Geeft niet. Ze krijgen een mooie geldinjectie van BlackRock wegens hun diversiteitsscore.quote:
Het boeit echt helemaal niemand iets dit.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:49 schreef Ama het volgende:
Dacht dat dit een nieuw topic was maar gewoon weinig reacties.
Kijk die blackwashing van Hollywood is aan het backfiren. Ze komen er wel achter dat dit niet de manier is. Geef minderheden hun eigen sterke characters. We gaan toch ook geen nieuwe Shaft met Tom Hanks maken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het boeit echt helemaal niemand iets dit.
Ik had op z'n minst een woke-discussie van 3 pagina's verwacht.
Maar het kan nog, zondag de trailer
Dit dus, ik was 25 jaar geleden als kleuter ook niet bezig of ariel wit of zwart was.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:10 schreef ZanneG het volgende:
Ik heb hem gezien, vooral uit jeugd sentiment en ik vond hem top.
Hetzelfde gevoel als ik had toen ik de film als klein kind zag en daarna 100x op dvd.
Het gaat helemaal niet of Ariel wit of zwart is, je ziet het niet eens en het valt niet op.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:27 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dit dus, ik was 25 jaar geleden als kleuter ook niet bezig of ariel wit of zwart was.
Volgens mij gaat daar de meeste ophef helaas wel over.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:45 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet of Ariel wit of zwart is, je ziet het niet eens en het valt niet op.
Go Woke, go broke.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
In China motten ze er niks van hebben:
https://www.cbr.com/the-l(...)-weekend-box-office/
Ohhh je hebt gelijk!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Halle Berry speelt niet in deze film, Ariel wordt gespeeld door Halle Bailey, en ze is 23 jaar.
Zo belangrijk dat je de feiten op een rijtje hebt is het dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:48 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ohhh je hebt gelijk!!
Ik dacht al die tijd dat het om Halle Berry ging![]()
Ik snapte al niet hoe ze er nog zo goed uit zag
Hoe dan ook als je houdt vd oude Disney nostalgie dan is het een aanrader, vind ik
Halle Bailey is een top Ariel
Had je wel gekeken als het een blanke actrice met rood haar was geweest?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo belangrijk dat je de feiten op een rijtje hebt is het dus ook weer niet.
Ik ga niet kijken.
Ik heb nog niet 1 van die remakes gezien.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Had je wel gekeken als het een blanke actrice met rood haar was geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |