Spaghetti. Zonder lappen kaas.quote:
Erg aardig van je.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gun die twee hun pleziertje.
Stop hiermee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 564 6/6
⬜⬜⬜🟩⬜🟨
⬜🟨⬜🟩🟨🟨
⬜⬜🟨🟩⬜🟨
⬜🟩⬜⬜⬜🟨
🟨🟩⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Maatregel tegen zwerfafval zorgt voor meer zwerfafvalquote:De invoering van statiegeld op blikjes en flesjes zorgt voor een toename van afval op straat. Vuilnisbakken worden regelmatig opengetrokken door mensen die op zoek zijn naar statiegeld.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maatregel tegen zwerfafval zorgt voor meer zwerfafval
Duit in het zakje gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
De stemming in het Feyenoord topic neemt opeens een duik neerwaarts.
Heb je Tri Am The Movie al gezien?quote:
Ik kreeg vanochtend een melding van Netflix, maar die klootzakken hadden geen preview.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Op het altijd goed geïnformeerde IMDB staat niks
Jammer dat HBO Max nooit previews heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend een melding van Netflix, maar die klootzakken hadden geen preview.
Dit is echt allejezus goed geacteerd.quote:
Wat een kluns ben je danquote:Opruimen omgewaaide bomen door storm Poly duurt nog weken: "Al twee keer gestruikeld"
Broodje rosbief/kaas.quote:
Dit is ook het gênante voorbij: https://twitter.com/NPORadio1/status/1684869913205252096quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind zwemmend een balletje in een netje gooien met een reusachtig lichaam geen sport.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is ook het gênante voorbij: https://twitter.com/NPORadio1/status/1684869913205252096
Heeft iemand zich überhaupt afgevraagd of een partij met Omtzigt als vader wel gaat werken? Die trekt opportunisten van elk gedeelte in het politieke spectrum aan, terwijl hijzelf ook een tikkende tijdbom is. Lijst Omtzigt is Lijst Pim Fortuyn met een vleugje burn-out.quote:
Ik zou nu weer een kabbeljauw grapje kunnen maken maar dat is al snel niet meer leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |