Welkom thuis Sly, succes met het oppakken van je ritme weer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:24 schreef miss_sly het volgende:
Mijn moeder en zus zijn met de taxi onderweg en ik ben net thuis.
Op 15 uur na ben ik een maand van huis geweest. Beetje structuur en gezond eten heb ik echt wel weer zin in. Morgen eens wegen.
Dat is waar, zij gaat inderdaad wel voor de gezonde varianten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof meteen dat de vriendin gaat voor gezond, maar vegan = HELTH is niet perse waar.
* IJsdraakje denkt aan vegan vriendin die zich klem vreet aan vegan Magnums en Kitkats.
Haha ja, friet is ook (meestal) vegan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof meteen dat de vriendin gaat voor gezond, maar vegan = HELTH is niet perse waar.
* IJsdraakje denkt aan vegan vriendin die zich klem vreet aan vegan Magnums en Kitkats.
Ik stond ook echt op het punt om naar de supermarkt te rijden en chips te gaan kopen. Maar toen heb ik de interne discussie met mezelf gevoerd dat ik mezelf beloofd had om nooit meer opnieuw te beginnen en hoe ik me dan vandaag zou voelen. En moet zeggen toen ik even wat gegeten had en minder honger had was de drang er ook al meteen minder.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat goed, Pinuts![]()
Dat stemmetje negeren is best moeilijk namelijk
Volgens mij zijn we nog maar weinig hier die een dieet volgenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
93,0 kg vanmorgen schoon aan de haak. Gaat dus langzaam weer de goede kant op.
Vind het overigens wel vreemd om in deze dieetclubreeks te posten i.p.v. de slankreeks. Doe namelijk niet aan een dieet. Gezond eten gaat redelijk makkelijk. Het is vooral het bewegen waar ik op moet letten. Dat gaat de afgelopen week trouwens wel goed.
Op dat soort momenten springt mijn Mrs in de auto om de chips te halen. Vieze feeder is het.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:48 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik stond ook echt op het punt om naar de supermarkt te rijden en chips te gaan kopen. Maar toen heb ik de interne discussie met mezelf gevoerd dat ik mezelf beloofd had om nooit meer opnieuw te beginnen en hoe ik me dan vandaag zou voelen. En moet zeggen toen ik even wat gegeten had en minder honger had was de drang er ook al meteen minder.
Mijn feeder - en ik- wonen boven een supermarkt of 3, een slijter en 3 ijssalons. O en een snackbar en een pizzatent.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op dat soort momenten springt mijn Mrs in de auto om de chips te halen. Vieze feeder is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |