Hahaha ik denk niet dat je met mij samen zou willen levenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh, wij kunnen wel samen een huis kopen.
Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Toch maar gewoon uitbesteden. Meer tijd voor leukere dingen.
Oh, je wil me alleen voor mn geldquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Toch maar gewoon uitbesteden. Meer tijd voor leukere dingen.
Nemen we @ChildoftheStars dan ook een keertje mee?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, die leuke dingen doen we dan samen.
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meetquote:
Zeker zo vaak als ze mee wil.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nemen we @:Childofthestars dan ook een keertje mee?
Beetje snel wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meet
hee, jij wil meteen een huis kopen samenquote:
Smoesjes dat kan gewoon hier of via dm. Niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde daarmee wachten tot onze eerste meet
ik ben een romanticus, ik wil daar wel een beetje een happening van makenquote:Op woensdag 26 juli 2023 07:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Smoesjes dat kan gewoon hier of via dm. Niet zo aanstellen.
Tijdens de meet staat copulatie al op de agenda.
Rozenblaadjes, kaarsjes? Susan en Freek op de achtergrondquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een romanticus, ik wil daar wel een beetje een happening van maken
denk dat S&F het daar te druk voor hebben, maar ik zou ze misschien wel vragenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rozenblaadjes, kaarsjes? Susan en Freek op de achtergrond
Cdtje voldoet ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat S&F het daar te druk voor hebben, maar ik zou ze misschien wel vragen
Oma, wat is een cd?quote:
Spotify, ook prima.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oma, wat is een cd?
Maar bij Tegan scoor ik beter met Froukje denk ik
Volgens mij kan Froukje best romantisch zijn als ze wil.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spotify, ook prima.
Froukje zou voor mij ook beter zijn. Is alleen een stuk minder romantisch gok ik.
Nou schiet daarmee is op dan. Hup hup.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een romanticus, ik wil daar wel een beetje een happening van maken
Ik weet niet of romantisch het goede woord is, maar ik zie het wel zittenquote:
En dan de gratis versie, met op het toppunt van romantiek een of andere gare reclame tussendoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spotify, ook prima.
Froukje zou voor mij ook beter zijn. Is alleen een stuk minder romantisch gok ik.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de gratis versie, met op het toppunt van romantiek een of andere gare reclame tussendoor.
Memory unlockedquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de gratis versie, met op het toppunt van romantiek een of andere gare reclame tussendoor.
Gek genoeg twijfel ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of romantisch het goede woord is, maar ik zie het wel zitten
Suzan en freek zijn mijn streekgenoten grotbewonerquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:35 schreef aeque het volgende:
Wie zijn überhaupt Susan, Freek en Froukje?
Ik weet dat die eerste twee liedjes maken, dus ik vermoed de derde ook?quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:35 schreef aeque het volgende:
Wie zijn überhaupt Susan, Freek en Froukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |