Mental support gifjequote:
kaartjes voor wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:19 schreef TaMieke het volgende:
Fluffy puppies
In de wachtrij voor kaartjes, duurt heel lang
die waren toch een paar weken terug in Nederland?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Coldplay. Voor mn vader nog wel.
131247 mensen voor me in de rij.
Vorige week zelfs. Toen zou hij gaan maar omdat (stief) oma overleden was, kon hij niet gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die waren toch een paar weken terug in Nederland?
zijn die nu alweer nieuwe kaarten aan het verkopen?
Naaaaawwwwquote:
ah oke.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vorige week zelfs. Toen zou hij gaan maar omdat (stief) oma overleden was, kon hij niet gaan.
Blijkbaar komen ze volgend jaar weer in Duitsland.
Mijnes ook niet. Ben er 1x geweest in Den Haag toen. Daarna ben ik afgehaakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
niet mijn muziek. maar ik zag het langskomen op insta.
Half Nederland was daar geloof ik
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, huis is Belgie het erfdeel van mijn vader verkopen. Ik blijf voorlopig waar ik ben.
quote:
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ikquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn daar nog wel betaalbare huizen te krijgen dan?
2 jaar geduld, kan je mijn huis kopenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzen.
[..]![]()
.
[..]
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ik
Stuur maar een linkje t.z.t..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 jaar geduld, kan je mijn huis kopen
Wel in Tilburg
het vervelendste is wel dat het in het franstalige deel isquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzen.
[..]![]()
.
[..]
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ik
linkje?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:54 schreef Tegan het volgende:
@:gianni61: Samen het huis van Thijs kopen?
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het vervelendste is wel dat het in het franstalige deel is
[..]
linkje?
en waar gaan we dan tot die tijd wonen?
Mag je wel aan de klusquote:
En dan meteen samen klussen. Goeie test.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennen![]()
.
Misschien toch maar uitbesteden dan... Ik heb hier slechte ervaringen mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan meteen samen klussen. Goeie test.
Voor zover ik hier zie vraagt hij overal hoe jij het wil dus jouw smaak wordt gewoon leidend.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien toch maar uitbesteden dan... Ik heb hier slechte ervaringen mee.
Twee smaken samenvoegen is ook zoiets.
Samen klussen is volgens mij altijd een dramaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan meteen samen klussen. Goeie test.
Welnee. Enkel als de rolverdeling niet helder isquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen klussen is volgens mij altijd een drama
Mag ik bij jou uithuilen als het toch mis gaat?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover ik hier zie vraagt hij overal hoe jij het wil dus jouw smaak wordt gewoon leidend.
Je bent altijd welkomquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik bij jou uithuilen als het toch mis gaat?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen klussen is volgens mij altijd een drama
Ja idd... op de universiteit deed ik alle groepsopdrachten alleen om niet samen te hoeven werkenquote:
Alleen als ieder in een andere ruimte werktquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Enkel als de rolverdeling niet helder is
Ik hoef daar op zich niet meer aan te wennen..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennen![]()
.
Smaak heb ik niet, dat laat ik aan jou over.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien toch maar uitbesteden dan... Ik heb hier slechte ervaringen mee.
Twee smaken samenvoegen is ook zoiets.
De een klust, de ander komt alleen af en toe koffie brengen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen als ieder in een andere ruimte werkt
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen als ieder in een andere ruimte werkt
Naja... ik moet toegeven dat mijn moeder bij dit huis heeft betaald om alles uit te besteden. Kwam alleen elke dag even checken en bewonderen. Een vriend van mij was die zomer werkloos en die heeft alles perfect gedaan!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.
Lief van haar.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik moet toegeven dat mijn moeder bij dit huis heeft betaald om alles uit te besteden. Kwam alleen elke dag even checken en bewonderen. Een vriend van mij was die zomer werkloos en die heeft alles perfect gedaan!
Twee engelen!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief van haar.En fijn dat die vriend kon inspringen.
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... op de universiteit deed ik alle groepsopdrachten alleen om niet samen te hoeven werken
Ik deed inwendig alquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaan
Oh sorry zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaan
Mag toch. Welke opleiding? En heb je die wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry zo bedoelde ik het niet
Ik deed twee studies tegelijkertijd. Logopedie en taalwetenschappen. Dus pretstudiesquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag toch. Welke opleiding? En heb je die wel afgemaakt?
Ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik deed twee studies tegelijkertijd. Logopedie en taalwetenschappen. Dus pretstudiesen toen ik mijn scripties deed raakte ik in een manische psychose (zat daardoor drie maanden in de separeer en een jaar zonder vrijheden gesloten) en toen heb ik moeten stoppen. Doet nog steeds een beetje pijn.
Naja... pech hebben. Ben nu wel gelukkig hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na.
Die opleidingen dan.
Maar wat daarna komt ook niet. Want holy shit
Dit is wel waar jaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op die leeftijd dacht ik trouwens dat geluk een beloning van hard werken was. Nu denk ik dat geluk waarderen is van wat je hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |