Nog niet. Ga je gang. In zit er klaar voor.quote:Op zondag 3 september 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik al geklaagd dat mijn trainer TWEE WEKEN op vakantie gaat?
Heb ik me al verbaasd dat dit niet voelt als een opluchting, maar ik er echt van baal?
Ik snap je heel goed, want eerlijk, als je in zo'n goede flow zit wil je ineens door hė.quote:Op zondag 3 september 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik al geklaagd dat mijn trainer TWEE WEKEN op vakantie gaat?
Heb ik me al verbaasd dat dit niet voelt als een opluchting, maar ik er echt van baal?
Nah, die kerel heeft gewoon een briefje ophangen dat ie de week na komende wieberen is. Twee keer niet trainen. Wie bedenkt zoiets? Dan regel je toch vervanging. Of je gaat lekker door zodat mensen niet met lege handen staan. Toch?quote:Op zondag 3 september 2023 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog niet. Ga je gang. In zit er klaar voor.
Schandequote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nah, die kerel heeft gewoon een briefje ophangen dat ie de week na komende wieberen is. Twee keer niet trainen. Wie bedenkt zoiets? Dan regel je toch vervanging. Of je gaat lekker door zodat mensen niet met lege handen staan. Toch?
Beetje ondernemer fixt dat voor zijn klanten. Beetje voor zichzelf zorgen ipv voor ons![]()
Een gotspe is het
Oh de hele tent is meteen dicht?quote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nah, die kerel heeft gewoon een briefje ophangen dat ie de week na komende wieberen is. Twee keer niet trainen. Wie bedenkt zoiets? Dan regel je toch vervanging. Of je gaat lekker door zodat mensen niet met lege handen staan. Toch?
Beetje ondernemer fixt dat voor zijn klanten. Beetje voor zichzelf zorgen ipv voor ons![]()
Een gotspe is het
Jaquote:
Ik heb nooit een verschil gemerkt, daarom ben ik er weer mee gekapt.quote:Op maandag 4 september 2023 09:30 schreef SQ het volgende:
Dat is wel kak, Vanyel. Hoe ga je de void vullen?
Ik heb nu een volle week écht religieus IF gedaan. Dus ook geen biertje op vrijdagavond en ook geen banaantje na het sporten in de avond enzo.
Ik kan nog niet zeggen dat ik echt verschil merk in mijn energiebalans. Ik voel me toch wel vrij moe vaak, maar misschien komt het ook wel door het sporten? Wanneer gingen jullie echt verschil merken?
Weegschaal gaat wel aardig mee verder. -2,4 ten opzichte van vorige week, dat zal netto ongeveer een kilo zijn. Prima.
Hahaha dat is al zeer hoopvolquote:Op maandag 4 september 2023 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een verschil gemerkt, daarom ben ik er weer mee gekapt.
Najaaaaa.quote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een gotspe is het
Hier moet ik me helaas bij aansluitenquote:Op maandag 4 september 2023 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een verschil gemerkt, daarom ben ik er weer mee gekapt.
Ik doe juist nog steeds IF omdat ik het wél merk op mijn energieniveau, of vooral echt veel minder een vermoeid lijf en gapen enzo. Qua gewichtsverlies doet het voor mij echt nul (meer).quote:Op maandag 4 september 2023 09:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha dat is al zeer hoopvol
Nou ja, ik blijf het wel even doen omdat het gewichtstechnisch wel echt fantastisch is. En dan hoef ik geen muizenmaaltijden te eten, omdat ik maar 2 keer eet kan ik me ook 2 keer lekker volproppen natuurlijk
Dat lijkt me wel tof om bij te houden. Zit die gewoon in de appstore? Welk icoontje hoort erbij, want ik kom er twee tegen als ik op Cronometer zoek.quote:Op maandag 4 september 2023 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou mijn eten meestal netjes bij in Cronometer. Alles groen krijgen is een soort hobby geworden, dwz alle vitamines, mineralen, water, eiwit etc allemaal minstens 100% en dus ook verzadigd vet en zout nog onder de maximaal aanbevolen hoeveelheid.
Nee oké maar gewichtsverlies bereik je niet door enkel IF uiteindelijk. Als je zeg maar in die 8 uur evenveel calorieën nuttigt als je verbrandt dan zul je er niet op afvallen. Dan heb je je balans dus gevonden.quote:Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe juist nog steeds IF omdat ik het wél merk op mijn energieniveau, of vooral echt veel minder een vermoeid lijf en gapen enzo. Qua gewichtsverlies doet het voor mij echt nul (meer).
Haha mooi!quote:Op maandag 4 september 2023 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou mijn eten meestal netjes bij in Cronometer. Alles groen krijgen is een soort hobby geworden, dwz alle vitamines, mineralen, water, eiwit etc allemaal minstens 100% en dus ook verzadigd vet en zout nog onder de maximaal aanbevolen hoeveelheid.
Gisteren vergeten in te vullen, net nog even gedaan. Ik wist al dat ik te weinig had gegeten en dat klopte: 1325 kcal. Maar alles was wèl groen![]()
![]()
Dus wat ik heb gegeten had alle vitamines en mineralen en zelfs 100 gram eiwit! Het is meestal super moeilijk van alles voldoende binnen te krijgen onder de 1500 kcal
![]()
gisteren at ik:
ontbijt: smoothie van beetje bevroren banaan, bevroren blauwe bessen, bevroren boerenkool, havermoutzemelen, lijnzaad, amandelmelk, schepje whey
diner: een caesar salade (sla romaine, aardappel, ei, parmezaans kaas), een moot zalmfilet, bloemkool en broccoli
Koffie, thee (zwart en groen) (vitamine B2 en mangaan!)
disclaimer: kcal en vezels was niet groen, maar heb de vezels ook op minimaal 30 gram staan en het was 28 gram en dat is weer wel voldoende voor de Nederlandse norm.
Exact dat ja.quote:Op maandag 4 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee oké maar gewichtsverlies bereik je niet door enkel IF uiteindelijk. Als je zeg maar in die 8 uur evenveel calorieën nuttigt als je verbrandt dan zul je er niet op afvallen. Dan heb je je balans dus gevonden.
Ik denk dat ik kan concluderen dat ik nog geen conclusies kan trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |