Goeiemorgen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verloren dochter. Ze is terug.
Hallo @:Pisces29
(geert is nog altijd een Feyenoorder)
Tosti alleen kaas. Beleg is op.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Voor straf gaan we nu lunchen.
Eet smakelijk.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Ajax-topic staat weer onder druk.
Je zou ze bijna een succesje gunnen. Bijna.
Ik ga DIRECT kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Knetterend viraaltje te pakken op Twitter, boh.
FA's hebben een knopje waarmee ze posts op een bepaald tijdstip kunnen plannen, dus dit is helemaal geen felicitatie waard.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de tijdstip van deze post @:kukelecucktsju10 (zonder copy paste dit keer)
DAT HEBBEN WE HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
FA's hebben een knopje waarmee ze posts op een bepaald tijdstip kunnen plannen, dus dit is helemaal geen felicitatie waard.
Weer vol op z'n schouder terechtgekomen zo te lezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch maakt weer eens een fikse uitglijder in het Feijenoordtopic
Komt dat zien!
Welnee joh, Galicië, domme kabbeljauwquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Barcelona is Baskenland, idioot.
Vriendin alweer thuis?quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welnee joh, Galicië, domme kabbeljauw
Zeker, sinds zaterdagmiddag, maar nog erg zwak en veel pijn wel. Zit dus ook nog aan de Oxy om enigszins de dagen door te komen maar daarvan ga je wel veel slapen. Verwacht dat het over een weekje wel wat beter gaat maar het was wel een pittige ingreepquote:
We blijven bezig (lol)quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch maakt weer eens een fikse uitglijder in het Feijenoordtopic
Komt dat zien!
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Komt dat zien!
quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:33 schreef onlogisch het volgende:
@:klaasweetalles maakt gehakt van @:elan in het Feyenoordtopic.
Gohquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:37 schreef Sked het volgende:
@:onlogisch probeert de aandacht af te leiden van al zijn eigen geblunder.
Hallo maat. Hoe is de leef?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:37 schreef Sked het volgende:
@:onlogisch probeert de aandacht af te leiden van al zijn eigen geblunder.
Ga je nog op vakantie?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben moe. En vandaag twee keer natgeregend godverdomme.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje ik haal 2 wedstrijden door elkaar die in 3 dagen tijd worden gespeeld. Het is wat.
Leuk zegquote:
Nee ik ga naar zo'n zeemeerminfilmquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Leuk zegVeel plezier bij Barbie
Graag een review in mijn topic
Poeh even kijken wat ik in de aanbieding hebquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik ga naar zo'n zeemeerminfilm
Heb je daar ook een topic van?
Gernot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh even kijken wat ik in de aanbieding heb
F&S / The Little Mermaid (2023)
Idioot + kind dus vul maar in.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
In het najaar pas denk ik, de zomer is voor mensen met kinderen en idioten. Wat jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |