Echt he, die is bezopen of op haar retour van bezopen zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:57 schreef danaqui het volgende:
Babs beetje veel lazerus de tering
Ze kan bijna niet meer lullen
quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Marciano zegt tegen Babette dat ze zich volgende week verkiesbaar moet stellen.
Babette: wheb whib gween zwin in
Ik zag het niet, want ik was hier aan het tikken, maar hoorde het wel en het klonk niet prettig.quote:
Ik vond het vreemd hoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan
Marciano is aan het praten en Babette valt hem in de reden, Marciano pakt haar vast en zegt dat ze niet mag praten als hij aan het praten is.
Sow, vond dat wel ff heftig. Hoe vervelend Babs ook is, gelukkig meer die het dus gezien en gehoord hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan
Marciano is aan het praten en Babette valt hem in de reden, Marciano pakt haar vast en zegt dat ze niet mag praten als hij aan het praten is.
Hij pakte haar stevig vast en draaide op haar en zei dat in haar oor. Op een bepaald toontje waar ik iig van schrok.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het niet, want ik was hier aan het tikken, maar hoorde het wel en het klonk niet prettig.
Zal best wel iemand opgenomen hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow, vond dat wel ff heftig. Hoe vervelend Babs ook is, gelukkig meer die het dus gezien en gehoord hebben.
Ja😳quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie wel gezien hoe hij haar vast pakte?
Ja het klonk echt heel naar. Mafkees.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij pakte haar stevig vast en draaide op haar en zei dat in haar oor. Op een bepaald toontje waar ik iig van schrok.
Ja. Ik vond het erg dwingend.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik niet maar wacht op filmpjequote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop het en dan kunnen mensen zelf oordelen, ik zeg er niets meer over, blij dat ik niet de enige getuige was.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zal best wel iemand opvenomen hebben
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, schiet niet echt op, is nu niet leuk, oh en eerst was ie wel goed bezig, haar corrigeren over het verdraaien van woorden en gesprekken van haar maar dat vastgrijpen en wat ie zei doet dat andere weer ongedaan voor mij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Leuk dit soort gesprekken als ze teveel gedronken hebben
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]ToppertSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ff kijken of ik het goed gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |