Dan ben je wel een slappe hap... Imi heeft gisteren alles genoteerd hoe meneer het hebben wil.. en dan ben je nog niet eens begonnen en ga je al op je bek.. beetje jammer.quote:
Vond het ook een beetje een showtje gisteren hoor dat opnemen van de wensen van de herenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ben je wel een slappe hap... Imi heeft gisteren alles genoteerd hoe meneer het hebben wil.. en dan ben je nog niet eens begonnen en ga je al op je bek.. beetje jammer.
En een verdienopdracht die 2 bewoners uitvoeren met op een loopband rennen is ook niet sensationeel te noemen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
Het is echt wel een saaie kneuterboel aant worden... ik heb gisteren heel even gekeken maar het is tam... erg tam.
En s'ochtends is het helemaal ruk.. jammer..
vooral van icequote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje een showtje gisteren hoor dat opnemen van de wensen van de heren
Ik heb het niet gezien maar gelezen... ja Isaac maakt er graag een showtje van en Jappie doet stoer mee..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje een showtje gisteren hoor dat opnemen van de wensen van de heren
Zet sinds Eunice weg is de streams niet zo vroeg meer aan, maar vanmorgen dacht ik laat ik hem maar aanzetten `Isaak is wakkerquote:
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een verdienopdracht die 2 bewoners uitvoeren met op een loopband rennen is ook niet sensationeel te noemen.
GM
Het zou kunnen dat er een grote groep de laatste dagen in gaat, en dan elke dag een afvaller met spelletjes en opdrachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:13 schreef cinsan het volgende:
word dus weer geen eliminatie vandaag . morgen managergedoe , hoop dan daarna toch een eli
Valt ook niet veel te zien denk ik als er twee op de loopband staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Heb je gelijk in maar ik ben blij dat er wat te kijken valt in ieder geval, liever dan dat kaarten enzo...
Dan wel spelletjes die langer duren dan een half uurtjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er een grote groep de laatste dagen in gaat, en dan elke dag een afvaller met spelletjes en opdrachten.
Niet iets waar je naar blijft kijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt ook niet veel te zien denk ik als er twee op de loopband staan.
Nee, misschien op het eind al ze alle krachten moeten verzamelen om het te halenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet iets waar je naar blijft kijken.
Dat zou leuk zijn..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er een grote groep de laatste dagen in gaat, en dan elke dag een afvaller met spelletjes en opdrachten.
Met voedsel heeft ze zich nooit aangepast, en iedereen verloor in de eerste maanden gewicht.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb het idee dat Moirama weer gegroeid is... ik zag haar gisteren waggelen... en haar gezicht lijkt wel voller... ze sport nu echt helemaal niet meer... erg jammer vooral voor haarzelf.. ze was goed op weg.
Neej oké, ik ga ook echt geen 6 uur naar die loopband zitten loeren.. het is een ietsiepietsie reuring..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt ook niet veel te zien denk ik als er twee op de loopband staan.
Weet wel dat ze niet zelf kunnen beslissen om even te pauzeren of naar het toilet te gaan, die momenten worden aangegeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, misschien op het eind al ze alle krachten moeten verzamelen om het te halen
Ik heb haar heel even KH arm zien eten.. heeft niet lang geduurd... maar ik vind dat ze nu meer eet als dat ze ooit gedaan heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met voedsel heeft ze zich nooit aangepast, en iedereen verloor in de eerste maanden gewicht.
O dat heb ik niet begrepen, dacht dat ze mocht pauzeren als ze wilden maar dan de band op pauze moesten zettenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet wel dat ze niet zelf kunnen beslissen om even te pauzeren of naar het toilet te gaan, die momenten worden aangegeven.
Dat gebeurt al 11 maanden, het is niet dat de bewoners hier mee lezen.quote:
ice wilde alleen maar gaan plassen als het echt nodig is zegde hij tegen bern , dus denk dat ze zelf pauze mogen inlassenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik niet begrepen, dacht dat ze mocht pauzeren als ze wilden maar dan de band op pauze moesten zetten
Een Jaar Van Je Leven blijkbaarquote:Op dinsdag 25 juli 2023 05:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh wacht.. wat is de link tussen mexx/ martin en de baby vd tante v Zoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |