Morrie gaat niet op Erik stemmen, wel op Bep voor managerquote:Op maandag 24 juli 2023 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Morri gaat iets niet doen zegt ze tegen Rupi. Of juist wel dat kan ook ik verstond er geen klap van.
Knap dat je dat verstond.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Morrie gaat niet op Erik stemmen, wel op Bep voor manager
Dat hebben de lopers gekregen van K5quote:Op maandag 24 juli 2023 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Wat Isaac morgen allemaal gaat doen op Het Apparaat...
Mét extra voeding natuurlijk, lekkere reepjes, energie drankjes, bananaass...![]()
[ afbeelding ]
Zeker ja.. Bern nietquote:Op maandag 24 juli 2023 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hebben de lopers gekregen van K5
Jup, en staat loopt nu te bewijzen dattie het wel kan, zonder "voedingspakket uit K 5"quote:Op maandag 24 juli 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die was uitgeloot voor deelname tot zijn grote spijt.
Maar het blijft dus een aannamequote:Op maandag 24 juli 2023 16:36 schreef maryo55 het volgende:
[..]
neen vorige maand omdat dat de laatste keer was dat je niet kon stemmen op de manager. Toen hij het niet werd zei hij wel dat hij wel wilde proberen om deze (laatste maand) te worden. Maar nu ineens niet want ze mogen nu wel op de manager stemmen.
hoop het niet..eigengereid mannetjequote:Op maandag 24 juli 2023 18:20 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Erik mag van mijn de volgende Manager worden.
Zou mooi zijn als iedereen minstens zoveel kilometer moet lopenquote:Op maandag 24 juli 2023 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
@:lojanda Bern heeft al over de 20KM gelopen nu op de loopband, dus met zijn fitheid zit het wel goed
Moraimaquote:Op maandag 24 juli 2023 18:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen minstens zoveel kilometer moet lopen
Droeftoeter spoort niet. Kan beter zijn energie bewaren voor volgende opdracht.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen minstens zoveel kilometer moet lopen
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Bern doet een Zoëtje grapt hij....hij stopt bij 40 km
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha vraagt hoe lang je over een marathon mag doen.
Bern vraagt: bedoel je voordat de sleepwagen komt (wij noemen het de bezemwagen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
naar mensquote:Op maandag 24 juli 2023 19:01 schreef engine het volgende:
Of Moraima ff Nederlands kan praten![]()
1000x per dag.
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben ze echt niet genoeg geld om normaal te koken voor 12 man?
tjongejonge
Dat is een goeie. Bern heeft wel humor, ook al straalt hij dat totaaaaaal niet uitquote:Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Bern doet een Zoëtje grapt hij....hij stopt bij 40 km
Is dit passta voor de lopers morgen..quote:Op maandag 24 juli 2023 19:43 schreef engine het volgende:
Jappie en Isaac hebben wel al erg veel luxe gekregen.
Ja ik vind het een komisch gezicht die speciale behandeling terwijl Bern zich te pleuris rentquote:
Waarom niet.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:13 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom loopt Mirthe met een fallus op haar hoofd?
5 uur bezig zegt hij. Gaat hij niet redden binnen de tijd.quote:
Op het display staat 4.05 maar goed als ie 5 uur bezig is dan faalt ie waarschijnlijk.. Loopt de tijd door als je niet op de band staat ?quote:Op maandag 24 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
5 uur bezig zegt hij. Gaat hij niet redden binnen de tijd.
Vijf uur is met pauzes erbij geteld.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Op het display staat 4.05 maar goed als ie 5 uur bezig is dan faalt ie waarschijnlijk.. Loopt de tijd door als je niet op de band staat ?
Vind het niet echt fijn dat hier stukjes uit de uitzending worden geplaatst. Ik kijk uitgesteld, dus had deze filmpjes nu nog niet willen zien.quote:
Zo'n drama is het niet die paar seconden zonder geluidquote:Op maandag 24 juli 2023 20:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind het niet echt fijn dat hier stukjes uit de uitzending worden geplaatst. Ik kijk uitgesteld, dus had deze filmpjes nu nog niet willen zien.
Al een hoop stoere hardloopverhalen gehoor van Ice, ete, volle maag,leg maag, pastazusezo banaantje, lege maag weer dan doordoorddoor op die apparaat... nah ja morgen maar waarmaken danquote:
Hoop zo dat ie faaltquote:Op maandag 24 juli 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al een hoop stoere hardloopverhalen gehoor van Ice, ete, volle maag,leg maag, pastazusezo banaantje, lege maag weer dan doordoorddoor op die apparaat... nah ja morgen maar waarmaken dan
Het is best wel een afstand, maar denk dat hij het wel kan halen, en Jappie ook.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al een hoop stoere hardloopverhalen gehoor van Ice, ete, volle maag,leg maag, pastazusezo banaantje, lege maag weer dan doordoorddoor op die apparaat... nah ja morgen maar waarmaken dan
Als ik Bern was zou ik zo stoppen ...quote:Op maandag 24 juli 2023 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen niet falen, als de Gymleraar nu effe die 42km eruit loopt
Neejj.... daarom doet 'ie het juist, dan hebben die twee morgen al een achterstand vóór dat ze beginnenquote:
het verraad niets en niet aanklikken help ookquote:Op maandag 24 juli 2023 20:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind het niet echt fijn dat hier stukjes uit de uitzending worden geplaatst. Ik kijk uitgesteld, dus had deze filmpjes nu nog niet willen zien.
Nee, Bern maakt een statement.. dattie uitgeloot is zal er wel niets mee te maken hebbenquote:Op maandag 24 juli 2023 20:48 schreef woxxel het volgende:
Is bern nu aan het oefenen of telt dit ook mee?
😂😂😂😂quote:Op maandag 24 juli 2023 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik moet ook nodig weer 'n nieuw gips corset en loopgips![]()
[ afbeelding ]
Bern is uitgeloot. Dus loopt voor spek en boon zich uit te sloven. Kon het niet verdragen dat hij uitgeloot was. Een zeer triest figuur. Een grote droeftoeter.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neejj.... daarom doet 'ie het juist, dan hebben die twee morgen al een achterstand vóór dat ze beginnen
Iedereen loopt daar te sporten en Bern doet dit. Who cares!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:07 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern is uitgeloot. Dus loopt voor spek en boon zich uit te sloven. Kon het niet verdragen dat hij uitgeloot was. Een zeer triest figuur. Een grote droeftoeter.
Het is wel een beetje zielig om je zo te laten kennen, maar ja strategisch is het wel leuk gevondenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:07 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern is uitgeloot. Dus loopt voor spek en boon zich uit te sloven. Kon het niet verdragen dat hij uitgeloot was. Een zeer triest figuur. Een grote droeftoeter.
Hoop niet dat hij verwacht het eten van k5 te kunnen gaan opeten. Had hij zich niet zo moeten uitsloven.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie vraagt aan Bern hoe hoog zijn hardslag zit nu.. 126 gemiddeld... Bern meldt even dattie leeg is, alle calorieën die hij vandaag heeft gehad zijn op...
Jappie voelt nattigeheid, Bern loopt zonder K5-Voedingspakket![]()
[ afbeelding ]
Neuh, dat gaat wel te ver, maar de voldoening dattie al 2 deelnemers verslagen heeft vóór dat de opdracht nog beginnen moet, is wel leuk.. en zónder voedingspakketquote:Op maandag 24 juli 2023 21:11 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij verwacht het eten van k5 te kunnen gaan opeten. Had hij zich niet zo moeten uitsloven.
Het zit je dwars hèquote:Op maandag 24 juli 2023 21:11 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij verwacht het eten van k5 te kunnen gaan opeten. Had hij zich niet zo moeten uitsloven.
van mij mag hij een lekker bordje pasta hebben...als hij zou willen!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:11 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ze stond altijd al boven hem.. of hij onder haar...quote:Op maandag 24 juli 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Sasha heeft zichzelf op een voetstuk gezet?
klopt zo behandeld zij hem wel!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze stond altijd al boven hem.. of hij onder haar...
Nee ze mochten oefenen anders hadden ze die loopbanden niet gebracht. Straks krijgt Bern een bonus van 10k omdat hij zo'n held is!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:19 schreef Amputalent het volgende:
Straks krijgt Bern een gele kaart en 10000 euro boete omdat er 2 zijn uitgekozen die de marathon mogen lopen.
Bern is blij met haar steunquote:Op maandag 24 juli 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Sasha was juist heel erg lief voor Bern vandaag. Trots ook op hem. Zeiden ze net ook tegen elkaar
Ja vanuit een situatie waarin mensen toch weinig bewegenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou en of, ongetraind de marathon lopen
Ik snap het ook wel een beetje, het leven daar is oersaai en waarschijnlijk wil hij hiermee zijn grenzen verleggen/zichzelf een doel stellen/bezig zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb nix met Bern, maar hij flikt het toch maar effe... 42km hardlopen.. for the fun.. of
Verslagen. Haha ja verslagen met de loting. En je er niet bij kunnen neerleggen.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat wel te ver, maar de voldoening dattie al 2 deelnemers verslagen heeft vóór dat de opdracht nog beginnen moet, is wel leuk.. en zónder voedingspakket
En lekker bakje pasta etenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:24 schreef Thorelf het volgende:
petje af voor Bern...respect...nu lekker in de tub..na een douche
Jaja, maar er zit wel meer achter dan gezellig van de loopband gebruik maken nu ze er staanquote:Op maandag 24 juli 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel een beetje, het leven daar is oersaai en waarschijnlijk wil hij hiermee zijn grenzen verleggen/zichzelf een doel stellen/bezig zijn.
Verslagen. Haha ja verslagen met de loting. En je er niet bij kunnen neerleggen.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat wel te ver, maar de voldoening dattie al 2 deelnemers verslagen heeft vóór dat de opdracht nog beginnen moet, is wel leuk.. en zónder voedingspakket
Bern niet schijnheilig, durft alleen iets te zeggen tijdens cabaret. Anders schuilt hij achter zijn vriendin.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:13 schreef Thorelf het volgende:
Bern en Jeff totaal verschillend...mogen elkaar niet,maar op een of andere manier mag ik ze beide. ik denk omdat ik ze niet schijnheilig vind o.a.
mss heeft hij gewoon een rustig en geen schreeuwend karakterquote:Op maandag 24 juli 2023 21:28 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Verslagen. Haha ja verslagen met de loting. En je er niet bij kunnen neerleggen.
[..]
Bern niet schijnheilig, durft alleen iets te zeggen tijdens cabaret. Anders schuilt hij achter zijn vriendin.
Beter nog, een deel uit de voedingpakketjes van beide die morgen nog moetenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zou het nu eens een leuk gebaar van 'achter' zijn als ze Bern ook 250 zouden geven, desnoods de helft, ze hebben vanuit allerlei camerahoeken kunnen zien dat hij het gehaald heeft in 6 uur en een kwartier (inclusief pauze).
42.5 km gelopen!
Respect voor Bern in deze
Zonder speciale voeding of drinken, zonder aanmoedigingen van de anderen, alleen van Sasha en een informerende Isaac (voor zijn eigen 'race' morgen)quote:Op maandag 24 juli 2023 21:29 schreef engine het volgende:
Bern is, niet geheel verrassend, helemaal gesloopt
[ afbeelding ]
Jammer dat de anderen het niet op konden brengen een beetje enthousiasme en steun te tonen.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zonder speciale voeding of drinken, zonder aanmoedigingen van de anderen, alleen van Sasha en een informerende Isaac (voor zijn eigen 'race' morgen)
ik vind dat dit toch echt beloond mag worden
ja dit is wel weer een beetje op zijn Berns... maar ik weet ik niet hoe het voelt even 42.2 km rennen!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Met een krukje even onder de douche..![]()
Wat een bikkel. Een echte doorzetter.
mss omdat het gelukt isquote:Op maandag 24 juli 2023 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is heel erg blij... waarom vertelt 'ie nog niet echt..
Een sticker kan ie krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:35 schreef Yver73 het volgende:
Wat zal Bern lekker slapen vannacht 😄
En ik vind ook dat hij een beloning heeft verdiend.
hahaha ik zat het net te denken!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Moraima gaat ook de mararthon lopen en neemt in haar voorbereiding vast een boterham.
Van sommigen had ik het verwacht, maar van een paar juist niet, valt me van hen echt tegen.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:34 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Zeker, zegt veel over de mensen in de loods.
Naar de finale!quote:
Dat is wel duidelijk, maar waarom 'ie zo nodig 42km moest lopen terwijl morgen twee anderen precies hetzelfde moeten doenquote:
nee eerst nog zeker een paar anderequote:Op maandag 24 juli 2023 21:38 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Enkele reis de poort uit, bedoel je? 😁😁
Sportieve prestatie.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk, maar waarom 'ie zo nodig 42km moest lopen terwijl morgen twee anderen precies hetzelfde moeten doen
30km had ook al zat geweest .. 20 ook al
Dat ook maar eigenlijk bedoelde ik stickerquote:Op maandag 24 juli 2023 21:38 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Enkele reis de poort uit, bedoel je? 😁😁
Bern houdt wel van dit soort uitdagingen. Eerder bij Isaac zijn evenement liep hij zo ook al een hele dag te wandelen. Bij de dansmarathon kwam hij ook heel ver.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sportieve prestatie.
Grenzen verleggen.
Waarom lopen mensen marathons?
Jaja, hij wilde weten of 'ie het kon, dat is gelukt, hij had ook vorige week 5½ uur rond de kas kunnen rennen natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sportieve prestatie.
Grenzen verleggen.
Waarom lopen mensen marathons?
Ja is toch raar.....alsof die zo close waren.quote:
Oh die zijn er nog wel dusquote:
ik zag dat mexx en martin ook op de 50 jarige verjaardag van Zoe haar moeder warenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch raar.....alsof die zo close waren.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zag dat mexx en martin ook op de 50 jarige verjaardag van Zoe haar moeder waren
Maar morgen moet het binnen 6 uur.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zou het nu eens een leuk gebaar van 'achter' zijn als ze Bern ook 250 zouden geven, desnoods de helft, ze hebben vanuit allerlei camerahoeken kunnen zien dat hij het gehaald heeft in 6 uur en een kwartier (inclusief pauze).
42.5 km gelopen!
Respect voor Bern in deze
Dat hebben ze al een keer gedaan, iets van 24 uur ofzoquote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, hij wilde weten of 'ie het kon, dat is gelukt, hij had ook vorige week 5½ uur rond de kas kunnen rennen natuurlijk
Ik snap daar ook helemaal niets van, net als dat ik er niets van snap dat Mexx en Martin met Jeff en Kim naar de Amsterdamsche zomer zijn geweest.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch raar.....alsof die zo close waren.
Ja lópen, die Isaac Sportdagquote:Op maandag 24 juli 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer gedaan, iets van 24 uur ofzo
En dat Kim en Jeff op de verjaardag van het dochtertje van Wendy warenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zag dat mexx en martin ook op de 50 jarige verjaardag van Zoe haar moeder waren
maar zij hebben speciale voeding ..weten het langer van tevoren en krijgen denk ik meer supportquote:Op maandag 24 juli 2023 21:52 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Maar morgen moet het binnen 6 uur.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap daar ook helemaal niets van, net als dat ik er niets van snap dat Mexx en Martin met Jeff en Kim naar de Amsterdamsche zomer zijn geweest.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat Kim en Jeff op de verjaardag van het dochtertje van Wendy waren
Helemaal eens met het laatste. Al mag ik Martin ergens welquote:Op maandag 24 juli 2023 21:56 schreef Korak het volgende:
We zien Bern vast nog wel ooit in Kamp van Koningsbrugge
en Martin en Mexx zijn aandachtshoeren
Jahh, dat, ze lopen naast elkaar,stijfvan de eiwit, publiek eromheen, dan zal het wel lukken in 6 uurquote:Op maandag 24 juli 2023 21:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar zij hebben speciale voeding ..weten het langer van tevoren en krijgen denk ik meer support
10uurquote:Op maandag 24 juli 2023 22:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoe laat gaan Jasper en Isaac morgen van start?
Ja dat vind ik dus ook heel erg. Grappig contrastquote:Op maandag 24 juli 2023 22:07 schreef Thorelf het volgende:
hahaha komt een beetje lullig over zoals ice nu zo serieus alles doet met de marathon...het scheelt maar 15 minuten
Gek hequote:Op maandag 24 juli 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik volg dat niet zo maar dat verbaasd mij ook wel ja.
[..]
neemt hij nu niet gewoon wat van de bro"squote:Op maandag 24 juli 2023 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
Aha... Bern heeft een eigen zak poeier ...![]()
[ afbeelding ]
Hmm.. de regels van pakken van een ander zijn wel precies daarquote:Op maandag 24 juli 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
neemt hij nu niet gewoon wat van de bro"s
is niet van de bro s alleen , erik neemt daar ook vanquote:Op maandag 24 juli 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
neemt hij nu niet gewoon wat van de bro"s
maar dit is niet van hun eigen geldquote:Op maandag 24 juli 2023 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. de regels van pakken van een ander zijn wel precies daar
Ow ik vergat te melden dat Gert-Jan er ook bij was om Zoe op te halenquote:
Dijn is mijnquote:Op maandag 24 juli 2023 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. de regels van pakken van een ander zijn wel precies daar
jawel elke ochtend in tenue van paal tot paal!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, uit de HH-pot, dat verklaard idd dat ook Erik shakes maakt terwijl 'ie nooit traint
Jaja, ik zie die "training" van Erik vaak.. 10x heen en weer lopen, 10x opdrukken en 5min fietsen... heel erg inspannendquote:Op maandag 24 juli 2023 22:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jawel elke ochtend in tenue van paal tot paal!
echt hequote:Op maandag 24 juli 2023 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, is zie die "training" van Erik vaak.. 10x heen en weer lopen, 10x opdrukken en 5min fietsen... heel erg inspannend
Jahh.. al een tijdje, ze staan er al vanaf vanmorgen.. Bern heeft er al een marathon op gelopen, en Isaac en Jappie gaan morgen om 10 uur óók een marathon lopenquote:
ja het is maandag! het wknd lagen ze eerder.....maar daar is het niet echt wknd!! dat is het elke dagquote:Op maandag 24 juli 2023 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh.. moet het licht niet uit en de acteurs naar bed? het is al hallef ellef
Bern en Sasha gaan tanden poetsenquote:Op maandag 24 juli 2023 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh.. moet het licht niet uit en de acteurs naar bed? het is al hallef ellef
Geef ze dan wel een uitgebreide route beschrijving mee op hun display ....quote:Op maandag 24 juli 2023 22:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
voor marcia en morrie om naar huis te lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de streamverslagen daar staat hetquote:
Waar Babette weken niet van stream weg te krijgen was is ze ineens onzichtbaar. Marciano zou zelfs al vertrokken kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:36 schreef Thorelf het volgende:
Vind het laf van talpa dat ze bep en marcia beschermen!
i wishquote:Op maandag 24 juli 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Waar Babette weken niet van stream weg te krijgen was is ze ineens onzichtbaar. Marciano zou zelfs al vertrokken kunnen zijn.
Denk dat je vannacht droomt van een droeftoeterquote:Op maandag 24 juli 2023 22:36 schreef Judiwi het volgende:
Dat de droeftoeter nog zo laat wakker is. Gisteren gingen ze om 21.15 al slapen.
die heeft daar nachtmerries van dat hij nog niet weg is hare droeftoeterquote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat je vannacht droomt van een droeftoeter
yep marcia een nachtmerriequote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
i know, maar ik vind marcia een droeftoeter!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook maar droeftoeter is bijnaam voor bern , van user hier
jaaa het is een behoorlijke afstand lopen naar enschedequote:Op maandag 24 juli 2023 22:43 schreef engine het volgende:
Moraima ligt in voorbereiding op haar marathon morgen ook al vroeg op bed.
Gaan we weer persoonlijk worden.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
die heeft daar nachtmerries van dat hij nog niet weg is hare droeftoeter
Ik vind dit ook heel raar, hoor. Wat denken ze hier nu mee te bereiken? Zouden Bep en Marciano zelf ook weten dat ze niet meer echt meedoen? Marciano kan na dit incident nooit meer de winnaar worden lijkt me. Zou er nog een brief voor de manager komen dat Marciano het spel moet verlaten??quote:Op maandag 24 juli 2023 22:44 schreef Thorelf het volgende:
ik hoorde even bep,maar snel weer weg....pff talpa wat doen jullie nou
klopt,maar het is de reden waarom! na het gedoe met marcia...en dat is not fairquote:Op maandag 24 juli 2023 23:07 schreef maryo55 het volgende:
Appart hier heb ik weken horen klagen dat ze van de ene stream naar de andere moesten om Babs niet te hoeven horen of zien. Nu is ze 2 dagen weinig te zien horen en nu is het ook weer niet goed.
Jawel hoor...helemaal primaquote:Op maandag 24 juli 2023 23:07 schreef maryo55 het volgende:
Appart hier heb ik weken horen klagen dat ze van de ene stream naar de andere moesten om Babs niet te hoeven horen of zien. Nu is ze 2 dagen weinig te zien horen en nu is het ook weer niet goed.
Ik denk dat dit de straf is. Afstand van elkaar houden = wel streams en samen = niet meer op streams. Maar het maakt het er voor ons niet interessanter op.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel raar, hoor. Wat denken ze hier nu mee te bereiken? Zouden Bep en Marciano zelf ook weten dat ze niet meer echt meedoen? Marciano kan na dit incident nooit meer de winnaar worden lijkt me. Zou er nog een brief voor de manager komen dat Marciano het spel moet verlaten??
Ik ben echt benieuwd hoe ze hier op tv mee omgaan. We zullen zien…quote:Op maandag 24 juli 2023 23:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de straf is. Afstand van elkaar houden = wel streams en samen = niet meer op streams. Maar het maakt het er voor ons niet interessanter op.
Precies dat, zou een leuke uitdaging zijn, maar ik denk dat dit veel eerder had moeten gebeuren zal nu niet meer veel veranderen de laatste wekenquote:Op maandag 24 juli 2023 23:15 schreef Thorelf het volgende:
imi zonder rupie en bern zonder sasha.....ik denk dat zij meer zichzelf zouden zijn
Op tv werd het wel gedoseerd. Maar op de streams was het voortdurend Babette. Hoewel ik me rot aan haar ergerde is dit wel opeens een soort zwart gat.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:19 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze hier op tv mee omgaan. We zullen zien…
de kijkers blijft het negatieve bij..omdat ze de goede momenten niet meer zien! ik denk dat talpa het alleen maar erger maakt. want jeff en kim zijn voor zover ik weet heel gelukkig met elkaar. al denk ik eerlijk gezegd dat dit met bep en marcia anders zal aflopen!quote:Op maandag 24 juli 2023 23:47 schreef woxxel het volgende:
Dit ging ook zo met de ruzie van jeff en Kim
Die waren ook dagen niet te zien en mocht ook niet over gesproken worden.
Ze denken dat ze negaiviteit zo kunnenwegstoppen.
Of het is een soort van straf voor ze dat ze geen zendtijd krijgen ofzo.
En op kraamvisite bij de baby van Zoe haar tantequote:Op maandag 24 juli 2023 21:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Bekend zijn van TV doet wat met mensen......quote:Op dinsdag 25 juli 2023 01:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En op kraamvisite bij de baby van Zoe haar tante
Huh wacht.. wat is de link tussen mexx/ martin en de baby vd tante v Zoe?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 01:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En op kraamvisite bij de baby van Zoe haar tante
KLopt je kan het lezen bij de SV \\Isaak wilde op tijd op staan maar zie hem nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:27 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik heb begrepen dat er om 10 uur een verdienopdracht start.. leuk. Ben benieuwd..
die wel ja , bern liep de maraton zonder krachtvoerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:31 schreef Frummelie het volgende:
De mannen hadden een lekker maaltje zo te zien gisterenavond, krachtvoer..
Ja ik had gelezen om 05.00... lekker stoere nikszeggende praatjes van Isaac..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt je kan het lezen bij de SV \\Isaak wilde op tijd op staan maar zie hem nog niet
Ja top hoor...respect..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
die wel ja , bern fieste ook de maraton zonder krachtvoer
Kan, maar geloof ik niet zoquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Straks is Isaac al wel gewoon op en brengen ze dat niet in beeld.. ik vind dat Isaac opdrachten en sportevenementen altijd wel serieus neemt... wordt vervolgd.
Dan ben je wel een slappe hap... Imi heeft gisteren alles genoteerd hoe meneer het hebben wil.. en dan ben je nog niet eens begonnen en ga je al op je bek.. beetje jammer.quote:
Vond het ook een beetje een showtje gisteren hoor dat opnemen van de wensen van de herenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ben je wel een slappe hap... Imi heeft gisteren alles genoteerd hoe meneer het hebben wil.. en dan ben je nog niet eens begonnen en ga je al op je bek.. beetje jammer.
En een verdienopdracht die 2 bewoners uitvoeren met op een loopband rennen is ook niet sensationeel te noemen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
Het is echt wel een saaie kneuterboel aant worden... ik heb gisteren heel even gekeken maar het is tam... erg tam.
En s'ochtends is het helemaal ruk.. jammer..
vooral van icequote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje een showtje gisteren hoor dat opnemen van de wensen van de heren
Ik heb het niet gezien maar gelezen... ja Isaac maakt er graag een showtje van en Jappie doet stoer mee..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje een showtje gisteren hoor dat opnemen van de wensen van de heren
Zet sinds Eunice weg is de streams niet zo vroeg meer aan, maar vanmorgen dacht ik laat ik hem maar aanzetten `Isaak is wakkerquote:
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een verdienopdracht die 2 bewoners uitvoeren met op een loopband rennen is ook niet sensationeel te noemen.
GM
Het zou kunnen dat er een grote groep de laatste dagen in gaat, en dan elke dag een afvaller met spelletjes en opdrachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:13 schreef cinsan het volgende:
word dus weer geen eliminatie vandaag . morgen managergedoe , hoop dan daarna toch een eli
Valt ook niet veel te zien denk ik als er twee op de loopband staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Heb je gelijk in maar ik ben blij dat er wat te kijken valt in ieder geval, liever dan dat kaarten enzo...
Dan wel spelletjes die langer duren dan een half uurtjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er een grote groep de laatste dagen in gaat, en dan elke dag een afvaller met spelletjes en opdrachten.
Niet iets waar je naar blijft kijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt ook niet veel te zien denk ik als er twee op de loopband staan.
Nee, misschien op het eind al ze alle krachten moeten verzamelen om het te halenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet iets waar je naar blijft kijken.
Dat zou leuk zijn..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er een grote groep de laatste dagen in gaat, en dan elke dag een afvaller met spelletjes en opdrachten.
Met voedsel heeft ze zich nooit aangepast, en iedereen verloor in de eerste maanden gewicht.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb het idee dat Moirama weer gegroeid is... ik zag haar gisteren waggelen... en haar gezicht lijkt wel voller... ze sport nu echt helemaal niet meer... erg jammer vooral voor haarzelf.. ze was goed op weg.
Neej oké, ik ga ook echt geen 6 uur naar die loopband zitten loeren.. het is een ietsiepietsie reuring..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt ook niet veel te zien denk ik als er twee op de loopband staan.
Weet wel dat ze niet zelf kunnen beslissen om even te pauzeren of naar het toilet te gaan, die momenten worden aangegeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, misschien op het eind al ze alle krachten moeten verzamelen om het te halen
Ik heb haar heel even KH arm zien eten.. heeft niet lang geduurd... maar ik vind dat ze nu meer eet als dat ze ooit gedaan heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met voedsel heeft ze zich nooit aangepast, en iedereen verloor in de eerste maanden gewicht.
O dat heb ik niet begrepen, dacht dat ze mocht pauzeren als ze wilden maar dan de band op pauze moesten zettenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet wel dat ze niet zelf kunnen beslissen om even te pauzeren of naar het toilet te gaan, die momenten worden aangegeven.
Dat gebeurt al 11 maanden, het is niet dat de bewoners hier mee lezen.quote:
ice wilde alleen maar gaan plassen als het echt nodig is zegde hij tegen bern , dus denk dat ze zelf pauze mogen inlassenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik niet begrepen, dacht dat ze mocht pauzeren als ze wilden maar dan de band op pauze moesten zetten
Een Jaar Van Je Leven blijkbaarquote:Op dinsdag 25 juli 2023 05:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh wacht.. wat is de link tussen mexx/ martin en de baby vd tante v Zoe?
maar snaait veel weg , ze is te lui om effe buiten te gaan wandelen , nada wilskracht heeft morriequote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb haar heel even KH arm zien eten.. heeft niet lang geduurd... maar ik vind dat ze nu meer eet als dat ze ooit gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |