abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210516323
Ik had afgelopen winter een wat krappe winterjas gekocht en die past nu prima *O* Dus deze jas gaat je ook weer lukken, Bottoms_up!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 09:23:06 #252
5428 crew  miss_sly
pi_210516339
Ik liep gisteren de Airborne wandeling en kocht er een t-shirt van. Het is eigenlijk wat aan de strakke kant (naar mijn mening, ik heb het graag wat ruim) maar ik ga me er ook gewoon in trainen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 3 september 2023 @ 11:00:25 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_210516985
Net ruim 50 minuten interval gedaan op lege maag en de laatste 10 minuten moest ik wel echt op wilskracht doen zeg _O-

Normaal sport ik altijd na het avondeten, met een pond voer in je maag is de balans wel anders ;)
disclaimer
pi_210517625
Heb ik al geklaagd dat mijn trainer TWEE WEKEN op vakantie gaat?

Heb ik me al verbaasd dat dit niet voelt als een opluchting, maar ik er echt van baal?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210518631
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:

Heb ik me al verbaasd dat dit niet voelt als een opluchting, maar ik er echt van baal?
Nog niet. Ga je gang. In zit er klaar voor.
Spoilers!
pi_210518684
Ik kreeg gisteren 2 complimenten over mijn uiterlijk. Precies in een periode dat ik me vadsiger dan ooit voel. Dat zit dan blijkbaar toch deels in mijn hoofd.

Morgen ga ik weer echt doorzetten met het afleren van slechte gewoontes. De koelkast is ontdaan van alle restjes van eten voor visite. Er is een gezond weekmenu voor lunch en diner.

De barbecue van vanavond wordt niet al te ongezond. 1 klein stukje vlees, 1 vegadinges, 3 soorten gegrilde groente en een gepofte aardappel. Dat alles met een kwarksausje.
Spoilers!
  zondag 3 september 2023 @ 13:46:56 #257
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210518789
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:

Ik snap je heel goed, want eerlijk, als je in zo'n goede flow zit wil je ineens door hė.

Leuk om te lezen dat er meerdere hier zo'n lekkere vibe te pakken hebben. Ook qua kleren. Ik mocht gisteren mijn piercing laten downsizen (maatje kleiner) en ik heb 1 oorbel laten omwisselen voor een hele mooie Trinity-Pin. Happy camper hier :) O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_210518945
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nog niet. Ga je gang. In zit er klaar voor.
Nah, die kerel heeft gewoon een briefje ophangen dat ie de week na komende wieberen is. Twee keer niet trainen. Wie bedenkt zoiets? Dan regel je toch vervanging. Of je gaat lekker door zodat mensen niet met lege handen staan. Toch?

Beetje ondernemer fixt dat voor zijn klanten. Beetje voor zichzelf zorgen ipv voor ons :{w
Een gotspe is het }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210519952
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nah, die kerel heeft gewoon een briefje ophangen dat ie de week na komende wieberen is. Twee keer niet trainen. Wie bedenkt zoiets? Dan regel je toch vervanging. Of je gaat lekker door zodat mensen niet met lege handen staan. Toch?

Beetje ondernemer fixt dat voor zijn klanten. Beetje voor zichzelf zorgen ipv voor ons :{w
Schande :Y }:|
Spoilers!
pi_210523310
Vandaag afvaltechnisch niet de beste dag, maar wel veel bewogen. Spontaan gaan lunchen met een vriendin, en had ik besloten dat ik s'avonds friet ging eten gezien ik hier al een tijdje zin in had en het ook wel weer even geleden was. Wel veel bewogen (+10.000 stappen en 75 min gebokst). Ach, af en toe zijn die dagen goed voor de balans zullen we maar zeggen. En moet ook zeggen dat ik nu meer 'rust' heb dit soort dagen. Vroeger zou ik meer gestrest hebben van hoe ga ik dat dan doen, en dadelijk eet ik 'teveel'. Terwijl ik nu meer denk, ja dit soort dagen horen nu eenmaal bij het leven en als ik de rest van de week gewoon prima eet zal ik vast evengoed wel afvallen. En zo niet? Wat maakt die ene week dan uit. Overigens was de weging gisteren -0.4 tov vorige week, dus prima score. Nog 4.3 kg te gaan om mijn doel dit jaar te halen.

O: kwark
L: uiensoep met kaas, ham kaas tosti van bruin brood
T: klein stukje chocolade
D: friet met een kroket
  zondag 3 september 2023 @ 19:02:43 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_210523809
quote:

[..]

Oh de hele tent is meteen dicht?
disclaimer
pi_210524256
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 19:02 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh de hele tent is meteen dicht?
Ja :'(

Eenmanszaak
  maandag 4 september 2023 @ 09:30:54 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_210528054
Dat is wel kak, Vanyel. Hoe ga je de void vullen?

Ik heb nu een volle week écht religieus IF gedaan. Dus ook geen biertje op vrijdagavond en ook geen banaantje na het sporten in de avond enzo.

Ik kan nog niet zeggen dat ik echt verschil merk in mijn energiebalans. Ik voel me toch wel vrij moe vaak, maar misschien komt het ook wel door het sporten? Wanneer gingen jullie echt verschil merken?

Weegschaal gaat wel aardig mee verder. -2,4 ten opzichte van vorige week, dat zal netto ongeveer een kilo zijn. Prima.
disclaimer
  maandag 4 september 2023 @ 09:32:14 #264
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_210528064
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 09:30 schreef SQ het volgende:
Dat is wel kak, Vanyel. Hoe ga je de void vullen?

Ik heb nu een volle week écht religieus IF gedaan. Dus ook geen biertje op vrijdagavond en ook geen banaantje na het sporten in de avond enzo.

Ik kan nog niet zeggen dat ik echt verschil merk in mijn energiebalans. Ik voel me toch wel vrij moe vaak, maar misschien komt het ook wel door het sporten? Wanneer gingen jullie echt verschil merken?

Weegschaal gaat wel aardig mee verder. -2,4 ten opzichte van vorige week, dat zal netto ongeveer een kilo zijn. Prima.
Ik heb nooit een verschil gemerkt, daarom ben ik er weer mee gekapt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 september 2023 @ 09:35:03 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_210528090
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hahaha dat is al zeer hoopvol _O-
Nou ja, ik blijf het wel even doen omdat het gewichtstechnisch wel echt fantastisch is. En dan hoef ik geen muizenmaaltijden te eten, omdat ik maar 2 keer eet kan ik me ook 2 keer lekker volproppen natuurlijk 8-)
disclaimer
  maandag 4 september 2023 @ 09:45:57 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_210528157
quote:

[..]

Najaaaaa.

Wel blij dat m'n trainer een paar invallers heeft om in te kunnen schakelen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 september 2023 @ 09:55:17 #267
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210528219
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hier moet ik me helaas bij aansluiten :D
pi_210528220
Dat is balen Vanyel!
Ik heb afgelopen zomer 3 weken niet gesport en dat hakte er wel even in.

2 lijstjes :)

Zaterdag cheatdag:
o: wasa crackers met kip
t: banaan
l: 2 bolletjes knak en 1 boterham kaas
t: Rijstewafels met pure chocolade
d: friet, frikandel en 2 mini loempia's uit de airfyer, perenijsje als toetje
t: schaaltje popworks en kwark met fruit, nee niet tegelijk
1 alcoholvrij biertje en verder water, koffie en thee

Zondag normaal doe dag:
o: wasa crackers met kip
t: rijstewafels (1 eigenlijk de andere 2 verdwenen in de monden van de kinderen) met pure chocolade
l: 1 omelet op 2 boterhammen
t: schaaltje popcorn
t: banaan
a: gebakken krieltjes met pangasius filet en gekookte bospeen
t: kwark met wat honing
Veel water, thee en uiteraard koffie

Even kijken hoe ik deze week tot 3 x sporten kan komen. Zo met de PT trainen, normaal zou ik dan woensdag weer gaan maar het lukt me overdag niet en 's avonds ook niet. Dus misschien dit keer donderdag en zaterdag maar gaan. Ben meteen uit mijn ritme als ik er alleen maar aan denk :@
pi_210528351
Ik hou mijn eten meestal netjes bij in Cronometer. Alles groen krijgen is een soort hobby geworden, dwz alle vitamines, mineralen, water, eiwit etc allemaal minstens 100% en dus ook verzadigd vet en zout nog onder de maximaal aanbevolen hoeveelheid.

Gisteren vergeten in te vullen, net nog even gedaan. Ik wist al dat ik te weinig had gegeten en dat klopte: 1325 kcal. Maar alles was wèl groen :o :o :o Dus wat ik heb gegeten had alle vitamines en mineralen en zelfs 100 gram eiwit! Het is meestal super moeilijk van alles voldoende binnen te krijgen onder de 1500 kcal 8)7

gisteren at ik:
ontbijt: smoothie van beetje bevroren banaan, bevroren blauwe bessen, bevroren boerenkool, havermoutzemelen, lijnzaad, amandelmelk, schepje whey

diner: een caesar salade (sla romaine, aardappel, ei, parmezaans kaas), een moot zalmfilet, bloemkool en broccoli

Koffie, thee (zwart en groen) (vitamine B2 en mangaan!)

disclaimer: kcal en vezels was niet groen, maar heb de vezels ook op minimaal 30 gram staan en het was 28 gram en dat is weer wel voldoende voor de Nederlandse norm.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210528456
Daar zou ik ook niet blij van worden Vanyel. Sporten is echt even tijd voor mezelf.

Mooie cijfers SQ! Fijn dat IF goed bevalt.

Gisteren BBQ gedaan, en vandaag dus +0,7 op de weegschaal. Ik weet dat ik over de hele week niet teveel heb gegeten, dus trust the process en zo. Hormonaal belast deze week want eisprong komt eraan dus ik verwacht niet meteen een laag cijfer.

BBQ lijstje:
O: boterham met zoet
L: Salade met kaasschnitzel
A: Kipspies, halve kipburger en lamskarbonade. Aardappelblokjes uit de airfryer en stokbrood (veel!) met allioli. Berg groenvoer. Halve fles wijn. Genoten.

Vandaag:
O: boterham met zoet
T: wortels
L: salade met kip
T: fruit waar ik dan zin in heb
A: pasta met kip, broccoli en pesto.

Beetje eentonig met veel kip zie ik nu. Maar het moet op.
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 10:35:05 #271
5428 crew  miss_sly
pi_210528469
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 09:35 schreef SQ het volgende:

[..]
Hahaha dat is al zeer hoopvol _O-
Nou ja, ik blijf het wel even doen omdat het gewichtstechnisch wel echt fantastisch is. En dan hoef ik geen muizenmaaltijden te eten, omdat ik maar 2 keer eet kan ik me ook 2 keer lekker volproppen natuurlijk 8-)
Ik doe juist nog steeds IF omdat ik het wél merk op mijn energieniveau, of vooral echt veel minder een vermoeid lijf en gapen enzo. Qua gewichtsverlies doet het voor mij echt nul (meer).
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 10:37:27 #272
5428 crew  miss_sly
pi_210528481
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou mijn eten meestal netjes bij in Cronometer. Alles groen krijgen is een soort hobby geworden, dwz alle vitamines, mineralen, water, eiwit etc allemaal minstens 100% en dus ook verzadigd vet en zout nog onder de maximaal aanbevolen hoeveelheid.

Dat lijkt me wel tof om bij te houden. Zit die gewoon in de appstore? Welk icoontje hoort erbij, want ik kom er twee tegen als ik op Cronometer zoek.
  maandag 4 september 2023 @ 10:48:23 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_210528561
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik doe juist nog steeds IF omdat ik het wél merk op mijn energieniveau, of vooral echt veel minder een vermoeid lijf en gapen enzo. Qua gewichtsverlies doet het voor mij echt nul (meer).
Nee oké maar gewichtsverlies bereik je niet door enkel IF uiteindelijk. Als je zeg maar in die 8 uur evenveel calorieën nuttigt als je verbrandt dan zul je er niet op afvallen. Dan heb je je balans dus gevonden.

Ik denk dat ik kan concluderen dat ik nog geen conclusies kan trekken :P
disclaimer
  maandag 4 september 2023 @ 10:49:07 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_210528568
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:14 schreef Isabeau het volgende:

Gisteren vergeten in te vullen, net nog even gedaan. Ik wist al dat ik te weinig had gegeten en dat klopte: 1325 kcal. Maar alles was wèl groen :o :o :o Dus wat ik heb gegeten had alle vitamines en mineralen en zelfs 100 gram eiwit! Het is meestal super moeilijk van alles voldoende binnen te krijgen onder de 1500 kcal 8)7

gisteren at ik:
ontbijt: smoothie van beetje bevroren banaan, bevroren blauwe bessen, bevroren boerenkool, havermoutzemelen, lijnzaad, amandelmelk, schepje whey

diner: een caesar salade (sla romaine, aardappel, ei, parmezaans kaas), een moot zalmfilet, bloemkool en broccoli

Koffie, thee (zwart en groen) (vitamine B2 en mangaan!)

disclaimer: kcal en vezels was niet groen, maar heb de vezels ook op minimaal 30 gram staan en het was 28 gram en dat is weer wel voldoende voor de Nederlandse norm.
Haha mooi!
disclaimer
  maandag 4 september 2023 @ 10:55:18 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_210528601
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee oké maar gewichtsverlies bereik je niet door enkel IF uiteindelijk. Als je zeg maar in die 8 uur evenveel calorieën nuttigt als je verbrandt dan zul je er niet op afvallen. Dan heb je je balans dus gevonden.

Ik denk dat ik kan concluderen dat ik nog geen conclusies kan trekken :P
Exact dat ja. :Y

Ik merkte uiteindelijk weinig verschil in energie en qua tijdsrestrictie ging het me tegenstaan, daarom heb ik het losgelaten, want puur als afvalmethode inzetten is imo niet de manier.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')