Ik zou het echt heel kwalijk vinden als dat niet zo is!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd of er nog n reactie vanuit de febo komt op t incident v babette en marciano
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:37 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel kwalijk vinden als dat niet zo is!
Dat ze hem dan toch in ieder geval naar achter roepen en een waarschuwing geven. Maar in ieder geval wel iets ervan zeggen...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.
Ja hoop t. Maar naar achter roepen.. dat missen wij dan. Liever een gele kaart.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat ze hem dan toch in ieder geval naar achter roepen en een waarschuwing geven. Maar in ieder geval wel iets ervan zeggen...
Hij heeft toch zo'n quote iets anders wat klein begint eindigd groot of zoiets.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.
Ehh wat? Ik volg je nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n quote iets anders wat klein begint eindigd groot of zoiets.
Maar daar zou hij vast niet zijn eigen handelen mee bedoelen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar dat is Erik ook.
-knip-
Laat dit nu eens en heb het over de streams
![]()
![]()
![]()
Nou dat incident van gisteren dat hij Baps zo hardhandig de mond snoerde. Was "iets kleins" zonder dat er op haar lichaam iets te zien is. Maar zo begint mishandeling vaak en eindigd in groter geweld.quote:
Zijn er beelden van online?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat incident van gisteren dat hij Baps zo hardhandig de mond snoerde. Was "iets kleins" zonder dat er op haar lichaam iets te zien is. Maar zo begint mishandeling vaak en eindigd in groter geweld.
Stond hier gisteren wel een filmpje van, misschien in het filmpjes topic ook welquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |