Ja dat is lastig met spieren vind ik altijd. Ik heb nu elke 3 dagen sport ingepland, dan zit je wel steeds op een andere weekdag naar het kwam verrassend goed uit op de kalender. Daarmee heb ik net genoeg hersteltijd merk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:48 schreef exode het volgende:
Oh wow SQ, knap als je dat gaat volhouden!
September is altijd wel een maand vol feestjes, maar niets waar ik echt moeite mee zal hebben. Oh ja we gaan met collega's een uitje met eten doen. Dat is het enige moment dat ik bewuste keuzes moet maken.
Deze week 3x gesport, dat ging op zich prima, maar ik had wel even moeite om de oefeningen logisch in te plannen. Zo had ik vandaag nog spierpijn in mijn benen van woensdag. Dus eigenlijk alleen schouders, borst en rug getraind en dat voelt stom genoeg half.
Echt hoor. Soms vind ik het heerlijk dat de supermarkt op 5 minuten lopen ligt, maar af en toe is het ook echt een nadeel. Soms lijkt het me heerlijk als je eerst 20 minuten moet rijden want dan is de zin wel overquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:44 schreef SQ het volgende:
Omg ja dat is wel het voordeel van wonen in een suffe randgemeente. De drempel om schrans te halen is net iets groter.
Al blijven hier de supermarkten ook tot steeds later open
20 minuten rijden voor een supermarkt kom je in Nederland niet meer tegen vrees ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Echt hoor. Soms vind ik het heerlijk dat de supermarkt op 5 minuten lopen ligt, maar af en toe is het ook echt een nadeel. Soms lijkt het me heerlijk als je eerst 20 minuten moet rijden want dan is de zin wel over
Dan is het nog iets om te overwegen. Ik eet nu weinig in de ochtend maar daar krijg ik vrij snel honger van.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:04 schreef SQ het volgende:
Bottoms_up, ik eet ook altijd samen met mijn kinderen. Ik zit altijd aan de ontbijttafel met ze met een bordje voor mijn neus. Ik eet er alleen niet van
Ze hebben het ook echt niet in de gatenik help met boterhammen smeren en ik drink koffie.
Ik wil ook niet dat ze er iets van mee krijgen, eerlijk gezegd. Het verbaast me ook, maar het werkt!
Daar zou ik wel op anticiperen en alvast wat extra ei / kip voor ze maken. Als je al salade eet moet je niet ook nog eens alles wat voedzaam is er uit halenquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:24 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Dan is het nog iets om te overwegen. Ik eet nu weinig in de ochtend maar daar krijg ik vrij snel honger van.
Ik wil ook niet dat ze er iets van merken. Daarom ben ik ook extra gemotiveerd om het nu te doen, ze zijn nog vrij klein. De oudste vraag wel regelmatig waarom ik een salade eet en geen boterham. Maar "dat vind ik lekker" vindt hij een prima antwoord. Ik ben alleen vaak een groot deel van mijn gekookt ei en/of kip kwijt
Ja ik heb wat bijgeleerd voorbije maand. Voedsel onverwacht delen is ook echt een dingetje. Hoezo enig kindquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Daar zou ik wel op anticiperen en alvast wat extra ei / kip voor ze maken. Als je al salade eet moet je niet ook nog eens alles wat voedzaam is er uit halen![]()
Mijn kinderen vragen er ook niet zo vaak naar. Soms vraagt de oudste wel waarom ik geen chips pak bijvoorbeeld, maar dan zeg ik gewoon dat ik nog vol zit van het avondeten of geen trek heb in chips en dan is t ook goed.
Nee. Ik heb het de allereerste keer in stapjes opgebouwd, steeds een half uur later, maar nu eet ik zonder problemen de ene keer om 10 uur (jaja, weekend) en de andere tegen 12.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:19 schreef exode het volgende:
Ik weet dat (bijna) alles een kwestie van wennen is maar worden jullie niet helemaal naar van niet eten 's ochtends? Ik sport dus 3 ochtenden en minstens 1 ochtend fiets ik 10 kilometer. Dat red ik net op mijn ontbijt, daarna werk ik een banaan naar binnen omdat ik anders naar word.
Ik overweeg IF niet omdat dit voor mij nu goed werkt, maar ik vraag het me gewoon af.
Net wat je gewend bent en hoe je lichaam werkt. Ik doe geen IF, maar in de ochtend heb ik eigenlijk nul honger, dat komt zo rond half twaalf/twaalf uur pas. Dus eet ik niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:19 schreef exode het volgende:
Ik weet dat (bijna) alles een kwestie van wennen is maar worden jullie niet helemaal naar van niet eten 's ochtends? Ik sport dus 3 ochtenden en minstens 1 ochtend fiets ik 10 kilometer. Dat red ik net op mijn ontbijt, daarna werk ik een banaan naar binnen omdat ik anders naar word.
Ik overweeg IF niet omdat dit voor mij nu goed werkt, maar ik vraag het me gewoon af.
Ik sport ook altijd op nuchtere maag, dat deed ik altijd al want eerst (iets) eten en daarna sportschool of hardlopen wordt kramp.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:19 schreef exode het volgende:
Goeie wel dit, eten voor het sporten is voor mij ook echt een nope.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:44 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat je het goed kan afmeten aan je voorkeur qua maagvulling voor sport, juist wel wat er in of juist niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |