quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idioot + kind dus vul maar in.Een weekje Alanya kan je je toch wel veroorloven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We roddelen hier niet:quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)penbaar-ministerie-5
https://speld.nl/2023/07/(...)waarschuwing-van-om/
Dit vind ik wel om te lachen.
Erg pijnlijk dat je me een idioot noemt. Maar je hebt gelijk. Probeem is dat de fabriek 2 weken sluit nuquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
In het najaar pas denk ik, de zomer is voor mensen met kinderen en idioten. Wat jij?
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erg pijnlijk dat je me een idioot noemt. Maar je hebt gelijk. Probeem is dat de fabriek 2 weken sluit nu
@capuchon_jongen lijkt me meer een Kos-type.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
De vorige keer had ik Krakau in één keer goed geraden, maar nu twijfel ik tussen Rome en Parijs bij jou.
Nadat je zoveel mensen hebt weggejaagd uit deze SC vind ik deze opmerking niet zo waardevol.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ik vind @:capuchon_jongen een leuke toevoeging aan de SC
Mensen waarvan ik het kut vind dat ze hier posten gaan juist nooit wegquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nadat je zoveel mensen hebt weggejaagd uit deze SC vind ik deze opmerking niet zo waardevol.
Maar het zal @:capuchon_jongen vast goed doen
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nadat je zoveel mensen hebt weggejaagd uit deze SC vind ik deze opmerking niet zo waardevol.
Maar het zal @:capuchon_jongen vast goed doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Je hebt altijd nog de mogelijkheid om dan zelf op te bokken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen waarvan ik het kut vind dat ze hier posten gaan juist nooit weg
Zie Muskusboktor
Hoe gaan jullie dat dan doen met de lunch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog de mogelijkheid om dan zelf op te bokken.
Doe iets met deze tip!
Dat zien we dan wel weer, kale.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dat dan doen met de lunch?
Dat wordt niks.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer, kale.
Gelukkig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt niks.
Sorry maar dan blijf ik voorlopig nog even om de boel te managen.
Eens, ondanks dat Niek hoog en laag sprong om roet in het eten te gooien. (figuurlijk gezien)quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig.
Al ging het vorige week toch ook prima?
Niek is een beetje het schreeuwende kind waar niemand naar omkijkt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, ondanks dat Niek hoog en laag sprong om roet in het eten te gooien. (figuurlijk gezien)
Bedankt nog maat, je bent een goed mens
Thuisblijven is idd voor niet-idioten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef Sked het volgende:
En vandaag twee keer natgeregend godverdomme.
Lang niet gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thuisblijven is idd voor niet-idioten.
En wat ben jij, Danny?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niek is een beetje het schreeuwende kind waar niemand naar omkijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |