Blijkbaar bepaald CotSquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet. Er zijn ook fokkers die beweren dat ze een relatie en vrienden en hebben. of nog erger: kinderen!
Ieuw, kinderen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet. Er zijn ook fokkers die beweren dat ze een relatie en vrienden en hebben. of nog erger: kinderen!
Tegan vroeg het aan jou, Elvi vroeg het aan Tegan en niemand vroeg het aan mij. Dus jij moet kiezenquote:
Van mij mag jij beslissenquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegan vroeg het aan jou, Elvi vroeg het aan Tegan en niemand vroeg het aan mij. Dus jij moet kiezen
Ik wist dat dit ging gebeurenquote:
Waarom dit dan?quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegan vroeg het aan jou, Elvi vroeg het aan Tegan en niemand vroeg het aan mij. Dus jij moet kiezen
Discord doe ik wel aan mee. Via tekst dan wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:44 schreef TaMieke het volgende:
Die meet die Monsterkoekie probeerde te organiseren hadden we gewoon moeten doen.
Of anders ff kennismaken via zoom ofzo voor de echte schijterds
Of discord of wat dan ook…
Ik heb jou toch al in het echt gezien. 2x al!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Discord doe ik wel aan mee. Via tekst dan wel.
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al in het echt gezien. 2x al!
IK NIETquote:
Tinychatquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:44 schreef TaMieke het volgende:
Die meet die Monsterkoekie probeerde te organiseren hadden we gewoon moeten doen.
Of anders ff kennismaken via zoom ofzo voor de echte schijterds
Of discord of wat dan ook…
Voice chat was ook wel eens grappig. Al is dat lang geledenquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Discord doe ik wel aan mee. Via tekst dan wel.
Bestaat dat nog?quote:
Een snelle Google leert mij dat het nog bestaatquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Dat is pas echt lang geleden.
Zat jij er ook? Of dat was misschien na mijn tijd.quote:
Denk na jouw tijd. Al heb ik ook een hele tijd op TY met radio49 gezetenquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Zat jij er ook? Of dat was misschien na mijn tijd.
Is nie mijn schuld nie!quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb MK nooit op TC gezienWel Art, Cali en anderen.
Ik hoopte jou ook ooit eens te zienquote:
Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet doodquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoopte jou ook ooit eens te zien
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet dood
Dat ze mogen rusten in vrede.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
That's the spirit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet dood
TC geile bendequote:Op woensdag 26 juli 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik las hetquote:
You know you want to!quote:
Ik las kustquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zolang je niet samen klust kan een mens gelukkig zijn
van een beetje samen kussen kan een mens wel gelukkiger worden denk ikquote:
Nee, kussen en zoenen is viesquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een beetje samen kussen kan een mens wel gelukkiger worden denk ik
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel jaquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, kussen en zoenen is vies
Ik ben niet van orale liefdequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel ja
Snotverquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel ja
helemaal niet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet van orale liefde
Verbetering; ik ben niet van liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |