Waar Babette weken niet van stream weg te krijgen was is ze ineens onzichtbaar. Marciano zou zelfs al vertrokken kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:36 schreef Thorelf het volgende:
Vind het laf van talpa dat ze bep en marcia beschermen!
i wishquote:Op maandag 24 juli 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Waar Babette weken niet van stream weg te krijgen was is ze ineens onzichtbaar. Marciano zou zelfs al vertrokken kunnen zijn.
Denk dat je vannacht droomt van een droeftoeterquote:Op maandag 24 juli 2023 22:36 schreef Judiwi het volgende:
Dat de droeftoeter nog zo laat wakker is. Gisteren gingen ze om 21.15 al slapen.
die heeft daar nachtmerries van dat hij nog niet weg is hare droeftoeterquote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat je vannacht droomt van een droeftoeter
yep marcia een nachtmerriequote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
i know, maar ik vind marcia een droeftoeter!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook maar droeftoeter is bijnaam voor bern , van user hier
jaaa het is een behoorlijke afstand lopen naar enschedequote:Op maandag 24 juli 2023 22:43 schreef engine het volgende:
Moraima ligt in voorbereiding op haar marathon morgen ook al vroeg op bed.
Gaan we weer persoonlijk worden.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
die heeft daar nachtmerries van dat hij nog niet weg is hare droeftoeter
Ik vind dit ook heel raar, hoor. Wat denken ze hier nu mee te bereiken? Zouden Bep en Marciano zelf ook weten dat ze niet meer echt meedoen? Marciano kan na dit incident nooit meer de winnaar worden lijkt me. Zou er nog een brief voor de manager komen dat Marciano het spel moet verlaten??quote:Op maandag 24 juli 2023 22:44 schreef Thorelf het volgende:
ik hoorde even bep,maar snel weer weg....pff talpa wat doen jullie nou
klopt,maar het is de reden waarom! na het gedoe met marcia...en dat is not fairquote:Op maandag 24 juli 2023 23:07 schreef maryo55 het volgende:
Appart hier heb ik weken horen klagen dat ze van de ene stream naar de andere moesten om Babs niet te hoeven horen of zien. Nu is ze 2 dagen weinig te zien horen en nu is het ook weer niet goed.
Jawel hoor...helemaal primaquote:Op maandag 24 juli 2023 23:07 schreef maryo55 het volgende:
Appart hier heb ik weken horen klagen dat ze van de ene stream naar de andere moesten om Babs niet te hoeven horen of zien. Nu is ze 2 dagen weinig te zien horen en nu is het ook weer niet goed.
Ik denk dat dit de straf is. Afstand van elkaar houden = wel streams en samen = niet meer op streams. Maar het maakt het er voor ons niet interessanter op.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel raar, hoor. Wat denken ze hier nu mee te bereiken? Zouden Bep en Marciano zelf ook weten dat ze niet meer echt meedoen? Marciano kan na dit incident nooit meer de winnaar worden lijkt me. Zou er nog een brief voor de manager komen dat Marciano het spel moet verlaten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |