Pinkpop is dan ook voor de fossielen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:42 schreef tong80 het volgende:
Aan het genieten van een radio-programma van 30 jaar geleden. 3 uur John Peel.
Als opa mag je trouwens geen kritiek hebben op de line up van Lowlands dit jaar. Als 60 jarige ben je immers een fossiel die in het verleden is blijven hangen. Dat je al vanaf 1991 op Lowlands komt werkt tegen je
13 likes. Mij krijg je niet gek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:41 schreef GGMM het volgende:
Gnoto
Het is elke dag prijs bij @:onlogischINGDINGDINGDING*
Naast je kabbeljauw zeker.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
13 likes. Mij krijg je niet gek.
Ik neem vanavond een extra glaasje ranja
anja?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
13 likes. Mij krijg je niet gek.
Ik neem vanavond een extra glaasje ranja
Geen idee waar je plots Pinkpop vandaar haalt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Pinkpop is dan ook voor de fossielen.
Ja, ik moet toegeven dat ik erg moest denken aan die hele reeks fouten van @GGMM na je kabbeljauw foutje en even dacht ik erover de plaatjes weer eens te posten, maar ik wilde de aandacht niet verleggen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En in mijn zeebra (of hoe heet zo'n beest) pyjama.
@FireFox1quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reageren op een debiel internet plaatje. En dat ik daar dan weer op reageer. Ik wil doot.quote:
Wat let jequote:Op donderdag 27 juli 2023 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reageren op een debiel internet plaatje. En dat ik daar dan weer op reageer. Ik wil doot.
Trustten.
Niet lang meer maat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reageren op een debiel internet plaatje. En dat ik daar dan weer op reageer. Ik wil doot.
Trustten.
Ik kijk uit naar de doot brother. De verlossing. Pijnloos. Dat ze op FOK! zeggen: 'Hij is uit gezuipt.'quote:
Probleem is dat het zo lang duurt dat doot zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de doot brother. De verlossing. Pijnloos. Dat ze op FOK! zeggen: 'Hij is uit gezuipt.'
Hoe weten wij dat eigenlijk als het zover isquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de doot brother. De verlossing. Pijnloos. Dat ze op FOK! zeggen: 'Hij is uit gezuipt.'
Ik gok dat dit op de voorpagina van alle kranten komtquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weten wij dat eigenlijk als het zover is
Ik zou graag wel even iets van een kaartje naar je nabestaanden sturen
Als hij zonder ban hier niet langer post hé. Dus ik stel voor dat je hem niet meer bantquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weten wij dat eigenlijk als het zover is
Ik zou graag wel even iets van een kaartje naar je nabestaanden sturen
Doot is geen zijn. Doot is users als zijnde Tarado vermijden. Zeg maar de strontvlekken van FOK! in de VBL SC. Die er niks te zoeken hebben. Behalve Tong bashen. Nu gaat Tarado weer gevat reageren. Van je sliep toch? Flikker op kuthoer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem is dat het zo lang duurt dat doot zijn.
Bij z'n vorige ban viel het niemand op dat hij weg wasquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij zonder ban hier niet langer post hé. Dus ik stel voor dat je hem niet meer bant
wtfquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doot is geen zijn. Doot is users als zijnde Tarado vermijden. Zeg maar de strontvlekken van FOK! in de VBL SC. Die er niks te zoeken hebben. Behalve Tong bashen. Nu gaat Tarado weer gevat reageren. Van je sliep toch? Flikker op kuthoer.
Moet ik nu zeggen dat ik je ga missen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doot is geen zijn. Doot is users als zijnde Tarado vermijden. Zeg maar de strontvlekken van FOK! in de VBL SC. Die er niks te zoeken hebben. Behalve Tong bashen. Nu gaat Tarado weer gevat reageren. Van je sliep toch? Flikker op kuthoer.
We hebben hier een broertje doot aan leugenaars hé.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet ik nu zeggen dat ik je ga missen?
Waarover?quote:
2 hartaanvallen en dagelijks omelet(met bacon)/kibbeling/tosti/pannenkoek als ontbijtquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Als je er op tijd bij bent met prostaatkanker ga je voorlopig niet dood hoor overigens.
Ashes is niet gelukt hèquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik verwacht dat Engeland dit najaar wereldkampioen cricket en Rugby wordt
@:tarado
Kunnen we bij jou onze Lotto-inleg terugkrijgen mocht dat niet zo zijn?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik verwacht dat Engeland dit najaar wereldkampioen cricket en Rugby wordt
@:tarado
Balans vinden tussen genieten nu het nog kan en de boel niet onnodig erger maken. Sporten/bewegen is wel belangrijk in met hoeveel 'mindere dieetkeuzes' je weg kan komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 hartaanvallen en dagelijks omelet(met bacon)/kibbeling/tosti/pannenkoek als ontbijt
Laten we het maar hopen danquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Balans vinden tussen genieten nu het nog kan en de boel niet onnodig erger maken. Sporten/bewegen is wel belangrijk in met hoeveel 'mindere dieetkeuzes' je weg kan komen.
Als je dokter 3rr0r heet zou ik bij voorbaat al niet teveel hoop hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het maar hopen dan
Maar dokter GGMM zit het niet lekker
Helaas de ashes comeback niet gelukt vanwege regenquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ashes is niet gelukt hè, wie zijn de favorieten voor het Rugby, Frankrijk zal ook wel aardig voor de dag willen komen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |