quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]Ik zag jouw odol post en wist dat ik achter liep met de streams omdat ik iets anders aan het kijken was, dus toen heb ik even op de stramme kabouter gewacht
Nou Rupert komt zichzelf nog wel tegen op internet als hij zichzelf aan het zoeken is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]Ik zag jouw odol post en wist dat ik achter liep met de streams omdat ik iets anders aan het kijken was, dus toen heb ik even op de stramme kabouter gewacht
Ik schat zo in dat ie er niet echt mee zal zitten. Eerder het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Rupert komt zichzelf nog wel tegen op internet als hij zichzelf aan het zoeken is.
Dat idee heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat ie er niet echt mee zal zitten. Eerder het tegenovergestelde
De camera staat heel vaak op hem als ie met eten bezig is. Snap wel waarom, het gebeurt allemaal met mathematische precisie, dat is een beetje een running gag in de tv-uitzendingen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ja hoor. Stream 1 zet ik aan en zie een micro beeld van Erik die brood smeert. Je ziet de porien op zijn arm.
En bedankt.
Eikels.
Of ze voeren de stront af?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Je ziet nu de olietank naast de loods staan. Zou het olie zijn voor generatoren? De loods gebruikt veel stroom.
Dat komt ook door de realiteit dat Babette de meest aanwezige is. Qua persoonlijkheid, qua stream tijd, veruit het meest in beeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Teruglezen is geen pretje. Het gaat alleen over Babette. Hoe vervelend, naar en irritant ze is.
En over Marciano die Babette in een soort houdgreep houdt en haar dingen toefluisterde. En dan geen leuke dingen.
Dat deed hij bij Kim ook he. Hij pakte haar ook vaak vast met die arm om haar nek.
En Kim jankte veel over dat ze dingen niet mocht van Marciano en dat hij zelf wel van alles deed. Ze was echt vaak boos op hem.
En uiteindelijk kreeg ze door dat ze zichzelf verloor en wilde naar huis.
^^ Goedemorgen
Ook op TV Babette, babette en babette en ze staat er niet echt mooi op.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat komt ook door de realiteit dat Babette de meest aanwezige is. Qua persoonlijkheid, qua stream tijd, veruit het meest in beeld.
En het meest ruzie/drama makend.
Oh dat kan ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Of ze voeren de stront af?
[ afbeelding ]
Neh ik denk niet dat ze alle stront zomaar in een kuil dumpen. Ik ga er vanuit dat er iets van een of meerdere septic tanks zitten daar.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh dat kan ook.
Maar dan is daar geen behoorlijke riolering en wordt alles opgevangen in een soort diepe kuil. Vocht zakt de grond in en de dikke smurrie stapelt op.
Blehhh
Geen wonder al die vliegen.
Dit hadden ze in Utopia 2 toch ook?
Maar geen vliegen daar.
Lag bij Bern die onder de douche stond.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is iemand het doucheputje aan het uitbaggeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |