Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet doodquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoopte jou ook ooit eens te zien
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet dood
Dat ze mogen rusten in vrede.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb MK nooit op TC gezienWel Art, Cali en anderen.
That's the spirit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebeurt misschien ooit nog wel ik ben nog niet dood
TC geile bendequote:Op woensdag 26 juli 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb MK nooit op TC gezienWel Art, Cali en anderen.
Ik las hetquote:
You know you want to!quote:
Ik las kustquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zolang je niet samen klust kan een mens gelukkig zijn
van een beetje samen kussen kan een mens wel gelukkiger worden denk ikquote:
Nee, kussen en zoenen is viesquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een beetje samen kussen kan een mens wel gelukkiger worden denk ik
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel jaquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, kussen en zoenen is vies
Ik ben niet van orale liefdequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel ja
Snotverquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de ander net een sigaret en een blikje red bull heeft weggewerkt wel ja
helemaal niet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet van orale liefde
Verbetering; ik ben niet van liefde
Ik kan hier geen oordeel over vellen, mijn pandapunten spaarboekjes puilen ook uitquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen van wie ik houd, maar verliefdheid/partner/seksualiteit niet
Lekker rustig
Waarom zou je een oordeel vellen over iemands geaardheid en levenskeuzes die anderen niet beïnvloeden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan hier geen oordeel over vellen, mijn pandapunten spaarboekjes puilen ook uit
ander mensen beoordelen is leukquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je een oordeel vellen over iemands geaardheid en levenskeuzes die anderen niet beïnvloeden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dan gelijk anale sexquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ander mensen beoordelen is leukHahahaha beide mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
louter positief natuurlijkquote:
[..]
ander mensen beoordelen is leukZekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zekers 2
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
ander mensen beoordelen is leukJuist vanwege het eerste moeten mensen lekker het tweede doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |