Je bent altijd welkomquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik bij jou uithuilen als het toch mis gaat?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen klussen is volgens mij altijd een drama
Ja idd... op de universiteit deed ik alle groepsopdrachten alleen om niet samen te hoeven werkenquote:
Alleen als ieder in een andere ruimte werktquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Enkel als de rolverdeling niet helder is
Ik hoef daar op zich niet meer aan te wennen..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennen![]()
.
Smaak heb ik niet, dat laat ik aan jou over.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien toch maar uitbesteden dan... Ik heb hier slechte ervaringen mee.
Twee smaken samenvoegen is ook zoiets.
De een klust, de ander komt alleen af en toe koffie brengen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen als ieder in een andere ruimte werkt
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen als ieder in een andere ruimte werkt
Naja... ik moet toegeven dat mijn moeder bij dit huis heeft betaald om alles uit te besteden. Kwam alleen elke dag even checken en bewonderen. Een vriend van mij was die zomer werkloos en die heeft alles perfect gedaan!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.
Lief van haar.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik moet toegeven dat mijn moeder bij dit huis heeft betaald om alles uit te besteden. Kwam alleen elke dag even checken en bewonderen. Een vriend van mij was die zomer werkloos en die heeft alles perfect gedaan!
Twee engelen!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief van haar.En fijn dat die vriend kon inspringen.
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... op de universiteit deed ik alle groepsopdrachten alleen om niet samen te hoeven werken
Ik deed inwendig alquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaan
Oh sorry zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even opscheppen dat je de uni hebt gedaan
Mag toch. Welke opleiding? En heb je die wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry zo bedoelde ik het niet
Ik deed twee studies tegelijkertijd. Logopedie en taalwetenschappen. Dus pretstudiesquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag toch. Welke opleiding? En heb je die wel afgemaakt?
Ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik deed twee studies tegelijkertijd. Logopedie en taalwetenschappen. Dus pretstudiesen toen ik mijn scripties deed raakte ik in een manische psychose (zat daardoor drie maanden in de separeer en een jaar zonder vrijheden gesloten) en toen heb ik moeten stoppen. Doet nog steeds een beetje pijn.
Naja... pech hebben. Ben nu wel gelukkig hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na.
Die opleidingen dan.
Maar wat daarna komt ook niet. Want holy shit
Dit is wel waar jaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op die leeftijd dacht ik trouwens dat geluk een beloning van hard werken was. Nu denk ik dat geluk waarderen is van wat je hebt
Jij hebt het leven begrepen!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zolang je niet samen klust kan een mens gelukkig zijn
En vertellen wat je verkeerd doetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De een klust, de ander komt alleen af en toe koffie brengen.
Beetje dingen aangeven of vasthouden is prima. Oneindige zware rotklusjes no thanks.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.
Loser boksquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
En hey ik ben nu een uitkering trekkende loserzegt niets
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
En vertellen wat je verkeerd doet.
[..]
Hahahah helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Toch maar gewoon uitbesteden. Meer tijd voor leukere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |