Kunnen ze gelijk weer weggooien dan dat vet ...quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:12 schreef engine het volgende:
De kippetjes gaan ook nog allemaal even de frituur in.
Lekker nog drogerquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:12 schreef engine het volgende:
De kippetjes gaan ook nog allemaal even de frituur in.
Daar is discussie over. Rupie vindt van wel maar Babbel niet.quote:
Bep veegt zelfs de borden netjes schoon alsof ze in een 3-sterren restaurant zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:29 schreef pingu66 het volgende:
Bordje voor bordje ik hoopnddt ze in Tiano take away street food restaurant wat sneller werken
Die pruiken zijn ook echt geen gezicht meer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Het valt me dteeds meer op dat Morri eigenlijk de g hele dag aan haar hoofd zit te krabben
Nou dat moeten we nog zienquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
Klonk alsof Rupert en Ima hun laatste peuk gingen roken. Geloof dat het op is.
Dat is waarquote:
ik dacht te zien dat er met de boodschappen weer een doos tabak mee is gekomenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
Klonk alsof Rupert en Ima hun laatste peuk gingen roken. Geloof dat het op is.
Dat kan niet je kan geen tabak meer kopen onlinequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht te zien dat er met de boodschappen weer een doos tabak mee is gekomen
Ja dat kan zijn. Het was niet duidelijk te verstaan en daarna zapte de stream weer weg.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze kunnen 1 keer in de week tabak bestellen en dan zorgt 'achter' dat het er komtquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat kan niet je kan geen tabak meer kopen online
de doos lag voorop in het kratquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan zijn. Het was niet duidelijk te verstaan en daarna zapte de stream weer weg.
Ik meen iets van shag (Drum) gezien te hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft respect voor vaders en moeders met veel kinderen, omdat ze dan de hele dag moeten zorgen.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft respect voor vaders en moeders met veel kinderen, omdat ze dan de hele dag moeten zorgen.
Ik heb respect voor de ouders van Babette....quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft respect voor vaders en moeders met veel kinderen, omdat ze dan de hele dag moeten zorgen.
Ik medelijdenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor de ouders van Babette....
Ik ga voor rummikubquote:
Heeft ze die?quote:
OP tv lijkt het nog meer op een kerel dan op de kleine schermpje van de streamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |