Zo'n uitspraak kan echt niet. Je hebt waarschijnlijk nu andere dingen aan je hoofd maar als het goed is is dit opgenomen en zou ik een klacht indienen. Sterkte!quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het verschil tussen de ene alarmcentrale en de andere is ook zo levensgroot dat ik mijn verzekeringen en die van mijn moeder zeker na ga kijken als dit achter de rug is. Het toppunt was vandaag wel dat de dossierhouder die ik vandaag sprak al te snel begon te praten voor hij ophing en ik hem hoorde zeggen "Wat een gezeik, ik word er schijtziek van". Ik denk dat je dan misschien niet helemaal goed zit bij een alarmcentrale.
Anyway, vandaag ook niets aan beweging gedaan en voor de derde keer deze week Mac gegeten. Het helpt niet dat hier de supermarkten op zondag alleen een paar uur in de ochtend open zijn en we dat niet wisten.
Nou ja, morgen weer een dag en toch vast binnenkort naar huis.
Dan zou ik deze bestellen: https://www.bionoot.nl/biologische-ontbijtmixquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:52 schreef Tele6 het volgende:
om kwark een beetje interessanter te maken
Goed zo, fruit in de kwark is ook erg lekker. Ik mik er desnoods wat hagelslag in om het wat minder saai te maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb m'n perzik door de kwark gedaan.
Die mix van @:sigme klinkt ook goed
Oeh, je brengt me op een idee, ik heb nog een pot staanquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:07 schreef Isabeau het volgende:
@:tele6 ik vind een eetlepel lemoncurd in de kwark of yoghurt ook erg lekker. Gezond is andersmaar ik hou erg van de smaak van citroen.
Stress = chaos = probleem wbt gezond doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat met mijn moeder wel wat beter, maar met de repatriëring niet. De alarmcentrale van de reisverzekering die dat moet regelen, is onbeschoft en slecht. Daar krijg ik stress van, en dus is het met een beetje structuur, beweging en netjes eten ook wel gedaanIk wil gewoon naar huis en daar weer structuur, beweging en lekker en gezond eten.
Je moet wel even je best doen het goed te verdelen. Met een kloppertje of zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, je brengt me op een idee, ik heb nog een pot staan
Druiven en Skyr werden gisteren 1 mini Magnumquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:17 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje van gisteren:
L: 2 tostis met cheddar en mango/curryspread
D: koude schotel, haring, fruit en stokbrood
T: paprika, druiven, 0.0 Radler
Vandaag:
L: https://chickslovefood.com/recept/ei-avocadosalade/
D: 2 vega chicken tenders en geroosterde kikkererwten
T: druiven en skyr
Welkom thuis Sly, succes met het oppakken van je ritme weer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:24 schreef miss_sly het volgende:
Mijn moeder en zus zijn met de taxi onderweg en ik ben net thuis.
Op 15 uur na ben ik een maand van huis geweest. Beetje structuur en gezond eten heb ik echt wel weer zin in. Morgen eens wegen.
Dat is waar, zij gaat inderdaad wel voor de gezonde varianten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof meteen dat de vriendin gaat voor gezond, maar vegan = HELTH is niet perse waar.
* IJsdraakje denkt aan vegan vriendin die zich klem vreet aan vegan Magnums en Kitkats.
Haha ja, friet is ook (meestal) vegan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof meteen dat de vriendin gaat voor gezond, maar vegan = HELTH is niet perse waar.
* IJsdraakje denkt aan vegan vriendin die zich klem vreet aan vegan Magnums en Kitkats.
Ik stond ook echt op het punt om naar de supermarkt te rijden en chips te gaan kopen. Maar toen heb ik de interne discussie met mezelf gevoerd dat ik mezelf beloofd had om nooit meer opnieuw te beginnen en hoe ik me dan vandaag zou voelen. En moet zeggen toen ik even wat gegeten had en minder honger had was de drang er ook al meteen minder.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat goed, Pinuts![]()
Dat stemmetje negeren is best moeilijk namelijk
Volgens mij zijn we nog maar weinig hier die een dieet volgenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
93,0 kg vanmorgen schoon aan de haak. Gaat dus langzaam weer de goede kant op.
Vind het overigens wel vreemd om in deze dieetclubreeks te posten i.p.v. de slankreeks. Doe namelijk niet aan een dieet. Gezond eten gaat redelijk makkelijk. Het is vooral het bewegen waar ik op moet letten. Dat gaat de afgelopen week trouwens wel goed.
Op dat soort momenten springt mijn Mrs in de auto om de chips te halen. Vieze feeder is het.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:48 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik stond ook echt op het punt om naar de supermarkt te rijden en chips te gaan kopen. Maar toen heb ik de interne discussie met mezelf gevoerd dat ik mezelf beloofd had om nooit meer opnieuw te beginnen en hoe ik me dan vandaag zou voelen. En moet zeggen toen ik even wat gegeten had en minder honger had was de drang er ook al meteen minder.
Mijn feeder - en ik- wonen boven een supermarkt of 3, een slijter en 3 ijssalons. O en een snackbar en een pizzatent.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op dat soort momenten springt mijn Mrs in de auto om de chips te halen. Vieze feeder is het.
Ja dat is lastig met spieren vind ik altijd. Ik heb nu elke 3 dagen sport ingepland, dan zit je wel steeds op een andere weekdag naar het kwam verrassend goed uit op de kalender. Daarmee heb ik net genoeg hersteltijd merk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:48 schreef exode het volgende:
Oh wow SQ, knap als je dat gaat volhouden!
September is altijd wel een maand vol feestjes, maar niets waar ik echt moeite mee zal hebben. Oh ja we gaan met collega's een uitje met eten doen. Dat is het enige moment dat ik bewuste keuzes moet maken.
Deze week 3x gesport, dat ging op zich prima, maar ik had wel even moeite om de oefeningen logisch in te plannen. Zo had ik vandaag nog spierpijn in mijn benen van woensdag. Dus eigenlijk alleen schouders, borst en rug getraind en dat voelt stom genoeg half.
Echt hoor. Soms vind ik het heerlijk dat de supermarkt op 5 minuten lopen ligt, maar af en toe is het ook echt een nadeel. Soms lijkt het me heerlijk als je eerst 20 minuten moet rijden want dan is de zin wel overquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:44 schreef SQ het volgende:
Omg ja dat is wel het voordeel van wonen in een suffe randgemeente. De drempel om schrans te halen is net iets groter.
Al blijven hier de supermarkten ook tot steeds later open
20 minuten rijden voor een supermarkt kom je in Nederland niet meer tegen vrees ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Echt hoor. Soms vind ik het heerlijk dat de supermarkt op 5 minuten lopen ligt, maar af en toe is het ook echt een nadeel. Soms lijkt het me heerlijk als je eerst 20 minuten moet rijden want dan is de zin wel over
Dan is het nog iets om te overwegen. Ik eet nu weinig in de ochtend maar daar krijg ik vrij snel honger van.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:04 schreef SQ het volgende:
Bottoms_up, ik eet ook altijd samen met mijn kinderen. Ik zit altijd aan de ontbijttafel met ze met een bordje voor mijn neus. Ik eet er alleen niet van
Ze hebben het ook echt niet in de gatenik help met boterhammen smeren en ik drink koffie.
Ik wil ook niet dat ze er iets van mee krijgen, eerlijk gezegd. Het verbaast me ook, maar het werkt!
Daar zou ik wel op anticiperen en alvast wat extra ei / kip voor ze maken. Als je al salade eet moet je niet ook nog eens alles wat voedzaam is er uit halenquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:24 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Dan is het nog iets om te overwegen. Ik eet nu weinig in de ochtend maar daar krijg ik vrij snel honger van.
Ik wil ook niet dat ze er iets van merken. Daarom ben ik ook extra gemotiveerd om het nu te doen, ze zijn nog vrij klein. De oudste vraag wel regelmatig waarom ik een salade eet en geen boterham. Maar "dat vind ik lekker" vindt hij een prima antwoord. Ik ben alleen vaak een groot deel van mijn gekookt ei en/of kip kwijt
Ja ik heb wat bijgeleerd voorbije maand. Voedsel onverwacht delen is ook echt een dingetje. Hoezo enig kindquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Daar zou ik wel op anticiperen en alvast wat extra ei / kip voor ze maken. Als je al salade eet moet je niet ook nog eens alles wat voedzaam is er uit halen![]()
Mijn kinderen vragen er ook niet zo vaak naar. Soms vraagt de oudste wel waarom ik geen chips pak bijvoorbeeld, maar dan zeg ik gewoon dat ik nog vol zit van het avondeten of geen trek heb in chips en dan is t ook goed.
Nee. Ik heb het de allereerste keer in stapjes opgebouwd, steeds een half uur later, maar nu eet ik zonder problemen de ene keer om 10 uur (jaja, weekend) en de andere tegen 12.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:19 schreef exode het volgende:
Ik weet dat (bijna) alles een kwestie van wennen is maar worden jullie niet helemaal naar van niet eten 's ochtends? Ik sport dus 3 ochtenden en minstens 1 ochtend fiets ik 10 kilometer. Dat red ik net op mijn ontbijt, daarna werk ik een banaan naar binnen omdat ik anders naar word.
Ik overweeg IF niet omdat dit voor mij nu goed werkt, maar ik vraag het me gewoon af.
Net wat je gewend bent en hoe je lichaam werkt. Ik doe geen IF, maar in de ochtend heb ik eigenlijk nul honger, dat komt zo rond half twaalf/twaalf uur pas. Dus eet ik niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:19 schreef exode het volgende:
Ik weet dat (bijna) alles een kwestie van wennen is maar worden jullie niet helemaal naar van niet eten 's ochtends? Ik sport dus 3 ochtenden en minstens 1 ochtend fiets ik 10 kilometer. Dat red ik net op mijn ontbijt, daarna werk ik een banaan naar binnen omdat ik anders naar word.
Ik overweeg IF niet omdat dit voor mij nu goed werkt, maar ik vraag het me gewoon af.
Ik sport ook altijd op nuchtere maag, dat deed ik altijd al want eerst (iets) eten en daarna sportschool of hardlopen wordt kramp.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:19 schreef exode het volgende:
Goeie wel dit, eten voor het sporten is voor mij ook echt een nope.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:44 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat je het goed kan afmeten aan je voorkeur qua maagvulling voor sport, juist wel wat er in of juist niet.
Flauwvallen en hongerklop zijn wel echt zaken die je lichaam kan afleren door een heel andere energiehuishouding.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef exode het volgende:
Bij mij is het niet zozeer honger maar gewoon echt misselijk worden. Ik heb ooit 1 keer gefietst nadat ik veel te licht had ontbeten, toen maakte ik kennis met het fenomeen flauwvallen.
Fijn dat het zo goed werkt!
Ik ontbijt vrij licht, 2 wasa crackers met kip of smeerkaas. Dat verwerk ik vast heel snel
Best wel wat aanpassingen en gewenning dus.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Flauwvallen en hongerklop zijn wel echt zaken die je lichaam kan afleren door een heel andere energiehuishouding.
IF en dergelijke kunnen dat veranderen, maar ook een tijd koolhydraatarm kan daarin veel verschil maken. Ikzelf moet dus vooral veel minder koolhydraten eten dan ik vroeger deed; dan heb ik minder honger. Maar echt koolhydraatarm (Atkins / keto / paleo etc) is voor mij niet nodig maar was wel een tijdje fijn om er goed in te komen (en nieuwe eetpatronen & recepten te ontdekken).
De kunst is voor iedereen om te leven zoals goed bij je past, en dat wordt gevormd door zoveel zaken dat het echt heel raar is dat veel mensen denken dat 'je gewoon dit-of-dat' moet doen. Of laten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:24 schreef exode het volgende:
[..]
Best wel wat aanpassingen en gewenning dus.
Interessant, maar niet interessant genoeg voor mij nu. Fijn al die uitleg want ik vroeg me echt af of het dus zonder issues kan.
Zeker!quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:30 schreef sigme het volgende:
[..]
De kunst is voor iedereen om te leven zoals goed bij je past, en dat wordt gevormd door zoveel zaken dat het echt heel raar is dat veel mensen denken dat 'je gewoon dit-of-dat' moet doen. Of laten.
En het moet maar net uitkomen om te experimenteren met veranderingen daarin, dat is gewoon heel vaak niet goed in te passen in de rest van het leven.
Eens, ik mijd het zelf als de pest.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:25 schreef SQ het volgende:
Brrrrrinta. Smeriger kan haast niet, in mijn ogen. Zoveel mensen zoveel smaken
Haha.. betonmortelquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
10 scheppen Brinta op 250ml, wordt dat geen schokbeton?
Was ook niet bedoeld als kritiek hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Haha.. betonmortel![]()
Nee, dat vind ik dus meevallen. Maar zoals ik al zei, ik moet iets te verbranden hebben. Ik verbrand vrij snel, anders moet ik tijdens het trainen gaan eten, niet erg maar het duurt ruim 20 minuten voordat mijn lichaam iets goed opneemt.
Maar goed, ik doe geen eetlepels met een top erop hč, dat scheelt wel.
Isotone frisdrank drink ik al helemaal niet tijdens het trainen. Dat zijn instant suikerboosters voor mij, waardoor suikerwaarden als een malle de lucht in gaan en vervolgens in korte tijd weer snakt naar energie. Een cirkeltje dus. Voor mij een goed ontbijt en veeeeel water drinken.
Daarom zei ik ook, betonmortel?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ook niet bedoeld als kritiek hoor.Ik vind het altijd wel leuk om die verschillende voorkeuren te horen, vooral wanneer het zoveel afwijkt van wat ik zelf prettig vind.
Hihi, voel je je wel goed? Want dat is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:12 schreef Vanyel het volgende:
Fit20 heeft nu ook confetti als je iets goed doet![]()
![]()
![]()
Die confetti komt niet consistent![]()
![]()
![]()
Afgebeuld
Ik ook niet, vreet gerust om 19u een bord pasta om om 20:00 twee uur te sporten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:32 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb juist vrij weinig last van sporten en eten. S'ochtends voor het sporten eet ik niet, maar dat is puur omdat ik normaal altijd pas rond 10 uur ontbijt. En in de avond eet ik prima om 18 uur als ik om 19 uur moet trainen.
Nu voel ik me even afgebeuld.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hihi, voel je je wel goed? Want dat is ook belangrijk.
Nog niet. Ga je gang. In zit er klaar voor.quote:Op zondag 3 september 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik al geklaagd dat mijn trainer TWEE WEKEN op vakantie gaat?
Heb ik me al verbaasd dat dit niet voelt als een opluchting, maar ik er echt van baal?
Ik snap je heel goed, want eerlijk, als je in zo'n goede flow zit wil je ineens door hė.quote:Op zondag 3 september 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik al geklaagd dat mijn trainer TWEE WEKEN op vakantie gaat?
Heb ik me al verbaasd dat dit niet voelt als een opluchting, maar ik er echt van baal?
Nah, die kerel heeft gewoon een briefje ophangen dat ie de week na komende wieberen is. Twee keer niet trainen. Wie bedenkt zoiets? Dan regel je toch vervanging. Of je gaat lekker door zodat mensen niet met lege handen staan. Toch?quote:Op zondag 3 september 2023 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog niet. Ga je gang. In zit er klaar voor.
Schandequote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nah, die kerel heeft gewoon een briefje ophangen dat ie de week na komende wieberen is. Twee keer niet trainen. Wie bedenkt zoiets? Dan regel je toch vervanging. Of je gaat lekker door zodat mensen niet met lege handen staan. Toch?
Beetje ondernemer fixt dat voor zijn klanten. Beetje voor zichzelf zorgen ipv voor ons![]()
Een gotspe is het
Oh de hele tent is meteen dicht?quote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nah, die kerel heeft gewoon een briefje ophangen dat ie de week na komende wieberen is. Twee keer niet trainen. Wie bedenkt zoiets? Dan regel je toch vervanging. Of je gaat lekker door zodat mensen niet met lege handen staan. Toch?
Beetje ondernemer fixt dat voor zijn klanten. Beetje voor zichzelf zorgen ipv voor ons![]()
Een gotspe is het
Jaquote:
Ik heb nooit een verschil gemerkt, daarom ben ik er weer mee gekapt.quote:Op maandag 4 september 2023 09:30 schreef SQ het volgende:
Dat is wel kak, Vanyel. Hoe ga je de void vullen?
Ik heb nu een volle week écht religieus IF gedaan. Dus ook geen biertje op vrijdagavond en ook geen banaantje na het sporten in de avond enzo.
Ik kan nog niet zeggen dat ik echt verschil merk in mijn energiebalans. Ik voel me toch wel vrij moe vaak, maar misschien komt het ook wel door het sporten? Wanneer gingen jullie echt verschil merken?
Weegschaal gaat wel aardig mee verder. -2,4 ten opzichte van vorige week, dat zal netto ongeveer een kilo zijn. Prima.
Hahaha dat is al zeer hoopvolquote:Op maandag 4 september 2023 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een verschil gemerkt, daarom ben ik er weer mee gekapt.
Najaaaaa.quote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een gotspe is het
Hier moet ik me helaas bij aansluitenquote:Op maandag 4 september 2023 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een verschil gemerkt, daarom ben ik er weer mee gekapt.
Ik doe juist nog steeds IF omdat ik het wél merk op mijn energieniveau, of vooral echt veel minder een vermoeid lijf en gapen enzo. Qua gewichtsverlies doet het voor mij echt nul (meer).quote:Op maandag 4 september 2023 09:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha dat is al zeer hoopvol
Nou ja, ik blijf het wel even doen omdat het gewichtstechnisch wel echt fantastisch is. En dan hoef ik geen muizenmaaltijden te eten, omdat ik maar 2 keer eet kan ik me ook 2 keer lekker volproppen natuurlijk
Dat lijkt me wel tof om bij te houden. Zit die gewoon in de appstore? Welk icoontje hoort erbij, want ik kom er twee tegen als ik op Cronometer zoek.quote:Op maandag 4 september 2023 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou mijn eten meestal netjes bij in Cronometer. Alles groen krijgen is een soort hobby geworden, dwz alle vitamines, mineralen, water, eiwit etc allemaal minstens 100% en dus ook verzadigd vet en zout nog onder de maximaal aanbevolen hoeveelheid.
Nee oké maar gewichtsverlies bereik je niet door enkel IF uiteindelijk. Als je zeg maar in die 8 uur evenveel calorieën nuttigt als je verbrandt dan zul je er niet op afvallen. Dan heb je je balans dus gevonden.quote:Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe juist nog steeds IF omdat ik het wél merk op mijn energieniveau, of vooral echt veel minder een vermoeid lijf en gapen enzo. Qua gewichtsverlies doet het voor mij echt nul (meer).
Haha mooi!quote:Op maandag 4 september 2023 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou mijn eten meestal netjes bij in Cronometer. Alles groen krijgen is een soort hobby geworden, dwz alle vitamines, mineralen, water, eiwit etc allemaal minstens 100% en dus ook verzadigd vet en zout nog onder de maximaal aanbevolen hoeveelheid.
Gisteren vergeten in te vullen, net nog even gedaan. Ik wist al dat ik te weinig had gegeten en dat klopte: 1325 kcal. Maar alles was wčl groen![]()
![]()
Dus wat ik heb gegeten had alle vitamines en mineralen en zelfs 100 gram eiwit! Het is meestal super moeilijk van alles voldoende binnen te krijgen onder de 1500 kcal
![]()
gisteren at ik:
ontbijt: smoothie van beetje bevroren banaan, bevroren blauwe bessen, bevroren boerenkool, havermoutzemelen, lijnzaad, amandelmelk, schepje whey
diner: een caesar salade (sla romaine, aardappel, ei, parmezaans kaas), een moot zalmfilet, bloemkool en broccoli
Koffie, thee (zwart en groen) (vitamine B2 en mangaan!)
disclaimer: kcal en vezels was niet groen, maar heb de vezels ook op minimaal 30 gram staan en het was 28 gram en dat is weer wel voldoende voor de Nederlandse norm.
Exact dat ja.quote:Op maandag 4 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee oké maar gewichtsverlies bereik je niet door enkel IF uiteindelijk. Als je zeg maar in die 8 uur evenveel calorieën nuttigt als je verbrandt dan zul je er niet op afvallen. Dan heb je je balans dus gevonden.
Ik denk dat ik kan concluderen dat ik nog geen conclusies kan trekken
Uiteraard maakt het uit wat je eet in je window.quote:Op maandag 4 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee oké maar gewichtsverlies bereik je niet door enkel IF uiteindelijk. Als je zeg maar in die 8 uur evenveel calorieën nuttigt als je verbrandt dan zul je er niet op afvallen. Dan heb je je balans dus gevonden.
Ik denk dat ik kan concluderen dat ik nog geen conclusies kan trekken
Ik hou van de bench pressquote:Op maandag 4 september 2023 11:38 schreef exode het volgende:
Superset legpress, superset leg extension, jumping squats, spanish squats, het was voor mij ook allemaal abracadabra, maar de eindconclusie: PIJN.
Morgen moet ik toch echt 10 kilometer naar mijn werk fietsen, dus dan fiets ik de spierpijn er wel uit.....denk ik.
Oh en voor het eerst de bench press gedaan, kolere zeg.
Ik begon met spierpijn in mijn hamstrings aan de training van het in de tuin werken dit weekend.....ik denk dat morgen al mijn beenspieren zeggen 'ja doeiiiii'quote:Op maandag 4 september 2023 11:55 schreef SQ het volgende:
Goed bezig exood! Ik hou wel van spierpijn, dan voel je teminste dat je iets hebt gedaan
Ik was wel blij dat mijn Jersey shore trainer zijn handen klaar hield voor als ik die stang liet vallen op mijn keel.quote:Op maandag 4 september 2023 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou van de bench press
Stevig getraind
Ja, het is wel fijn om het samen te doen, dan kun je wat verder gaan. Dat kan ik helaas maar zelden, dus mijn progressie gaat heul langzaam.quote:Op maandag 4 september 2023 12:07 schreef exode het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat mijn Jersey shore trainer zijn handen klaar hield voor als ik die stang liet vallen op mijn keel.
Voor mijn gevoel heb ik babyspieren hoor, 2 sets met alleen de stang (die 20 kilo weegt) en 1 set met 25 kilo. Dat ging net zeg maar.quote:Op maandag 4 september 2023 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, het is wel fijn om het samen te doen, dan kun je wat verder gaan. Dat kan ik helaas maar zelden, dus mijn progressie gaat heul langzaam.
Daar denk ik nog over na.quote:Op maandag 4 september 2023 09:30 schreef SQ het volgende:
Dat is wel kak, Vanyel. Hoe ga je de void vullen?
Goeie vraag.quote:Ik heb nu een volle week écht religieus IF gedaan. Dus ook geen biertje op vrijdagavond en ook geen banaantje na het sporten in de avond enzo.
Ik kan nog niet zeggen dat ik echt verschil merk in mijn energiebalans. Ik voel me toch wel vrij moe vaak, maar misschien komt het ook wel door het sporten? Wanneer gingen jullie echt verschil merken?
Luisteren naar de muziek van de sportschool zelfquote:Op maandag 4 september 2023 19:34 schreef Pinuts het volgende:
Godver. Ik ben dus mijn Oordopjes bij een vriendin vergeten en nu moet ik naar de sportschool zonder muziek
Huuuuquote:Op maandag 4 september 2023 19:34 schreef Pinuts het volgende:
Godver. Ik ben dus mijn Oordopjes bij een vriendin vergeten en nu moet ik naar de sportschool zonder muziek
Urgh, snap ik.quote:Op dinsdag 5 september 2023 06:38 schreef Pinuts het volgende:
Bij ons stond dus sky radio op. Heb het oprecht geprobeerd maar ben na 20 minuten naar huis gegaan...
Fijn zo weer even normaalquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik kon de weg naar de sportschool nog vinden
Eindelijk weer alles normaal: man naar een klant, kind naar school, ik sporten en thuiswerken
Wij hebben prima muziek op staan. Playlists van Spotify, geen reclame en gesprekken, daar heb ik geen zin in. Verder heb ik alleen maar wat geluid op de achtergrond nodig. Ik hoor het amper, en soms wel en dan zing ik even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |