quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Walgelijk. Het is een opgefokt, agressief mannetje. Het duwen van Jeffrey op de trap, die keer dat Isaac hem in bedwang moest houden en nu dit. Zo iemand mag echt niet winnen.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dit dusquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:41 schreef Inka het volgende:
[..]
Walgelijk. Het is een opgefokt, agressief mannetje. Het duwen van Jeffrey op de trap, die keer dat Isaac hem in bedwang moest houden en nu dit. Zo iemand mag echt niet winnen.
Ja en vooral dat ze de boel verdraait en zo. Haar eigen draai aan voorvallen geeft die gewoon niet gebeurt zijn. En door de drank floept ze er van alles uit en dat wil hij niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:42 schreef juul. het volgende:
Het komt over alsof Playboy zich rot ergert aan Bep
Ik vind haar zo slap dat ze dit laat gebeuren. Alsof het normaal is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:41 schreef Seattle het volgende:
Gvd die Marciano zeg. Die actie met Babette: laat ie even zijn ware gezicht zien. Engerd. Hoop dat FEBO ingrijpt.
En Babette. Ik weet niet wat die vrouw bezielt… ik vond haar nooit zo, maar ze lijkt wel een soort van bezeten onder de invloed van Marciano. Ze praat anders, dus ook andere intonatie als ze met hem praat. Onderdanig op de 1 of andere manier.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Surinaaamse vriendin van me noemt Marciano een hoer, en dat zegt al genoeg over dat jongetje
Ze is goed met balsporten, wat had ze nou gedaan vroeger? Softbal of zoiets. Oftewel, Mori is goed met ballen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:51 schreef Seattle het volgende:
Morrie slaat nog een aardig balletje tafeltennis
O ja dat is ook zo. Zij gooide toen ook een bal in de basket met een opdracht als 1 van de weinigen. Stel dat dat nou net de finale-opdracht zou zijn, zegquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is goed met balsporten, wat had ze nou gedaan vroeger? Softbal of zoiets. Oftewel, Mori is goed met ballen.
altijdquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:49 schreef Seattle het volgende:
Babette met haar grote mond over Wendy, terwijl ze zelf niet te harden is met drank op
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Dit is echt heel fout. Weg met die gast!SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Letterlijk iemand de mond snoeren...quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dit is echt heel fout. Weg met die gast!
Ik vind dat heftig. Hoe 2 vrouwen zich zo onafhankelijk en ongeëmancipeerd opstellen naar een man die dat afdwingt. Heel manipulatief menneke.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren hoe babette over Kim sprak.
Dat ze zijn was deed, z'n eten maakte, z'n schoenen poetste.
Babette gaat ook behoorlijk die kant op.
Gisteren heeft ze de badkamer alleen gedaan. Marciano had er geen zin in. Babette, oh ik vind t niet erg om alleen te doen, ga jij de fietsen maar boven zetten
Voor het prinsje van 1.67quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
Gisteren heeft ze de badkamer alleen gedaan. Marciano had er geen zin in. Babette, oh ik vind t niet erg om alleen te doen, ga jij de fietsen maar boven zetten
Marciano is een grote manipulator, die dat gewoon voor elkaar krijgt. Misschien krijgt hij geen tegenwerking omdat iedereen wel voelt dat er heel veel agressie in hem zit. Als je die triggert krijg je situaties als die in het filmpje (of nog erger)quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |