen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:42 schreef tong80 het volgende:
Aan het genieten van een radio-programma van 30 jaar geleden. 3 uur John Peel.
Als opa mag je trouwens geen kritiek hebben op de line up van Lowlands dit jaar. Als 60 jarige ben je immers een fossiel die in het verleden is blijven hangen. Dat je al vanaf 1991 op Lowlands komt werkt tegen je
Ik zag gisteren een aardige opvatting van Neil deGrasse Tyson over AI.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier de opening van een AI-gegenereerde mix tussen The Simpsons en Married with...Childeren
Over een jaar of 50 zijn we gewoon constant naar AI-series aan het kijken denk ik.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lowlands is ook passé, net als 60 jarige fossielen.
Neilgod.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een aardige opvatting van Neil deGrasse Tyson over AI.
https://www.instagram.com(...)MTc4MmM1YmI2Ng%3D%3D
@:Scrummie
Pinkpop is dan ook voor de fossielen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:42 schreef tong80 het volgende:
Aan het genieten van een radio-programma van 30 jaar geleden. 3 uur John Peel.
Als opa mag je trouwens geen kritiek hebben op de line up van Lowlands dit jaar. Als 60 jarige ben je immers een fossiel die in het verleden is blijven hangen. Dat je al vanaf 1991 op Lowlands komt werkt tegen je
13 likes. Mij krijg je niet gek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:41 schreef GGMM het volgende:
Gnoto
Het is elke dag prijs bij @:onlogischINGDINGDINGDING*
Naast je kabbeljauw zeker.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
13 likes. Mij krijg je niet gek.
Ik neem vanavond een extra glaasje ranja
anja?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
13 likes. Mij krijg je niet gek.
Ik neem vanavond een extra glaasje ranja
Geen idee waar je plots Pinkpop vandaar haalt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Pinkpop is dan ook voor de fossielen.
Ja, ik moet toegeven dat ik erg moest denken aan die hele reeks fouten van @GGMM na je kabbeljauw foutje en even dacht ik erover de plaatjes weer eens te posten, maar ik wilde de aandacht niet verleggen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En in mijn zeebra (of hoe heet zo'n beest) pyjama.
@FireFox1quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reageren op een debiel internet plaatje. En dat ik daar dan weer op reageer. Ik wil doot.quote:
Wat let jequote:Op donderdag 27 juli 2023 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reageren op een debiel internet plaatje. En dat ik daar dan weer op reageer. Ik wil doot.
Trustten.
Niet lang meer maat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reageren op een debiel internet plaatje. En dat ik daar dan weer op reageer. Ik wil doot.
Trustten.
Ik kijk uit naar de doot brother. De verlossing. Pijnloos. Dat ze op FOK! zeggen: 'Hij is uit gezuipt.'quote:
Probleem is dat het zo lang duurt dat doot zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de doot brother. De verlossing. Pijnloos. Dat ze op FOK! zeggen: 'Hij is uit gezuipt.'
Hoe weten wij dat eigenlijk als het zover isquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de doot brother. De verlossing. Pijnloos. Dat ze op FOK! zeggen: 'Hij is uit gezuipt.'
Ik gok dat dit op de voorpagina van alle kranten komtquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weten wij dat eigenlijk als het zover is
Ik zou graag wel even iets van een kaartje naar je nabestaanden sturen
Als hij zonder ban hier niet langer post hé. Dus ik stel voor dat je hem niet meer bantquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weten wij dat eigenlijk als het zover is
Ik zou graag wel even iets van een kaartje naar je nabestaanden sturen
Doot is geen zijn. Doot is users als zijnde Tarado vermijden. Zeg maar de strontvlekken van FOK! in de VBL SC. Die er niks te zoeken hebben. Behalve Tong bashen. Nu gaat Tarado weer gevat reageren. Van je sliep toch? Flikker op kuthoer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem is dat het zo lang duurt dat doot zijn.
Bij z'n vorige ban viel het niemand op dat hij weg wasquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij zonder ban hier niet langer post hé. Dus ik stel voor dat je hem niet meer bant
wtfquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doot is geen zijn. Doot is users als zijnde Tarado vermijden. Zeg maar de strontvlekken van FOK! in de VBL SC. Die er niks te zoeken hebben. Behalve Tong bashen. Nu gaat Tarado weer gevat reageren. Van je sliep toch? Flikker op kuthoer.
Moet ik nu zeggen dat ik je ga missen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doot is geen zijn. Doot is users als zijnde Tarado vermijden. Zeg maar de strontvlekken van FOK! in de VBL SC. Die er niks te zoeken hebben. Behalve Tong bashen. Nu gaat Tarado weer gevat reageren. Van je sliep toch? Flikker op kuthoer.
We hebben hier een broertje doot aan leugenaars hé.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet ik nu zeggen dat ik je ga missen?
Waarover?quote:
2 hartaanvallen en dagelijks omelet(met bacon)/kibbeling/tosti/pannenkoek als ontbijtquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Als je er op tijd bij bent met prostaatkanker ga je voorlopig niet dood hoor overigens.
Ashes is niet gelukt hèquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik verwacht dat Engeland dit najaar wereldkampioen cricket en Rugby wordt
@:tarado
Kunnen we bij jou onze Lotto-inleg terugkrijgen mocht dat niet zo zijn?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik verwacht dat Engeland dit najaar wereldkampioen cricket en Rugby wordt
@:tarado
Balans vinden tussen genieten nu het nog kan en de boel niet onnodig erger maken. Sporten/bewegen is wel belangrijk in met hoeveel 'mindere dieetkeuzes' je weg kan komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 hartaanvallen en dagelijks omelet(met bacon)/kibbeling/tosti/pannenkoek als ontbijt
Laten we het maar hopen danquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Balans vinden tussen genieten nu het nog kan en de boel niet onnodig erger maken. Sporten/bewegen is wel belangrijk in met hoeveel 'mindere dieetkeuzes' je weg kan komen.
Als je dokter 3rr0r heet zou ik bij voorbaat al niet teveel hoop hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het maar hopen dan
Maar dokter GGMM zit het niet lekker
Helaas de ashes comeback niet gelukt vanwege regenquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ashes is niet gelukt hè, wie zijn de favorieten voor het Rugby, Frankrijk zal ook wel aardig voor de dag willen komen toch?
Spaghetti. Zonder lappen kaas.quote:
Erg aardig van je.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gun die twee hun pleziertje.
Stop hiermee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 564 6/6
⬜⬜⬜🟩⬜🟨
⬜🟨⬜🟩🟨🟨
⬜⬜🟨🟩⬜🟨
⬜🟩⬜⬜⬜🟨
🟨🟩⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Maatregel tegen zwerfafval zorgt voor meer zwerfafvalquote:De invoering van statiegeld op blikjes en flesjes zorgt voor een toename van afval op straat. Vuilnisbakken worden regelmatig opengetrokken door mensen die op zoek zijn naar statiegeld.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maatregel tegen zwerfafval zorgt voor meer zwerfafval
Duit in het zakje gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
De stemming in het Feyenoord topic neemt opeens een duik neerwaarts.
Heb je Tri Am The Movie al gezien?quote:
Ik kreeg vanochtend een melding van Netflix, maar die klootzakken hadden geen preview.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Op het altijd goed geïnformeerde IMDB staat niks
Jammer dat HBO Max nooit previews heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend een melding van Netflix, maar die klootzakken hadden geen preview.
Dit is echt allejezus goed geacteerd.quote:
Wat een kluns ben je danquote:Opruimen omgewaaide bomen door storm Poly duurt nog weken: "Al twee keer gestruikeld"
Broodje rosbief/kaas.quote:
Dit is ook het gênante voorbij: https://twitter.com/NPORadio1/status/1684869913205252096quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind zwemmend een balletje in een netje gooien met een reusachtig lichaam geen sport.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is ook het gênante voorbij: https://twitter.com/NPORadio1/status/1684869913205252096
Heeft iemand zich überhaupt afgevraagd of een partij met Omtzigt als vader wel gaat werken? Die trekt opportunisten van elk gedeelte in het politieke spectrum aan, terwijl hijzelf ook een tikkende tijdbom is. Lijst Omtzigt is Lijst Pim Fortuyn met een vleugje burn-out.quote:
Ik zou nu weer een kabbeljauw grapje kunnen maken maar dat is al snel niet meer leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |