Grappig wel dat streng katholieken niet zonder iets van religie kunnen, dat je als vrouw dan voor islam kiest toont wel aan dat ze de weg aardig kwijt was.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet meegekregen toen, jij wel @:Kukelecucktsju10
Ik denk dat de gemiddelde Ier ook weinig keus heeft om elders te relishoppen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel dat streng katholieken niet zonder iets van religie kunnen, dat je als vrouw dan voor islam kiest toont wel aan dat ze de weg aardig kwijt was.
Hebben ze daar niet iets als de Xenos om een buddha beeldje te kopen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Ier ook weinig keus heeft om elders te relishoppen.
Zit misschien wel business in.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet iets als de Xenos om een buddha beeldje te kopen?
Ik wel. Daarna draaide ik al haar albums achterstevoren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet meegekregen toen, jij wel @:Kukelecucktsju10
De uitsmijter gleed er weer heerlijk in. (koud voedsel moeilijker verteerbaar)quote:
Het blijft irritant dat uitsmijter het enige voedsel is dat warm is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De uitsmijter gleed er weer heerlijk in. (koud voedsel moeilijker verteerbaar)
Laatst nog wel een kip zonder kop op. Maar dat legde ook geen windeieren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het blijft irritant dat uitsmijter het enige voedsel is dat warm is.
Ik zou als ik jou was een keer Een moord kost meer levens van Peter R. de Vries lezen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het blijft irritant dat uitsmijter het enige voedsel is dat warm is.
Eet smakelijk maat
Ik vond die Peter maar een megalomane derderangs Erik Terpstra.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een keer Een moord kost meer levens van Peter R. de Vries lezen.
Weet je wat ik doe eens gekquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een keer Een moord kost meer levens van Peter R. de Vries lezen.
Gaat over een pedofiel en kindermoordenaar die compleet uit z'n naad ging als er niet op zekere tijdstippen werd gegeten; zoals Marc Dutroux ook ooit boven een snackbar woonde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe eens gek
Maar dat wordt dan ergens in november
Hier de opening van een AI-gegenereerde mix tussen The Simpsons en Married with...Childerenquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gaat over een pedofiel en kindermoordenaar die compleet uit z'n naad ging als er niet op zekere tijdstippen werd gegeten; zoals Marc Dutroux ook ooit boven een snackbar woonde.
Afijn, raadzaam leesvoer voor jou.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier de opening van een AI-gegenereerde mix tussen The Simpsons en Married with...Childeren
Over een jaar of 50 zijn we gewoon constant naar AI-series aan het kijken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Lowlands is ook passé, net als 60 jarige fossielen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:42 schreef tong80 het volgende:
Aan het genieten van een radio-programma van 30 jaar geleden. 3 uur John Peel.
Als opa mag je trouwens geen kritiek hebben op de line up van Lowlands dit jaar. Als 60 jarige ben je immers een fossiel die in het verleden is blijven hangen. Dat je al vanaf 1991 op Lowlands komt werkt tegen je
Ik zag gisteren een aardige opvatting van Neil deGrasse Tyson over AI.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier de opening van een AI-gegenereerde mix tussen The Simpsons en Married with...Childeren
Over een jaar of 50 zijn we gewoon constant naar AI-series aan het kijken denk ik.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lowlands is ook passé, net als 60 jarige fossielen.
Neilgod.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een aardige opvatting van Neil deGrasse Tyson over AI.
https://www.instagram.com(...)MTc4MmM1YmI2Ng%3D%3D
@:Scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |