Ik ben echt benieuwd hoe ze hier op tv mee omgaan. We zullen zien…quote:Op maandag 24 juli 2023 23:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de straf is. Afstand van elkaar houden = wel streams en samen = niet meer op streams. Maar het maakt het er voor ons niet interessanter op.
Precies dat, zou een leuke uitdaging zijn, maar ik denk dat dit veel eerder had moeten gebeuren zal nu niet meer veel veranderen de laatste wekenquote:Op maandag 24 juli 2023 23:15 schreef Thorelf het volgende:
imi zonder rupie en bern zonder sasha.....ik denk dat zij meer zichzelf zouden zijn
Op tv werd het wel gedoseerd. Maar op de streams was het voortdurend Babette. Hoewel ik me rot aan haar ergerde is dit wel opeens een soort zwart gat.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:19 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze hier op tv mee omgaan. We zullen zien…
de kijkers blijft het negatieve bij..omdat ze de goede momenten niet meer zien! ik denk dat talpa het alleen maar erger maakt. want jeff en kim zijn voor zover ik weet heel gelukkig met elkaar. al denk ik eerlijk gezegd dat dit met bep en marcia anders zal aflopen!quote:Op maandag 24 juli 2023 23:47 schreef woxxel het volgende:
Dit ging ook zo met de ruzie van jeff en Kim
Die waren ook dagen niet te zien en mocht ook niet over gesproken worden.
Ze denken dat ze negaiviteit zo kunnenwegstoppen.
Of het is een soort van straf voor ze dat ze geen zendtijd krijgen ofzo.
En op kraamvisite bij de baby van Zoe haar tantequote:Op maandag 24 juli 2023 21:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zag dat mexx en martin ook op de 50 jarige verjaardag van Zoe haar moeder waren
Bekend zijn van TV doet wat met mensen......quote:Op dinsdag 25 juli 2023 01:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En op kraamvisite bij de baby van Zoe haar tante
Huh wacht.. wat is de link tussen mexx/ martin en de baby vd tante v Zoe?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 01:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En op kraamvisite bij de baby van Zoe haar tante
KLopt je kan het lezen bij de SV \\Isaak wilde op tijd op staan maar zie hem nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:27 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik heb begrepen dat er om 10 uur een verdienopdracht start.. leuk. Ben benieuwd..
die wel ja , bern liep de maraton zonder krachtvoerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:31 schreef Frummelie het volgende:
De mannen hadden een lekker maaltje zo te zien gisterenavond, krachtvoer..
Ja ik had gelezen om 05.00... lekker stoere nikszeggende praatjes van Isaac..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt je kan het lezen bij de SV \\Isaak wilde op tijd op staan maar zie hem nog niet
Ja top hoor...respect..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
die wel ja , bern fieste ook de maraton zonder krachtvoer
Kan, maar geloof ik niet zoquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Straks is Isaac al wel gewoon op en brengen ze dat niet in beeld.. ik vind dat Isaac opdrachten en sportevenementen altijd wel serieus neemt... wordt vervolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |