Jij hebt het leven begrepen!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zolang je niet samen klust kan een mens gelukkig zijn
En vertellen wat je verkeerd doetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De een klust, de ander komt alleen af en toe koffie brengen.
Beetje dingen aangeven of vasthouden is prima. Oneindige zware rotklusjes no thanks.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn details. Het moet gewoon helder zijn wie bepaalt en wie de opdrachten geeft en wie het hulpje is. En bijna niemand wil het hulpje zijn dus daar begint het gedonder mee.
Loser boksquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
En hey ik ben nu een uitkering trekkende loserzegt niets
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
En vertellen wat je verkeerd doet.
[..]
Hahahah helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Toch maar gewoon uitbesteden. Meer tijd voor leukere dingen.
Hahaha ik denk niet dat je met mij samen zou willen levenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh, wij kunnen wel samen een huis kopen.
Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Oh, je wil me alleen voor mn geldquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Nemen we @ChildoftheStars dan ook een keertje mee?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, die leuke dingen doen we dan samen.
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meetquote:
Zeker zo vaak als ze mee wil.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nemen we @:Childofthestars dan ook een keertje mee?
Beetje snel wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meet
hee, jij wil meteen een huis kopen samenquote:
Smoesjes dat kan gewoon hier of via dm. Niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meet
ik ben een romanticus, ik wil daar wel een beetje een happening van makenquote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Smoesjes dat kan gewoon hier of via dm. Niet zo aanstellen.
Tijdens de meet staat copulatie al op de agenda.
Rozenblaadjes, kaarsjes? Susan en Freek op de achtergrondquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een romanticus, ik wil daar wel een beetje een happening van maken
denk dat S&F het daar te druk voor hebben, maar ik zou ze misschien wel vragenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rozenblaadjes, kaarsjes? Susan en Freek op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |