Kunnen ze gelijk weer weggooien dan dat vet ...quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:12 schreef engine het volgende:
De kippetjes gaan ook nog allemaal even de frituur in.
Lekker nog drogerquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:12 schreef engine het volgende:
De kippetjes gaan ook nog allemaal even de frituur in.
Daar is discussie over. Rupie vindt van wel maar Babbel niet.quote:
Bep veegt zelfs de borden netjes schoon alsof ze in een 3-sterren restaurant zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:29 schreef pingu66 het volgende:
Bordje voor bordje ik hoopnddt ze in Tiano take away street food restaurant wat sneller werken
Die pruiken zijn ook echt geen gezicht meer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Het valt me dteeds meer op dat Morri eigenlijk de g hele dag aan haar hoofd zit te krabben
Nou dat moeten we nog zienquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
Klonk alsof Rupert en Ima hun laatste peuk gingen roken. Geloof dat het op is.
Dat is waarquote:
ik dacht te zien dat er met de boodschappen weer een doos tabak mee is gekomenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
Klonk alsof Rupert en Ima hun laatste peuk gingen roken. Geloof dat het op is.
Dat kan niet je kan geen tabak meer kopen onlinequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht te zien dat er met de boodschappen weer een doos tabak mee is gekomen
Ja dat kan zijn. Het was niet duidelijk te verstaan en daarna zapte de stream weer weg.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze kunnen 1 keer in de week tabak bestellen en dan zorgt 'achter' dat het er komtquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat kan niet je kan geen tabak meer kopen online
de doos lag voorop in het kratquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan zijn. Het was niet duidelijk te verstaan en daarna zapte de stream weer weg.
Ik meen iets van shag (Drum) gezien te hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft respect voor vaders en moeders met veel kinderen, omdat ze dan de hele dag moeten zorgen.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft respect voor vaders en moeders met veel kinderen, omdat ze dan de hele dag moeten zorgen.
Ik heb respect voor de ouders van Babette....quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft respect voor vaders en moeders met veel kinderen, omdat ze dan de hele dag moeten zorgen.
Ik medelijdenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor de ouders van Babette....
Ik ga voor rummikubquote:
Heeft ze die?quote:
OP tv lijkt het nog meer op een kerel dan op de kleine schermpje van de streamsquote:
Echt he, die is bezopen of op haar retour van bezopen zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:57 schreef danaqui het volgende:
Babs beetje veel lazerus de tering
Ze kan bijna niet meer lullen
quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Marciano zegt tegen Babette dat ze zich volgende week verkiesbaar moet stellen.
Babette: wheb whib gween zwin in
Ik zag het niet, want ik was hier aan het tikken, maar hoorde het wel en het klonk niet prettig.quote:
Ik vond het vreemd hoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan
Marciano is aan het praten en Babette valt hem in de reden, Marciano pakt haar vast en zegt dat ze niet mag praten als hij aan het praten is.
Sow, vond dat wel ff heftig. Hoe vervelend Babs ook is, gelukkig meer die het dus gezien en gehoord hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan
Marciano is aan het praten en Babette valt hem in de reden, Marciano pakt haar vast en zegt dat ze niet mag praten als hij aan het praten is.
Hij pakte haar stevig vast en draaide op haar en zei dat in haar oor. Op een bepaald toontje waar ik iig van schrok.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het niet, want ik was hier aan het tikken, maar hoorde het wel en het klonk niet prettig.
Zal best wel iemand opgenomen hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow, vond dat wel ff heftig. Hoe vervelend Babs ook is, gelukkig meer die het dus gezien en gehoord hebben.
Ja😳quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie wel gezien hoe hij haar vast pakte?
Ja het klonk echt heel naar. Mafkees.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij pakte haar stevig vast en draaide op haar en zei dat in haar oor. Op een bepaald toontje waar ik iig van schrok.
Ja. Ik vond het erg dwingend.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik niet maar wacht op filmpjequote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop het en dan kunnen mensen zelf oordelen, ik zeg er niets meer over, blij dat ik niet de enige getuige was.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zal best wel iemand opvenomen hebben
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, schiet niet echt op, is nu niet leuk, oh en eerst was ie wel goed bezig, haar corrigeren over het verdraaien van woorden en gesprekken van haar maar dat vastgrijpen en wat ie zei doet dat andere weer ongedaan voor mij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Leuk dit soort gesprekken als ze teveel gedronken hebben
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]ToppertSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ff kijken of ik het goed gezien heb.
[ afbeelding ]ZodanSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]Zo wow, dit ziet er nog walgelijker uit dan ik dachtSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die wijn is er inderdaad flink in gekickt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Ze zijn al de hele dag bezig om elkaar te verbeteren in van alles.
Die fles wijn is hard binnen gekomen.
G.
Heftig hoor.....quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo wow, dit ziet er nog walgelijker uit dan ik dacht
Knetterhard.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Ze zijn al de hele dag bezig om elkaar te verbeteren in van alles.
Die fles wijn is hard binnen gekomen.
G.
[ afbeelding ]Echt idioot dat ze dit laat gebeuren.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Babette is fakking blij dat ze 40 is, echt fakking blij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
Babs weer dat ze 40 is. 40 ja, 40. Omdat marcia dat iedere keer tegen haar zegt als ze iets verkeerd doet.
Dat je het weet he. Ze zei ook, moet ik het even in de loods gaan vertellen aan iedereen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is fakking blij dat ze 40 is, echt fakking blij.
En over het feest, "Zijn er wel mensen die in het heden leven"quote:
Over wat Bern aan het maken is voor dat sterren gedoe, doet ze met haar neefje van 6?quote:
Oohhhhdiiiii mr G Wayooooooquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
No effense voor de middeleeuwen maar Babs vind het niet leuk.
Riddertje spelen. Ik ben nu benieuwd hoe Babs zich dan gaat gedragen.
Haar hoofd gaat ook veel heen en weer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:20 schreef engine het volgende:
Babette gaat per ongeluk op Marciano zijn pik liggen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:
En Babette ligt nog met haar hoofd bij het kruis van Marcianoquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.
Ondertussen komt Erik met de batterijen aanlopen en marcia lacht hihi Isaac is ze net halen, Isaac is inmiddels weer terug en zei dat ie Erik er al mee zag lopen.
Kan ze beter rondkijken met haar hoofd iets omhoog.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
En Babette ligt nog met haar hoofd bij het kruis van Marciano
Dat dus. Babette weet heus wel waar ze iedere keer gaat liggen nu.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
Haar hand gaat nu ook steeds hoger, per ongeluk uiteraard maar dadelijk zal het vast een oepsie die was raak zijn maar was niet de bedoeling hoor.
Duh. Dat mag toch duidelijk zijn voor iedereen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dus. Babette weet heus wel waar ze iedere keer gaat liggen nu.
[ afbeelding ]Zo wat een idioot zeg.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[ afbeelding ]Wat een vreselijke engnek en Bep vindt dit normaal gedragSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Walgelijk. Het is een opgefokt, agressief mannetje. Het duwen van Jeffrey op de trap, die keer dat Isaac hem in bedwang moest houden en nu dit. Zo iemand mag echt niet winnen.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dit dusquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:41 schreef Inka het volgende:
[..]
Walgelijk. Het is een opgefokt, agressief mannetje. Het duwen van Jeffrey op de trap, die keer dat Isaac hem in bedwang moest houden en nu dit. Zo iemand mag echt niet winnen.
Ja en vooral dat ze de boel verdraait en zo. Haar eigen draai aan voorvallen geeft die gewoon niet gebeurt zijn. En door de drank floept ze er van alles uit en dat wil hij niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:42 schreef juul. het volgende:
Het komt over alsof Playboy zich rot ergert aan Bep
Ik vind haar zo slap dat ze dit laat gebeuren. Alsof het normaal is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:41 schreef Seattle het volgende:
Gvd die Marciano zeg. Die actie met Babette: laat ie even zijn ware gezicht zien. Engerd. Hoop dat FEBO ingrijpt.
En Babette. Ik weet niet wat die vrouw bezielt… ik vond haar nooit zo, maar ze lijkt wel een soort van bezeten onder de invloed van Marciano. Ze praat anders, dus ook andere intonatie als ze met hem praat. Onderdanig op de 1 of andere manier.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Surinaaamse vriendin van me noemt Marciano een hoer, en dat zegt al genoeg over dat jongetje
Ze is goed met balsporten, wat had ze nou gedaan vroeger? Softbal of zoiets. Oftewel, Mori is goed met ballen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:51 schreef Seattle het volgende:
Morrie slaat nog een aardig balletje tafeltennis
O ja dat is ook zo. Zij gooide toen ook een bal in de basket met een opdracht als 1 van de weinigen. Stel dat dat nou net de finale-opdracht zou zijn, zegquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is goed met balsporten, wat had ze nou gedaan vroeger? Softbal of zoiets. Oftewel, Mori is goed met ballen.
altijdquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:49 schreef Seattle het volgende:
Babette met haar grote mond over Wendy, terwijl ze zelf niet te harden is met drank op
[ afbeelding ]Dit is echt heel fout. Weg met die gast!SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Letterlijk iemand de mond snoeren...quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dit is echt heel fout. Weg met die gast!
Ik vind dat heftig. Hoe 2 vrouwen zich zo onafhankelijk en ongeëmancipeerd opstellen naar een man die dat afdwingt. Heel manipulatief menneke.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren hoe babette over Kim sprak.
Dat ze zijn was deed, z'n eten maakte, z'n schoenen poetste.
Babette gaat ook behoorlijk die kant op.
Gisteren heeft ze de badkamer alleen gedaan. Marciano had er geen zin in. Babette, oh ik vind t niet erg om alleen te doen, ga jij de fietsen maar boven zetten
Voor het prinsje van 1.67quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
Gisteren heeft ze de badkamer alleen gedaan. Marciano had er geen zin in. Babette, oh ik vind t niet erg om alleen te doen, ga jij de fietsen maar boven zetten
Marciano is een grote manipulator, die dat gewoon voor elkaar krijgt. Misschien krijgt hij geen tegenwerking omdat iedereen wel voelt dat er heel veel agressie in hem zit. Als je die triggert krijg je situaties als die in het filmpje (of nog erger)quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
[ afbeelding ]Dit is niet normaal. Feitelijk mishandeling, en dus een Rode Kaart !!SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Ik hoop dat ze dit uitzenden op nationale tv en hij een gele kaart krijgt morgen ochtend.:Gquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Wat een vreselijke engnek en Bep vindt dit normaal gedrag
Inderdaad, zou heel bijzonder zijn als de FEBO dit gedrag tolereert…quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit is niet normaal. Feitelijk mishandeling, en dus een Rode Kaart !!
quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wanneer was dit,lagen ze alleen op de kamer?
Hier begon het. Zagen wij het. Ff lezen vanaf hier.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan
Ik denk dat die kaart wel gaat komen vandaag of morgen. Hij irriteert zich aan alles aan babettequote:Op donderdag 20 juli 2023 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het agressieve gedrag van Marciano richting Babet verbaasd me niet eens meer. Ze pikt alles van hem, dus hij voelt zich oppermachtig. Dit gedrag hebben we eerder van hem gezien, toen Martin naar huis moest en Isaac hem vast moest houden, voor hij de boel kort en klein zou slaan, toen hij Jeff van de trap af probeerde te duwen.
Deze man moet direct een rode kaart krijgen, dit gaat echt veel te ver!![]()
Dan is ze terug bij Wendy en jap. Direct als jij de deur uitlooptquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:44 schreef Yver73 het volgende:
Als Marciano weg is, zou Babette dan nog lang stand houden in de loods? Misschien wel, omdat iedereen haar dan zielig vindt.
Ik denk niet dat Wendy daar nog intraptquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:46 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dan is ze terug bij Wendy en jap. Direct als jij de deur uitloopt
Spannend hč?quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:44 schreef Seattle het volgende:
Misschien wordt mijn beeld wat versterkt door het feit dat ik Mocro Maffia aan het bingen ben op het moment.
Dan klampt ze zich vast aan de volgende.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:44 schreef Yver73 het volgende:
Als Marciano weg is, zou Babette dan nog lang stand houden in de loods? Misschien wel, omdat iedereen haar dan zielig vindt.
Zou zomaar kunnen… dat Babette dan zegt: Wendy, je had toch gelijk, hij is niet te vertrouwen. En dan de draad weer oppakken met haar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:46 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dan is ze terug bij Wendy en jap. Direct als jij de deur uitloopt
Het is maar de vraag, niemand heeft het verder gezien, voor hetzelfde geld komt hij er weer mee weg. Maar gezien dit de derde keer is dat hij zich zo agressief gedraagt, zou er nu wel echt een sanctie op moeten komen. Is Babet te dronken dat ze dit pikt?quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:43 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat die kaart wel gaat komen vandaag of morgen. Hij irriteert zich aan alles aan babette
Die 2 stoeien vaker samen, die gaan goed met elkaar om.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
Het rare van de hele situatie tussen Marciano en Babette vond ik dat ze zonder meer gehoorzaamde, terwijl ze normaliter een grote bek heeft, ook naar hem toe.
Ze was in 1 keer 'mat'....en hij bespeelt haar zoals een Dominant een onderdanige kan bespelen (sorry voor de vergelijking), het constant aantrekken en afduwen... haar wegduwen en corrigeren en dan weer 'belonen' als ze het in zijn ogen goed doet.
Zolang Babette geen ophef maakt over wat er gebeurde zal hij volgens mij geen gele kaart krijgen, ze heeft niet laten merken dat het tegen haar wil gebeurde (zoals Jeffrey wel gelijk deed toen Marciano hem probeerde van de trap te duwen).
Het is een heel rare situatie....
en wat ik vreemd vind is dat hij Mirthe ineens complimentjes loopt te maken, haar na het 'gebeuren' ging helpen met tafeltennissen... een volgend 'interessant' iemand??
Dan had Marciano het vanmiddag tegen Jasper waarschijnlijk toch niet over Mirthe zoals hier gesuggereerd werd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 2 stoeien vaker samen, die gaan goed met elkaar om.
Goede observatie. Zou best kunnen wat Mirthe betreftquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
Het rare van de hele situatie tussen Marciano en Babette vond ik dat ze zonder meer gehoorzaamde, terwijl ze normaliter een grote bek heeft, ook naar hem toe.
Ze was in 1 keer 'mat'....en hij bespeelt haar zoals een Dominant een onderdanige kan bespelen (sorry voor de vergelijking), het constant aantrekken en afduwen... haar wegduwen en corrigeren en dan weer 'belonen' als ze het in zijn ogen goed doet.
Zolang Babette geen ophef maakt over wat er gebeurde zal hij volgens mij geen gele kaart krijgen, ze heeft niet laten merken dat het tegen haar wil gebeurde (zoals Jeffrey wel gelijk deed toen Marciano hem probeerde van de trap te duwen).
Het is een heel rare situatie....
en wat ik vreemd vind is dat hij Mirthe ineens complimentjes loopt te maken, haar na het 'gebeuren' ging helpen met tafeltennissen... een volgend 'interessant' iemand??
Bedoel je stoeien met Babette of Mirthe?quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 2 stoeien vaker samen, die gaan goed met elkaar om.
Zou wel kunnen, hoor, want ging over de irritatie van Jasper naar iemand toe. Niet de irritatie van Marcianoquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan had Marciano het vanmiddag tegen Jasper waarschijnlijk toch niet over Mirthe zoals hier gesuggereerd werd.
Met Mirthequote:Op donderdag 20 juli 2023 23:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Bedoel je stoeien met Babette of Mirthe?
Dat met Babette was deze keer echt geen stoeien…
aha okequote:Op donderdag 20 juli 2023 23:59 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, hoor, want ging over de irritatie van Jasper naar iemand toe. Niet de irritatie van Marciano
Babet lag er net wel, met haar kleren nog aan en het leek dat ze er alleen lagquote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:09 schreef woxxel het volgende:
Ik wil babette ff zien. Ik denk dat ze niet in bed liggen
Jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wanneer was dit,lagen ze alleen op de kamer?
Ik zie en hoor iets heel anders: een dominante man, die reageert op iets wat zijn schatje doet, die ineens ontploft, de arm rond de nek doet, de hand op haar mond doet, en zegt op dwingende toon dat ze niet mag praten als meneer aan het praten is. Er volgt de eerst volgende seconden geen reactie van het vriendinnetje. Ze lijkt overvallen door dit agressieve gedrag. Maar doet dan wat haar meester wil.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Verdient Marciano een kaart dan? Hij heeft Babette geen pijn gedaan want anders had ze dat wel laten blijken.
Veel streamers houden graag van ophef. Het wordt weer eens groter gemaakt dan dat het is..
Marciano trekt haar naar achter en fluistert in haar oor dat ze moet ophouden.
Zo kun je het ook interpreteren.
Babette was trouwens hoorbaar erg dronken en bleef maar ratelen.
Meer is er eigenlijk niet gebeurd.
We weten ook inmiddels hoe groot die armen zijn van Marcia, als zoiets je flink vastpakt dan verstijf je gewoon, Babs iig wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zie en hoor iets heel anders: een dominante man, die reageert op iets van zijn schatje doet, die ineens ontploft, de arm rond de nek doet, de hand op haar mond doet, en zegt dat ze niet mag praten als meneer aan het praten is. Er volgt de eerst volgende seconden geen reactie van het vriendinnetje. Ze lijkt overvallen door dit dwingende gedrag. Maar doet dan wat haar meester wil.
Ik heb mijn man het filmpje laten zien, hij wist niet wie het waren of waar het over ging. Vroeg hem wat hij hier uit opmaakte. Hij zei meteen, die man is zeer agressief, als vrouw hoef je dit niet te pikken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze woorden, ophef, groter maken dan het is, pleur toch op joh. Ik heb gezien wat ik heb gezien en ik zie het zoals ik het zie, heeft geen reet met van ophef houden, stop daar eens mee. het is voor jou anders, prima, zeggen dat er niets gebeurd is vind ik onzin. Er gebeurde wel degelijk iets en dat jij dat niet kan zien wil niet zeggen dat het niet is gebeurd.
Wat ik gezien heb wel, ik stop deze discussie nu, stop met beschuldigen van mensen met een andere mening.quote:
Ja? Misschien geel omdat ze consequent moeten zijn. Maar rood? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:20 schreef freaky40 het volgende:
Later vandaag rode kaart incoming, no worries.
Het ligt er aan of Babet er iets van zegt, of iemand het gezien heeft, hoeveel ophef er over komt op de FB kanalen en twitter en anders denk ik dat hij er gewoon mee wegkomt, helaas.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:30 schreef pingu66 het volgende:
Ik persoonlijk denk wel geel en 10.000 euro boete, staat ie qua geld boetes net zo hoog als Zoë en Mex.
Totaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het ligt er aan of Babet er iets van zegt, of iemand het gezien heeft, hoeveel ophef er over komt op de FB kanalen en twitter en anders denk ik dat hij er gewoon mee wegkomt, helaas.
Natuurlijk onzin dat hij gespaard zou worden met een rode kaart omdat hij anders zou ontploffen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:26 schreef danaqui het volgende:
Rood moet er komen vind ik maar gaat niet gebeuren want dan ontploft hij zeker wel en dat laten ze niet gebeuren.
Ik denk eerder dat hij straks naar achter moet en dan een gesprek krijgt en verder niks.
Gm
[ afbeelding ]Jeetje wat heftig dit...van mij mag hij er direct uitSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt niet normaal maar verbaasd mij ook weer niet
van hem ..vies ventje![]()
Daar dacht ik ook aan. Dat ze dit toestaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit uitzenden op nationale tv en hij een gele kaart krijgt morgen ochtend.:G
Goedemorgenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:40 schreef Hildetje het volgende:
Goedemorgen,
Vol verbazing heb ik het filmpje teruggekeken….
Dit was, naar mijn mening, geen stoeien. Bij stoeien lach je en heb je plezier. Het leek wel, aan de reactie te zien van Babs, dat ze Ff totaal niet wist wat haar overkwam. En dat vind ik zielig, heel erg zielig. (Zelfs voor Babs )
Heb het filmpje (nog) niet voorbij zien komen op fb en/of Twitter.
Ook de manier hoe hij tegen haar sprak, klonk wat mij betreft erg agressiefquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:09 schreef humpty het volgende:
Babette was te dronken om er normaal op te reageren
maar dit is echt heel fout gedrag van Marciano
Yep, met op elkaar geklemde kaken. Echt zo tussen zijn tanden door sissen. brrrr.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook de manier hoe hij tegen haar sprak, klonk wat mij betreft erg agressief
Ik vond het naar om te zien en te horen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, met op elkaar geklemde kaken. Echt zo tussen zijn tanden door sissen. brrrr.
Ja en dat zal ie altijd blijven doen zolang hij er niet op aangesproken wordt.. mannelijk machtsmisbruik wat men tegenwoordig juist probeert te voorkomen op TV achter de schermen... maar ervoor gebeurt het dus ook door foute mannetjes zoals een Tianoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:09 schreef humpty het volgende:
Babette was te dronken om er normaal op te reageren
maar dit is echt heel fout gedrag van Marciano
En dat timide stemmetje ook toen ze toegaf. Maar dan wel even later weer kijken of ie schrikt als ze net doet of ze 'm een klap gaat geven.. Raar mens.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het naar om te zien en te horen.
Dat Babette dit pikte vond ik ook raar, of ze moet er vandaag op terug komen.
bep ligt al goed onder de sloef van tiano, sloef is antwerps woord voor pantoffelquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het naar om te zien en te horen.
Dat Babette dit pikte vond ik ook raar, of ze moet er vandaag op terug komen.
Ja, dat er agressie in hem zit hebben we al een keer kunnen zienquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat zal ie altijd blijven doen zolang hij er niet op aangesproken wordt.. mannelijk machtsmisbruik wat men tegenwoordig juist probeert te voorkomen op TV achter de schermen... maar ervoor gebeurt het dus ook door foute mannetjes zoals een Tiano
Ja, dat was ook een rare move, schrok je, vraagt ze schrok jequote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef tonja het volgende:
[..]
En dat timide stemmetje ook toen ze toegaf. Maar dan wel even later weer kijken of ie schrikt als ze net doet of ze 'm een klap gaat geven.. Raar mens.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:30 schreef danaqui het volgende:
Zo de tering, Rupi stapt uit bed met een ODOL van heb ik jou daar
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb ik gemist ik zat naar Jasper te kijken die een geroosterde boterham smeer
Verschil moet er zijn
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:30 schreef danaqui het volgende:
Zo de tering, Rupi stapt uit bed met een ODOL van heb ik jou daar
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb ik gemist ik zat naar Jasper te kijken die een geroosterde boterham smeer
Verschil moet er zijn
HIj heeft zin in Imadiddin. De paal wijst er naar.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]Ik zag jouw odol post en wist dat ik achter liep met de streams omdat ik iets anders aan het kijken was, dus toen heb ik even op de stramme kabouter gewacht
Nou Rupert komt zichzelf nog wel tegen op internet als hij zichzelf aan het zoeken is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]Ik zag jouw odol post en wist dat ik achter liep met de streams omdat ik iets anders aan het kijken was, dus toen heb ik even op de stramme kabouter gewacht
Ik schat zo in dat ie er niet echt mee zal zitten. Eerder het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Rupert komt zichzelf nog wel tegen op internet als hij zichzelf aan het zoeken is.
Dat idee heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat ie er niet echt mee zal zitten. Eerder het tegenovergestelde
De camera staat heel vaak op hem als ie met eten bezig is. Snap wel waarom, het gebeurt allemaal met mathematische precisie, dat is een beetje een running gag in de tv-uitzendingen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ja hoor. Stream 1 zet ik aan en zie een micro beeld van Erik die brood smeert. Je ziet de porien op zijn arm.
En bedankt.
Eikels.
Of ze voeren de stront af?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Je ziet nu de olietank naast de loods staan. Zou het olie zijn voor generatoren? De loods gebruikt veel stroom.
Dat komt ook door de realiteit dat Babette de meest aanwezige is. Qua persoonlijkheid, qua stream tijd, veruit het meest in beeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Teruglezen is geen pretje. Het gaat alleen over Babette. Hoe vervelend, naar en irritant ze is.
En over Marciano die Babette in een soort houdgreep houdt en haar dingen toefluisterde. En dan geen leuke dingen.
Dat deed hij bij Kim ook he. Hij pakte haar ook vaak vast met die arm om haar nek.
En Kim jankte veel over dat ze dingen niet mocht van Marciano en dat hij zelf wel van alles deed. Ze was echt vaak boos op hem.
En uiteindelijk kreeg ze door dat ze zichzelf verloor en wilde naar huis.
^^ Goedemorgen
Ook op TV Babette, babette en babette en ze staat er niet echt mooi op.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat komt ook door de realiteit dat Babette de meest aanwezige is. Qua persoonlijkheid, qua stream tijd, veruit het meest in beeld.
En het meest ruzie/drama makend.
Oh dat kan ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Of ze voeren de stront af?
[ afbeelding ]
Neh ik denk niet dat ze alle stront zomaar in een kuil dumpen. Ik ga er vanuit dat er iets van een of meerdere septic tanks zitten daar.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh dat kan ook.
Maar dan is daar geen behoorlijke riolering en wordt alles opgevangen in een soort diepe kuil. Vocht zakt de grond in en de dikke smurrie stapelt op.
Blehhh
Geen wonder al die vliegen.
Dit hadden ze in Utopia 2 toch ook?
Maar geen vliegen daar.
Lag bij Bern die onder de douche stond.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is iemand het doucheputje aan het uitbaggeren?
Jawel hoor, doen gewoon 'normaal' tegen elkaar (zoals ze altijd doen).quote:
Ik zou het echt heel kwalijk vinden als dat niet zo is!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd of er nog n reactie vanuit de febo komt op t incident v babette en marciano
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:37 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel kwalijk vinden als dat niet zo is!
Dat ze hem dan toch in ieder geval naar achter roepen en een waarschuwing geven. Maar in ieder geval wel iets ervan zeggen...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.
Ja hoop t. Maar naar achter roepen.. dat missen wij dan. Liever een gele kaart.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat ze hem dan toch in ieder geval naar achter roepen en een waarschuwing geven. Maar in ieder geval wel iets ervan zeggen...
Hij heeft toch zo'n quote iets anders wat klein begint eindigd groot of zoiets.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.
Ehh wat? Ik volg je nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n quote iets anders wat klein begint eindigd groot of zoiets.
Maar daar zou hij vast niet zijn eigen handelen mee bedoelen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar dat is Erik ook.
-knip-
Laat dit nu eens en heb het over de streams
![]()
![]()
![]()
Nou dat incident van gisteren dat hij Baps zo hardhandig de mond snoerde. Was "iets kleins" zonder dat er op haar lichaam iets te zien is. Maar zo begint mishandeling vaak en eindigd in groter geweld.quote:
Zijn er beelden van online?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat incident van gisteren dat hij Baps zo hardhandig de mond snoerde. Was "iets kleins" zonder dat er op haar lichaam iets te zien is. Maar zo begint mishandeling vaak en eindigd in groter geweld.
Stond hier gisteren wel een filmpje van, misschien in het filmpjes topic ook welquote:
quote:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd of er nog n reactie vanuit de febo komt op t incident v babette en marciano
Ja precies..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
[..]Als Bep er een probleem van had gemaakt dan wel
Ze was bezopen , dus de herinnering blijft vaag en dus juist dan iemand misbruiken is helemaal NOT Donequote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
Misbruiken is natuurlijk heel wat anders dan wat er gisteravond gebeurde.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was bezopen , dus de herinnering blijft vaag en dus juist dan iemand misbruiken is helemaal NOT Done
Bep zegt niets dus het is geen probleem/ nietsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
Eunice maakte ook geen probleem van Mirthe.ze had niets ernstigs gehoord wat ze zei. Toch gaf de Febo een boetequote:
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant, Mirthe brulde het door de hele loods.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice maakte ook geen probleem van Mirthe.ze had niets ernstigs gehoord wat ze zei. Toch gaf de Febo een boete
Ze zal er weinig van hebben gemerkt ze was ladderzatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
Dat hij haar de mond snoert? Schrok erg van dat beeld en begrijp niet dat Babette dit allemaal toelaat bij die narcist.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Juist omdat het in een donker hoekje gebeurde moet de Febo ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant, Mirthe brulde het door de hele loods.
Dit gebeurde in een donker hoekje en hebben de bewoners niets van mee gekregen.
Maar goed, we gaan het zien. Van mij mag die agressieve eikel oprotten.
Ik vond het behoorlijk dreigend in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat zijn handelen, het dichtsnoeren van de mond van Babette, tot iets groters, ergers kan leiden.quote:
Se kanen nie spjellenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet vast nog wat geld bij de HH-pot voor het weekend, gisteren was een blamage
De kans is heel erg groot dat ze vandaag weer een nieuwe poging mogen wagen om de huishoudpot te spekken..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet vast nog wat geld bij de HH-pot voor het weekend, gisteren was een blamage
Juist omdat het in een donker hoekje gebeurde moet de Febo ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant, Mirthe brulde het door de hele loods.
Dit gebeurde in een donker hoekje en hebben de bewoners niets van mee gekregen.
Maar goed, we gaan het zien. Van mij mag die agressieve eikel oprotten.
Ik denk niet dat er nog een besttelmoment voor morgen staat of bezorgd de Jumbo ook op zondag?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |