Mental support gifjequote:
kaartjes voor wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:19 schreef TaMieke het volgende:
Fluffy puppies
In de wachtrij voor kaartjes, duurt heel lang
die waren toch een paar weken terug in Nederland?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Coldplay. Voor mn vader nog wel.
131247 mensen voor me in de rij.
Vorige week zelfs. Toen zou hij gaan maar omdat (stief) oma overleden was, kon hij niet gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die waren toch een paar weken terug in Nederland?
zijn die nu alweer nieuwe kaarten aan het verkopen?
Naaaaawwwwquote:
ah oke.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vorige week zelfs. Toen zou hij gaan maar omdat (stief) oma overleden was, kon hij niet gaan.
Blijkbaar komen ze volgend jaar weer in Duitsland.
Mijnes ook niet. Ben er 1x geweest in Den Haag toen. Daarna ben ik afgehaakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
niet mijn muziek. maar ik zag het langskomen op insta.
Half Nederland was daar geloof ik
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, huis is Belgie het erfdeel van mijn vader verkopen. Ik blijf voorlopig waar ik ben.
quote:
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ikquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn daar nog wel betaalbare huizen te krijgen dan?
2 jaar geduld, kan je mijn huis kopenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzen.
[..]![]()
.
[..]
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ik
Stuur maar een linkje t.z.t..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 jaar geduld, kan je mijn huis kopen
Wel in Tilburg
het vervelendste is wel dat het in het franstalige deel isquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzen.
[..]![]()
.
[..]
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ik
linkje?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:54 schreef Tegan het volgende:
@:gianni61: Samen het huis van Thijs kopen?
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het vervelendste is wel dat het in het franstalige deel is
[..]
linkje?
en waar gaan we dan tot die tijd wonen?
Mag je wel aan de klusquote:
En dan meteen samen klussen. Goeie test.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennen![]()
.
Misschien toch maar uitbesteden dan... Ik heb hier slechte ervaringen mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan meteen samen klussen. Goeie test.
Voor zover ik hier zie vraagt hij overal hoe jij het wil dus jouw smaak wordt gewoon leidend.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien toch maar uitbesteden dan... Ik heb hier slechte ervaringen mee.
Twee smaken samenvoegen is ook zoiets.
Samen klussen is volgens mij altijd een dramaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan meteen samen klussen. Goeie test.
Welnee. Enkel als de rolverdeling niet helder isquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen klussen is volgens mij altijd een drama
Mag ik bij jou uithuilen als het toch mis gaat?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover ik hier zie vraagt hij overal hoe jij het wil dus jouw smaak wordt gewoon leidend.
Je bent altijd welkomquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik bij jou uithuilen als het toch mis gaat?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen klussen is volgens mij altijd een drama
Ja idd... op de universiteit deed ik alle groepsopdrachten alleen om niet samen te hoeven werkenquote:
Alleen als ieder in een andere ruimte werktquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Enkel als de rolverdeling niet helder is
Ik hoef daar op zich niet meer aan te wennen..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennen![]()
.
Smaak heb ik niet, dat laat ik aan jou over.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien toch maar uitbesteden dan... Ik heb hier slechte ervaringen mee.
Twee smaken samenvoegen is ook zoiets.
De een klust, de ander komt alleen af en toe koffie brengen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen als ieder in een andere ruimte werkt
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen als ieder in een andere ruimte werkt
Naja... ik moet toegeven dat mijn moeder bij dit huis heeft betaald om alles uit te besteden. Kwam alleen elke dag even checken en bewonderen. Een vriend van mij was die zomer werkloos en die heeft alles perfect gedaan!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.
Lief van haar.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik moet toegeven dat mijn moeder bij dit huis heeft betaald om alles uit te besteden. Kwam alleen elke dag even checken en bewonderen. Een vriend van mij was die zomer werkloos en die heeft alles perfect gedaan!
Twee engelen!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief van haar.En fijn dat die vriend kon inspringen.
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... op de universiteit deed ik alle groepsopdrachten alleen om niet samen te hoeven werken
Ik deed inwendig alquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaan
Oh sorry zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaan
Mag toch. Welke opleiding? En heb je die wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry zo bedoelde ik het niet
Ik deed twee studies tegelijkertijd. Logopedie en taalwetenschappen. Dus pretstudiesquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag toch. Welke opleiding? En heb je die wel afgemaakt?
Ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik deed twee studies tegelijkertijd. Logopedie en taalwetenschappen. Dus pretstudiesen toen ik mijn scripties deed raakte ik in een manische psychose (zat daardoor drie maanden in de separeer en een jaar zonder vrijheden gesloten) en toen heb ik moeten stoppen. Doet nog steeds een beetje pijn.
Naja... pech hebben. Ben nu wel gelukkig hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na.
Die opleidingen dan.
Maar wat daarna komt ook niet. Want holy shit
Dit is wel waar jaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op die leeftijd dacht ik trouwens dat geluk een beloning van hard werken was. Nu denk ik dat geluk waarderen is van wat je hebt
Jij hebt het leven begrepen!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zolang je niet samen klust kan een mens gelukkig zijn
En vertellen wat je verkeerd doetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De een klust, de ander komt alleen af en toe koffie brengen.
Beetje dingen aangeven of vasthouden is prima. Oneindige zware rotklusjes no thanks.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.
Loser boksquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
En hey ik ben nu een uitkering trekkende loserzegt niets
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
En vertellen wat je verkeerd doet.
[..]
Hahahah helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Toch maar gewoon uitbesteden. Meer tijd voor leukere dingen.
Hahaha ik denk niet dat je met mij samen zou willen levenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh, wij kunnen wel samen een huis kopen.
Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Oh, je wil me alleen voor mn geldquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Nemen we @ChildoftheStars dan ook een keertje mee?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, die leuke dingen doen we dan samen.
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meetquote:
Zeker zo vaak als ze mee wil.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nemen we @:Childofthestars dan ook een keertje mee?
Beetje snel wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meet
hee, jij wil meteen een huis kopen samenquote:
Smoesjes dat kan gewoon hier of via dm. Niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meet
ik ben een romanticus, ik wil daar wel een beetje een happening van makenquote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Smoesjes dat kan gewoon hier of via dm. Niet zo aanstellen.
Tijdens de meet staat copulatie al op de agenda.
Rozenblaadjes, kaarsjes? Susan en Freek op de achtergrondquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een romanticus, ik wil daar wel een beetje een happening van maken
denk dat S&F het daar te druk voor hebben, maar ik zou ze misschien wel vragenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rozenblaadjes, kaarsjes? Susan en Freek op de achtergrond
Cdtje voldoet ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat S&F het daar te druk voor hebben, maar ik zou ze misschien wel vragen
Oma, wat is een cd?quote:
Spotify, ook prima.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oma, wat is een cd?
Maar bij Tegan scoor ik beter met Froukje denk ik
Volgens mij kan Froukje best romantisch zijn als ze wil.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spotify, ook prima.
Froukje zou voor mij ook beter zijn. Is alleen een stuk minder romantisch gok ik.
Nou schiet daarmee is op dan. Hup hup.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een romanticus, ik wil daar wel een beetje een happening van maken
Ik weet niet of romantisch het goede woord is, maar ik zie het wel zittenquote:
En dan de gratis versie, met op het toppunt van romantiek een of andere gare reclame tussendoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spotify, ook prima.
Froukje zou voor mij ook beter zijn. Is alleen een stuk minder romantisch gok ik.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de gratis versie, met op het toppunt van romantiek een of andere gare reclame tussendoor.
Memory unlockedquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de gratis versie, met op het toppunt van romantiek een of andere gare reclame tussendoor.
Gek genoeg twijfel ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of romantisch het goede woord is, maar ik zie het wel zitten
Suzan en freek zijn mijn streekgenoten grotbewonerquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:35 schreef aeque het volgende:
Wie zijn überhaupt Susan, Freek en Froukje?
Ik weet dat die eerste twee liedjes maken, dus ik vermoed de derde ook?quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:35 schreef aeque het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niks.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Suzan en freek zijn mijn streekgenoten grotbewoner
quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:35 schreef aeque het volgende:
Nog nooit van gehoord.quote:
Froukje vind ik tof. Susan en Freek hoeft van mij niet zoquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb best een brede tolerantie qua muziek, maar dit zit in m'n irritatiezone.
Ik denk dat jouw "standaard" muziek ook wel bij veel mensen in die zone komt..quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb best een brede tolerantie qua muziek, maar dit zit in m'n irritatiezone.
Ik zag de woorden 'Nederlandstalige popmuziek' en toen was mijn interesse alweer weg.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja bij deze. Luister het en verbreed je horizon![]()
Snap ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag de woorden 'Nederlandstalige popmuziek' en toen was mijn interesse alweer weg.
Nu al scheuren in het huwelijk. Ai.quote:
* TheStigsDutchCousin kijkt naar TaMieke's sigquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Snap ik
Geen idee wat je muziek wel is.
Naar mijn mening zijn Froukje en S10 ed wel anders dan de standaard "Nederlandse popmuziek". Maar dat ben ik.
Nee jij bent lekker normaal wil je zeggen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kijkt naar TaMieke's sig
Ik bevestig noch ontkenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker normaal wil je zeggen.
Het begon zo goed vanmorgen.quote:
Daarom had ik het bewust al over tolereren.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw "standaard" muziek ook wel bij veel mensen in die zone komt..
Froukje of S&F? Ik vind dat twee verschillende categorieen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom had ik het bewust al over tolereren.
Overigens trek ik dezelfde stijl in het Engels ook bijzonder slecht, het zit 'm niet in het "Nederlandstalig".
Beide. Al trek ik S&F als achtergrondruis beter.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Froukje of S&F? Ik vind dat twee verschillende categorien.
Maar zou je liever een trio doen met S&F of met Gianni en Froukje?quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Froukje of S&F? Ik vind dat twee verschillende categorieen.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar zou je liever een trio doen met S&F of met Gianni en Froukje?
toch liever gewoon 1persoon?quote:
ik ben er wel aan toequote:
Wat is dit voor rhetorische vraag?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:47 schreef gianni61 het volgende:
@:Childofthestars wil je met Tegan en mij leuke dingen gaan doen?
Nergens voor nodig. Je bent toch een leuk beestje?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Je bent toch een leuk beestje?
Ik kan dit bevestigenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Ik doe mijn best
Jij bent een heel lief beestje
Slager die zijn eigen vlees keurt.quote:
vlees keuren doe ik ook heel graag.quote:
Hee, CotS zegt het! Ik geef haar alleen gelijkquote:
Wat probeer jij met iedereen mee te gaanquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:47 schreef gianni61 het volgende:
@:Childofthestars wil je met Tegan en mij leuke dingen gaan doen?
Ik ben eenzaamquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat probeer jij met iedereen mee te gaan
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee, CotS zegt het! Ik geef haar alleen gelijk
Denk het niet. Er zijn ook fokkers die beweren dat ze een relatie en vrienden en hebben. of nog erger: kinderen!quote:
Ewquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet. Er zijn ook fokkers die beweren dat ze een relatie en vrienden en hebben. of nog erger: kinderen!
Ja, dan blijf ik liever eenzaam.quote:
Ja hoiquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet. Er zijn ook fokkers die beweren dat ze een relatie en vrienden en hebben. of nog erger: kinderen!
Walgelijk! Je zou je moeten schamen!quote:
Ik schaam me nergens voorquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Walgelijk! Je zou je moeten schamen!
Wil je ook meequote:Op woensdag 26 juli 2023 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat probeer jij met iedereen mee te gaan
Blijkbaar bepaald CotSquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ieuw, kinderen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegan vroeg het aan jou, Elvi vroeg het aan Tegan en niemand vroeg het aan mij. Dus jij moet kiezenquote:
Van mij mag jij beslissenquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegan vroeg het aan jou, Elvi vroeg het aan Tegan en niemand vroeg het aan mij. Dus jij moet kiezen
Ik wist dat dit ging gebeurenquote:
Waarom dit dan?quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegan vroeg het aan jou, Elvi vroeg het aan Tegan en niemand vroeg het aan mij. Dus jij moet kiezen
Discord doe ik wel aan mee. Via tekst dan wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:44 schreef TaMieke het volgende:
Die meet die Monsterkoekie probeerde te organiseren hadden we gewoon moeten doen.
Of anders ff kennismaken via zoom ofzo voor de echte schijterds
Of discord of wat dan ook…
Ik heb jou toch al in het echt gezien. 2x al!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Discord doe ik wel aan mee. Via tekst dan wel.
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al in het echt gezien. 2x al!
IK NIETquote:
Tinychatquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:44 schreef TaMieke het volgende:
Die meet die Monsterkoekie probeerde te organiseren hadden we gewoon moeten doen.
Of anders ff kennismaken via zoom ofzo voor de echte schijterds
Of discord of wat dan ook…
Voice chat was ook wel eens grappig. Al is dat lang geledenquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Discord doe ik wel aan mee. Via tekst dan wel.
Bestaat dat nog?quote:
Een snelle Google leert mij dat het nog bestaatquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Dat is pas echt lang geleden.
Zat jij er ook? Of dat was misschien na mijn tijd.quote:
Denk na jouw tijd. Al heb ik ook een hele tijd op TY met radio49 gezetenquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Zat jij er ook? Of dat was misschien na mijn tijd.
Is nie mijn schuld nie!quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb MK nooit op TC gezienWel Art, Cali en anderen.
Ik hoopte jou ook ooit eens te zienquote:
Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet doodquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoopte jou ook ooit eens te zien
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet dood
Dat ze mogen rusten in vrede.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
That's the spirit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet dood
TC geile bendequote:Op woensdag 26 juli 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik las hetquote:
You know you want to!quote:
Ik las kustquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zolang je niet samen klust kan een mens gelukkig zijn
van een beetje samen kussen kan een mens wel gelukkiger worden denk ikquote:
Nee, kussen en zoenen is viesquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een beetje samen kussen kan een mens wel gelukkiger worden denk ik
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel jaquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, kussen en zoenen is vies
Ik ben niet van orale liefdequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel ja
Snotverquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel ja
helemaal niet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet van orale liefde
Verbetering; ik ben niet van liefde
Ik kan hier geen oordeel over vellen, mijn pandapunten spaarboekjes puilen ook uitquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen van wie ik houd, maar verliefdheid/partner/seksualiteit niet
Lekker rustig
Waarom zou je een oordeel vellen over iemands geaardheid en levenskeuzes die anderen niet beïnvloeden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan hier geen oordeel over vellen, mijn pandapunten spaarboekjes puilen ook uit
ander mensen beoordelen is leukquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je een oordeel vellen over iemands geaardheid en levenskeuzes die anderen niet beïnvloeden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dan gelijk anale sexquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ander mensen beoordelen is leukHahahaha beide mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
louter positief natuurlijkquote:
[..]
ander mensen beoordelen is leukZekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zekers 2
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
ander mensen beoordelen is leukJuist vanwege het eerste moeten mensen lekker het tweede doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe er wat aan!quote:
Je bent zelf drukquote:
Mwah valt vandaag wel mee hoor.quote:
Getting slow in your old age?quote:
Als je geluid begint te maken op het moment dat je iets moet oppakken van de grond of opstaat vanaf de bank dan weet je dat je oud bent.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Getting slow in your old age?
Als je niks hoort zou ik me ook zorgen gaan makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je geluid begint te maken op het moment dat je iets moet oppakken van de grond of opstaat vanaf de bank dan weet je dat je oud bent.
we houden van rust en regelmaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:02 schreef Elvi het volgende:
De conversaties zijn hier toch altijd hetzelfde.
Goedemorgen MeMoquote:
quote:
quote:
Jij mag ook mee terug bed in hoor. Gezelligquote:
ik wil eerst een collega in elkaar slaan.quote:
Het is bijna een ex-collegaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil eerst een collega in elkaar slaan.
Knokploeg hier samenstellen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij als ik er van af benquote:
Neuh, ik denk niet dat ik daar hulp bij nodig heb, maar je mag altijd langs komenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haha ik heb ook wat frustraties, dus ik kom je graag helpen, nodig of nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat ik daar hulp bij nodig heb, maar je mag altijd langs komen
Als 'ie braaf stil blijft staan en bokszak-vormig is, ben ik nuttig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat ik daar hulp bij nodig heb, maar je mag altijd langs komen
Zou wel een bijzondere eerste meet zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik heb ook wat frustraties, dus ik kom je graag helpen, nodig of niet
Ik zeker niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag ook mee terug bed in hoor. Gezellig
Nee, jij bent veel te drukquote:
Wat n agressiequote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hahahha die arme collegaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als 'ie braaf stil blijft staan en bokszak-vormig is, ben ik nuttig.
En het past ook enorm bij mij om me af te reageren op anderenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou wel een bijzondere eerste meet zijn
wat zijn jouw frustraties? kunnen we helpen?
Ow ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag ook mee terug bed in hoor. Gezellig
Maar ik ben heul moe hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij bent veel te druk
quote:
Zo goed ken ik je nog nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahha die arme collegaen misschien is die ook op Fok
you never know
[..]
En het past ook enorm bij mij om me af te reageren op anderen
Oh niks bijzonders, paar pittige gesprekken gehad
zoals het hoortquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]barb.. wat is er de laatste met jou aan de hand. Ik word er bang van
quote:
*plop!quote:
Saai.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das niet aardig on te zeggen barb
Don't tell me what to do, you're not my real mumquote:
Nee dat zou onmogelijk zijn omdat jij al 300 jaar oud bent..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Don't tell me what to do, you're not my real mum
Zeg, snotkindquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat zou onmogelijk zijn omdat jij al 300 jaar oud bent..
Is ie eindelijk gay?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]barb.. wat is er de laatste met jou aan de hand. Ik word er bang van
Gewoon doen.quote:
Maar Barb niet met hem?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou nou hij moet wel voorzichtig met Barb zijn
Ik weet niet of Angel dat wil..quote:
Dat denk ik niet, daarom zeg ik dat hij voorzicht met Barb moet doen. Gewoon het kopje er zachtjes induwen.quote:
En dan zijn we weer terug bij de anale sex!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb je uitgehoert aan @:Angel
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
oei, nu heb je hem al aan 2 mensen uitgehoertquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eerderquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, nu heb je hem al aan 2 mensen uitgehoert
Pimp!
ook jij wordt ouder, draakje!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, dat is ook alweer 20 jaar oud inmiddels.
Zelfs 9/11 is dat al gepasseerdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, dat is ook alweer 20 jaar oud inmiddels.
Ben jij een kloon van godshand oid? Of ben je weer iemand anders?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan zijn we weer terug bij de anale sex!
auwquote:
Wie?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van godshand oid? Of ben je weer iemand anders?
[..]
auw
Ben je 12?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie?
En bij de anale sex geen au maar bij een een datum wel.
Ik word al 8 jaar door Monsterkoekie uitgehoerd?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hetzelfde als de afgelopen 8 jaar. Wel even bijblijven graag.
Ja, en je geniet er ook nog van ❤quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word al 8 jaar door Monsterkoekie uitgehoerd?
Je verdient er ook aan, niet zeuren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word al 8 jaar door Monsterkoekie uitgehoerd?
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, en je geniet er ook nog van ❤
En neequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je verdient er ook aan, niet zeuren.
Joe joe ik hoer hem uit die moneyz zijn voor mijquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je verdient er ook aan, niet zeuren.
Ik zie jou nu voor me zoals Jillian Bell in Office Christmas Partyquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Joe joe ik hoer hem uit die moneyz zijn voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |