quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd of er nog n reactie vanuit de febo komt op t incident v babette en marciano
Ja precies..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
[..]Als Bep er een probleem van had gemaakt dan wel
Ze was bezopen , dus de herinnering blijft vaag en dus juist dan iemand misbruiken is helemaal NOT Donequote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]Ik zag jouw odol post en wist dat ik achter liep met de streams omdat ik iets anders aan het kijken was, dus toen heb ik even op de stramme kabouter gewacht
Misbruiken is natuurlijk heel wat anders dan wat er gisteravond gebeurde.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was bezopen , dus de herinnering blijft vaag en dus juist dan iemand misbruiken is helemaal NOT Done
Bep zegt niets dus het is geen probleem/ nietsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
Eunice maakte ook geen probleem van Mirthe.ze had niets ernstigs gehoord wat ze zei. Toch gaf de Febo een boetequote:
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant, Mirthe brulde het door de hele loods.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice maakte ook geen probleem van Mirthe.ze had niets ernstigs gehoord wat ze zei. Toch gaf de Febo een boete
Ze zal er weinig van hebben gemerkt ze was ladderzatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
Dat hij haar de mond snoert? Schrok erg van dat beeld en begrijp niet dat Babette dit allemaal toelaat bij die narcist.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd of er nog n reactie vanuit de febo komt op t incident v babette en marciano
Juist omdat het in een donker hoekje gebeurde moet de Febo ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant, Mirthe brulde het door de hele loods.
Dit gebeurde in een donker hoekje en hebben de bewoners niets van mee gekregen.
Maar goed, we gaan het zien. Van mij mag die agressieve eikel oprotten.
Ik vond het behoorlijk dreigend in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.
Lijkt me duidelijk dat zijn handelen, het dichtsnoeren van de mond van Babette, tot iets groters, ergers kan leiden.quote:
Se kanen nie spjellenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet vast nog wat geld bij de HH-pot voor het weekend, gisteren was een blamage
De kans is heel erg groot dat ze vandaag weer een nieuwe poging mogen wagen om de huishoudpot te spekken..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet vast nog wat geld bij de HH-pot voor het weekend, gisteren was een blamage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |