Morrie gaat niet op Erik stemmen, wel op Bep voor managerquote:Op maandag 24 juli 2023 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Morri gaat iets niet doen zegt ze tegen Rupi. Of juist wel dat kan ook ik verstond er geen klap van.
Knap dat je dat verstond.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Morrie gaat niet op Erik stemmen, wel op Bep voor manager
Dat hebben de lopers gekregen van K5quote:Op maandag 24 juli 2023 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Wat Isaac morgen allemaal gaat doen op Het Apparaat...
Mét extra voeding natuurlijk, lekkere reepjes, energie drankjes, bananaass...![]()
[ afbeelding ]
Zeker ja.. Bern nietquote:Op maandag 24 juli 2023 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hebben de lopers gekregen van K5
Jup, en staat loopt nu te bewijzen dattie het wel kan, zonder "voedingspakket uit K 5"quote:Op maandag 24 juli 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die was uitgeloot voor deelname tot zijn grote spijt.
Maar het blijft dus een aannamequote:Op maandag 24 juli 2023 16:36 schreef maryo55 het volgende:
[..]
neen vorige maand omdat dat de laatste keer was dat je niet kon stemmen op de manager. Toen hij het niet werd zei hij wel dat hij wel wilde proberen om deze (laatste maand) te worden. Maar nu ineens niet want ze mogen nu wel op de manager stemmen.
hoop het niet..eigengereid mannetjequote:Op maandag 24 juli 2023 18:20 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Erik mag van mijn de volgende Manager worden.
Zou mooi zijn als iedereen minstens zoveel kilometer moet lopenquote:Op maandag 24 juli 2023 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
@:lojanda Bern heeft al over de 20KM gelopen nu op de loopband, dus met zijn fitheid zit het wel goed
Moraimaquote:Op maandag 24 juli 2023 18:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen minstens zoveel kilometer moet lopen
Droeftoeter spoort niet. Kan beter zijn energie bewaren voor volgende opdracht.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen minstens zoveel kilometer moet lopen
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Bern doet een Zoëtje grapt hij....hij stopt bij 40 km
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha vraagt hoe lang je over een marathon mag doen.
Bern vraagt: bedoel je voordat de sleepwagen komt (wij noemen het de bezemwagen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
naar mensquote:Op maandag 24 juli 2023 19:01 schreef engine het volgende:
Of Moraima ff Nederlands kan praten![]()
1000x per dag.
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben ze echt niet genoeg geld om normaal te koken voor 12 man?
tjongejonge
Dat is een goeie. Bern heeft wel humor, ook al straalt hij dat totaaaaaal niet uitquote:Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Bern doet een Zoëtje grapt hij....hij stopt bij 40 km
Is dit passta voor de lopers morgen..quote:Op maandag 24 juli 2023 19:43 schreef engine het volgende:
Jappie en Isaac hebben wel al erg veel luxe gekregen.
Ja ik vind het een komisch gezicht die speciale behandeling terwijl Bern zich te pleuris rentquote:
Waarom niet.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:13 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom loopt Mirthe met een fallus op haar hoofd?
5 uur bezig zegt hij. Gaat hij niet redden binnen de tijd.quote:
Op het display staat 4.05 maar goed als ie 5 uur bezig is dan faalt ie waarschijnlijk.. Loopt de tijd door als je niet op de band staat ?quote:Op maandag 24 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
5 uur bezig zegt hij. Gaat hij niet redden binnen de tijd.
Vijf uur is met pauzes erbij geteld.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Op het display staat 4.05 maar goed als ie 5 uur bezig is dan faalt ie waarschijnlijk.. Loopt de tijd door als je niet op de band staat ?
Vind het niet echt fijn dat hier stukjes uit de uitzending worden geplaatst. Ik kijk uitgesteld, dus had deze filmpjes nu nog niet willen zien.quote:
Zo'n drama is het niet die paar seconden zonder geluidquote:Op maandag 24 juli 2023 20:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind het niet echt fijn dat hier stukjes uit de uitzending worden geplaatst. Ik kijk uitgesteld, dus had deze filmpjes nu nog niet willen zien.
Al een hoop stoere hardloopverhalen gehoor van Ice, ete, volle maag,leg maag, pastazusezo banaantje, lege maag weer dan doordoorddoor op die apparaat... nah ja morgen maar waarmaken danquote:
Hoop zo dat ie faaltquote:Op maandag 24 juli 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al een hoop stoere hardloopverhalen gehoor van Ice, ete, volle maag,leg maag, pastazusezo banaantje, lege maag weer dan doordoorddoor op die apparaat... nah ja morgen maar waarmaken dan
Het is best wel een afstand, maar denk dat hij het wel kan halen, en Jappie ook.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al een hoop stoere hardloopverhalen gehoor van Ice, ete, volle maag,leg maag, pastazusezo banaantje, lege maag weer dan doordoorddoor op die apparaat... nah ja morgen maar waarmaken dan
Als ik Bern was zou ik zo stoppen ...quote:Op maandag 24 juli 2023 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen niet falen, als de Gymleraar nu effe die 42km eruit loopt
Neejj.... daarom doet 'ie het juist, dan hebben die twee morgen al een achterstand vóór dat ze beginnenquote:
het verraad niets en niet aanklikken help ookquote:Op maandag 24 juli 2023 20:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind het niet echt fijn dat hier stukjes uit de uitzending worden geplaatst. Ik kijk uitgesteld, dus had deze filmpjes nu nog niet willen zien.
Nee, Bern maakt een statement.. dattie uitgeloot is zal er wel niets mee te maken hebbenquote:Op maandag 24 juli 2023 20:48 schreef woxxel het volgende:
Is bern nu aan het oefenen of telt dit ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |