Ik kan hier geen oordeel over vellen, mijn pandapunten spaarboekjes puilen ook uitquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen van wie ik houd, maar verliefdheid/partner/seksualiteit niet
Lekker rustig
Waarom zou je een oordeel vellen over iemands geaardheid en levenskeuzes die anderen niet beïnvloeden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan hier geen oordeel over vellen, mijn pandapunten spaarboekjes puilen ook uit
ander mensen beoordelen is leukquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je een oordeel vellen over iemands geaardheid en levenskeuzes die anderen niet beïnvloeden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dan gelijk anale sexquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, kussen en zoenen is vies
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ander mensen beoordelen is leukHahahaha beide mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
louter positief natuurlijkquote:
[..]
ander mensen beoordelen is leukZekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zekers 2
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
ander mensen beoordelen is leukJuist vanwege het eerste moeten mensen lekker het tweede doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, kussen en zoenen is vies
Doe er wat aan!quote:
Je bent zelf drukquote:
Mwah valt vandaag wel mee hoor.quote:
Getting slow in your old age?quote:
Als je geluid begint te maken op het moment dat je iets moet oppakken van de grond of opstaat vanaf de bank dan weet je dat je oud bent.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Getting slow in your old age?
Als je niks hoort zou ik me ook zorgen gaan makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je geluid begint te maken op het moment dat je iets moet oppakken van de grond of opstaat vanaf de bank dan weet je dat je oud bent.
we houden van rust en regelmaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:02 schreef Elvi het volgende:
De conversaties zijn hier toch altijd hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |