quote:
Het gaat helemaal niet of Ariel wit of zwart is, je ziet het niet eens en het valt niet op.
Laten we nu niet doen of Hally Berry een zwarte vrouw is, ze is een halfbloedje en als je het niet weet dan valt het nauwelijks op.
Het idee is dat alle 7 dochters van Triton de 7 wereld zeeeen vertegenwoordigen dus ze hebben alle 7 een heel ander uiterlijk, naar de wereld zee waar zij vandaan komen.
Dus een heel diversiteit aan zussen,
De wereldzeeeen liggen allemaal op een ander continent, dus waarom zouden alle zussen er eender uitzien.
Zo is er een zus die er Afrikaans uit ziet en daar dus vandaan komt en een zus die heel bleek en wit, om aan te geven dat de dochters de 7 wereld zeeen vertegenwoordigen en dat vind ik juist wel een goed gegeven.
Voor wie de kleine zeemeermin 100x op DVD of videoband heeft gezien, is dit een echte aanrader.
Zeker in 3D. Ik vond het top dat alle liedjes er in zaten. In de meesten RL versies zijn de liedjes er uit gehaald of heel erg ingekort, hier zaten alle liedjes er in en ook nog wat nieuwere.
Sebastiaan en Jutter die een vrouw is dit keer waren ook erg leuk aanwezig
Ik vind dit de beste live action van Disney die ik heb gezien,maar ik denk wel dat je sws de tekenfilm al stuk gedraaid moet hebben om het echt heel leuk te vinden.