Oke blijkbaar is kcal sparen voor een diner toch niet zo'n goed idee want nu wil ik alles eten wat los en vast zit. Tot nu toe de schade nog redelijk beperkt maar het wordt/is geworden:quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:19 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik zou proberen nog even door te zetten en daarna op vakantie lekker te genieten. En dus niet all out te gaan, maar wel gewoon genieten van al het lekkers.
Mijn weegschaal/mijn lichaam heeft de rare gewoonte om tm vrijdag 'hoog' in gewicht te zitten en dan zaterdag altijd ineens te droppen. Hele week 76,4 gewogen en beetje gebaald. Vandaag ineens 75,2. En heb heel vaak dat de drop op zaterdag komt dus vanaf nu ga ik maar eens proberen om alleen nog maar zaterdagen te wegen
Vandaag even kcal sparen voor de avond:
O: Kwark met blauwe bessen
S: 75 min boksen
L: Kwark met blauwe bessen en zelfgemaakte tomatensoep
D: a la carte 3 gangen menu
Nou ja, heel fijn dat het met je moeder beter gaat; wel waanzinnig klote dat iets wat veel gemakkelijker gewoon goed zou moeten gaan dat niet gaat. Sterkte er mee!quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat met mijn moeder wel wat beter, maar met de repatriėring niet. De alarmcentrale van de reisverzekering die dat moet regelen, is onbeschoft en slecht. Daar krijg ik stress van, en dus is het met een beetje structuur, beweging en netjes eten ook wel gedaanIk wil gewoon naar huis en daar weer structuur, beweging en lekker en gezond eten.
Het verschil tussen de ene alarmcentrale en de andere is ook zo levensgroot dat ik mijn verzekeringen en die van mijn moeder zeker na ga kijken als dit achter de rug is. Het toppunt was vandaag wel dat de dossierhouder die ik vandaag sprak al te snel begon te praten voor hij ophing en ik hem hoorde zeggen "Wat een gezeik, ik word er schijtziek van". Ik denk dat je dan misschien niet helemaal goed zit bij een alarmcentrale.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, heel fijn dat het met je moeder beter gaat; wel waanzinnig klote dat iets wat veel gemakkelijker gewoon goed zou moeten gaan dat niet gaat. Sterkte er mee!
(PS: ik heb ooit om die reden alle verzekeringen omgezet nadat ik mijn vader thuis moest krijgen vanaf een IC in Frankrijk en hij wel drie verschillende verzekeringen bleek te hebben en ik dus het verschil kon ervaren, en teven de reactie van het ziekenhuispersoneel op de administratie (Oooooh Ah Enne Double-V Beh! Ca c'est bien, va va va! bij regelen dat we de zoekenhuisrekening moesten betalen voordat hij ontslagen werd)
Hier moeten we fruit opeten; en pulled pork, en nieuwe aardappels.
Dus
O: fruit & kwark
W: wordt gebakken nieuwe aardappels, melkzure bonen, gekookte biet, pulled pork.
Toe: ik denk ananas met een likje mascarpone
Zo'n uitspraak kan echt niet. Je hebt waarschijnlijk nu andere dingen aan je hoofd maar als het goed is is dit opgenomen en zou ik een klacht indienen. Sterkte!quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het verschil tussen de ene alarmcentrale en de andere is ook zo levensgroot dat ik mijn verzekeringen en die van mijn moeder zeker na ga kijken als dit achter de rug is. Het toppunt was vandaag wel dat de dossierhouder die ik vandaag sprak al te snel begon te praten voor hij ophing en ik hem hoorde zeggen "Wat een gezeik, ik word er schijtziek van". Ik denk dat je dan misschien niet helemaal goed zit bij een alarmcentrale.
Anyway, vandaag ook niets aan beweging gedaan en voor de derde keer deze week Mac gegeten. Het helpt niet dat hier de supermarkten op zondag alleen een paar uur in de ochtend open zijn en we dat niet wisten.
Nou ja, morgen weer een dag en toch vast binnenkort naar huis.
Dan zou ik deze bestellen: https://www.bionoot.nl/biologische-ontbijtmixquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:52 schreef Tele6 het volgende:
om kwark een beetje interessanter te maken
Goed zo, fruit in de kwark is ook erg lekker. Ik mik er desnoods wat hagelslag in om het wat minder saai te maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb m'n perzik door de kwark gedaan.
Die mix van @:sigme klinkt ook goed
Oeh, je brengt me op een idee, ik heb nog een pot staanquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:07 schreef Isabeau het volgende:
@:tele6 ik vind een eetlepel lemoncurd in de kwark of yoghurt ook erg lekker. Gezond is andersmaar ik hou erg van de smaak van citroen.
Stress = chaos = probleem wbt gezond doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat met mijn moeder wel wat beter, maar met de repatriėring niet. De alarmcentrale van de reisverzekering die dat moet regelen, is onbeschoft en slecht. Daar krijg ik stress van, en dus is het met een beetje structuur, beweging en netjes eten ook wel gedaanIk wil gewoon naar huis en daar weer structuur, beweging en lekker en gezond eten.
Je moet wel even je best doen het goed te verdelen. Met een kloppertje of zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, je brengt me op een idee, ik heb nog een pot staan
Druiven en Skyr werden gisteren 1 mini Magnumquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:17 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje van gisteren:
L: 2 tostis met cheddar en mango/curryspread
D: koude schotel, haring, fruit en stokbrood
T: paprika, druiven, 0.0 Radler
Vandaag:
L: https://chickslovefood.com/recept/ei-avocadosalade/
D: 2 vega chicken tenders en geroosterde kikkererwten
T: druiven en skyr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |