Vooruit danquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Derp.
Ik hou het gewoon bij Thijs hoor.
Jeetje, zo veel sociale interactie in 1 weekquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis van een nachtje logeren bij vriendin
Ben nu heel erg moe (druk huishouden heeft ze in vergelijking met de mijne)
Lekker bijkomen nu en zaterdag komen vrienden hier op bezoek
*bloos*quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, zo veel sociale interactie in 1 week
voor mij is dit ook veelquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*bloos*
Dit is voor mij echt veel![]()
Volgende week wordt ook erg druk
Bite mequote:
Videobellen + knutselen met een vriendinquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij is dit ook veel
wat ga je volgende week nog allemaal doen?
nee, ik heb net gegeten.quote:
bloedprikken en en boodschappen reken ik niet direct tot de sociale activiteitenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Videobellen + knutselen met een vriendin
Bloedprikken, boodschappen, vrijwilligerswerk, online tekenles en gesprek met mijn begeleider
(en dan op mijn flikker krijgen want ik teveel plan)
Nee, maar wel als activiteiten die lepels energie kostenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloedprikken en en boodschappen reken ik niet direct tot de sociale activiteiten
Oh, boodschappen vind ik normaal wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar wel als activiteiten die lepels energie kosten
Zo danquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag vlieg op zeg zelfs als Tegan je bij je ballen pakt heb jij nog een excuus om je aandacht op iets anders te vestigen
quote:
quote:
Misschienquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag vlieg op zeg zelfs als Tegan je bij je ballen pakt heb jij nog een excuus om je aandacht op iets anders te vestigen
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne..quote:
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne..
Maat dat zelfs buurmeisje mij uitlacht
* TheStigsDutchCousin MK aai over de bol geeftquote:
Beter doe je kut tegen mij anders ga ik straks echt huilen en het is pas dag 1 van mijn gebrek aan slaap.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin MK aai over de bol geeft
Geef je nummer maar.quote:
Jezus jij loopt ook achter, dit soort dingen doe je op snap. Lekker discreet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef je nummer maar.
(Sorry, browser stond nog open op die pagina.)
Op mijn leeftijd ben ik al blij dat ik weet hoe whatsapp werkt ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jezus jij loopt ook achter, dit soort dingen doe je op snap. Lekker discreet.
dat is wat voor de jongerenquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoezo? Wat voor wilde dingen doe jij tijdens je vakantie?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beter doe je kut tegen mij anders ga ik straks echt huilen en het is pas dag 1 van mijn gebrek aan slaap.
Als ik nu aan jouw sexting manier denk komen er dit soort berichten op:quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben ik al blij dat ik weet hoe whatsapp werkt ja.
Nachtmerries..quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo? Wat voor wilde dingen doe jij tijdens je vakantie?
Mag ik de volgende vakantie al boeken? Of is dat te vroeg?
Met whatsapp kan dat tegenwoordig ook. Kunnen zelfs geen screenshots van gemaakt worden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spreekt de proquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Met whatsapp kan dat tegenwoordig ook. Kunnen zelfs geen screenshots van gemaakt worden.
....quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik nu aan jouw sexting manier denk komen er dit soort berichten op:
Ik ruk je kleren van je lijf laat je voorover bukken en steek mijn stokje in jouw reet
Benieuwd hoe @:faxie hier op gaat. Dan moet je wel een frontale foto mee sturen van je stokje.
is dat nieuw?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Met whatsapp kan dat tegenwoordig ook. Kunnen zelfs geen screenshots van gemaakt worden.
Altijd toch.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O en nu ga je ineens preuts doen?!
Whahahah ja dit gelooft ook niemandquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kwam er onlangs achter, ik weet niet sinds wanneer dat kan!
Hoe weet jij nou weer hoe mijn sexting is?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik nu aan jouw sexting manier denk komen er dit soort berichten op:
Ik ruk je kleren van je lijf laat je voorover bukken en steek mijn stokje in jouw reet
Benieuwd hoe @:faxie hier op gaat. Dan moet je wel een frontale foto mee sturen van je stokje.
hihaho ja daar moet ik wel over liegen stel je voor mensen weten van mij dat ik weet vanaf wanneer dat konquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahah ja dit gelooft ook niemand
Dat was het punt nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
hihaho ja daar moet ik wel over liegen stel je voor mensen weten van mij dat ik weet vanaf wanneer dat kon
Enorme tak?!quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer hoe mijn sexting is?![]()
Ik zou de tekst veel meer aankleden hoor.
Wel fijn dat je rekening met mij houdt en het verkleinwoord stokje gebruikt. Dat waardeer ik.
Alsof jij 24uur in een vliegtuig wil zitten naar Baliquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nachtmerries..
Die mag je alleen boeken als ik er ook onderdeel van ben🥲
Nee ik ga wel een weekje naar een allinclusive naar Harderwijk in het dolfinarium als aangespoelde walvisquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof jij 24uur in een vliegtuig wil zitten naar BaliEn achterop een scootertje wil.
If so, mag je wel mee hoor
Dit klinkt wel als iets waar eens mens niet vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof jij 24uur in een vliegtuig wil zitten naar BaliEn achterop een scootertje wil.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik ga wel een weekje naar een allinclusive naar Harderwijk in het dolfinarium als aangespoelde walvis
Bij mij op een scootertje nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als iets waar eens mens niet vrolijk van wordt.
sowieso achterop een scootertje voelt nooit 100% veilig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]niet zo gemeen over jezelf. En dat wil je zelf ook niet.
[..]
Bij mij op een scootertje niet
(totale reistijd is 24uur. zit een lange tussenstop bij helaas)
Monsterkoekie:quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ssst anders wil Artic dadelijk ook niet meequote:Op donderdag 20 juli 2023 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso achterop een scootertje voelt nooit 100% veilig.
zo lang in een vliegtuig zitten lijkt me sowieso niks
Nee want dan had ik die helm niet opgehad en geen lamp aan gedaan op mijn scooterquote:
Maar bali is toch maar 16 uur ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Terschelling schijnt ook mooi te zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ssst anders wil Artic dadelijk ook niet mee
Texel is beterquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Terschelling schijnt ook mooi te zijn
In ieder geval een prima brouwerij.quote:
quote:
Enige waddeneiland waar ik ben geweest is Fanöquote:
En kan je dan nog wat tijdens die stop of zit je ergens in een hal opgesloten?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:42 schreef TaMieke het volgende:
Vliegen wel ja. Tussenstop erbij zit je er zo aan.
He tis een tussenstop van 8uur in de nacht. Je zou naar een hotel kunnen, maar of dat zin heeft weet ik niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
En kan je dan nog wat tijdens die stop of zit je ergens in een hal opgesloten?
Vond mijn manager ook toen hij daar heen gingquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval een prima brouwerij.
mwa, tegen de tijd dat je ingecheckt bent kun je weer naar het vliegveldquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He tis een tussenstop van 8uur in de nacht. Je zou naar een hotel kunnen, maar of dat zin heeft weet ik niet.
Ja daarom denk ik ook niet dat het zin heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, tegen de tijd dat je ingecheckt bent kun je weer naar het vliegveld
En dat is in dubai ofzo zeker?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook niet dat het zin heeft.
Zou Singapore proberen.quote:
kan ook.quote:
Waarom niet? Denk dat je je ogen uitkijkt daarquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ook.
Ik zou ze beide liever niet doen
Ook veel zand en oliequote:
Daarom. Singapore schijnt wel echt gaaf te zijn.quote:
zal vast iets luxer zijn dan ryanairquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarom. Singapore schijnt wel echt gaaf te zijn.
Maar Qatar en Dubai boeit me echt geen zak. Al klinkt vliegen met Qatar Air wel tof. (geen idee of het dat ook is)
Je bent net terugquote:
Vliegen is nooit tof, zelfs niet in first class.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarom. Singapore schijnt wel echt gaaf te zijn.
Maar Qatar en Dubai boeit me echt geen zak. Al klinkt vliegen met Qatar Air wel tof. (geen idee of het dat ook is)
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal vast iets luxer zijn dan ryanair
Gewoon zitten en relaxen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vliegen is nooit tof, zelfs niet in first class.
nooit geprobeerd. ik vind het hele gedoe van vliegen ook maar niks.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Te weinig gedaan om een oordeel te vellen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht: Wacht, in welke sc zijn we nu weer bezigquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest jouw username even 2x lezen, dacht eerst dat er "moederkoekie" stond
vooral na het landen vind ik niks, dat spontaan iedereen opstaat en begint te duwen om buiten te komen. Blijf rustig zitten gekquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef Samzz het volgende:
.
Ik vind vliegen ook niks. Nou ja, het landen vind ik vooral niks :=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Juk ga je mond en ogen spoelen met zeep kiwiquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest jouw username even 2x lezen, dacht eerst dat er "moederkoekie" stond
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral na het landen vind ik niks, dat spontaan iedereen opstaat en begint te duwen om buiten te komen. Blijf rustig zitten gekRENNEN NAAR DE UITGANG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik land toch liever dan de alternatieve methodes die Malaysia Airlines heeft uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef Samzz het volgende:
.
Ik vind vliegen ook niks. Nou ja, het landen vind ik vooral niks.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral na het landen vind ik niks, dat spontaan iedereen opstaat en begint te duwen om buiten te komen. Blijf rustig zitten gek"ICH MUS RAUS!" en het vliegtuig staat nog niet eens stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
vliegen zou een stuk relaxter zijn als ze niet zo veel mensen op zo'n vliegveld en in zo'n zwevende doodskist zouden duwenquote:
Dat. Het wachten. De overpriced snacks en drankjes. De kutstoeltjes.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vliegen zou een stuk relaxter zijn als ze niet zo veel mensen op zo'n vliegveld en in zo'n zwevende doodskist zouden duwen
Men is bezig met een internationaal trein netwerk van Porto tot Kopenhagen, Edinburgh en Rome. Gaat ook steden als Parijs, Londen en Berlijn aandoen. Kan niet wachten totdat die actief wordt.quote:
Ha, kijk:quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat. Het wachten. De overpriced snacks en drankjes. De kutstoeltjes.
[..]
Men is bezig met een internationaal trein netwerk van Porto tot Kopenhagen, Edinburgh en Rome. Gaat ook steden als Parijs, Londen en Berlijn aandoen. Kan niet wachten totdat die actief wordt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te weinig gedaan om een oordeel te vellen.
Jaaaaaren geleden met een nachttrein van Amsterdam naar Nice gereisd. Heerlijk eten aan boord in een fatsoenlijke restaurantiewagon, en vanwege de kadans heerlijk geslapen. En het is gewoon mooi om het landschap te zien veranderen voor je ogen.quote:
Het is vooral dat ja. Heb reizen bekeken en damn, diep in de buidelquote:
Dat is wel tof. Ik ben 1x met de Thalys naar Parijs gegaan. Dat was wel heel leuk om mee te maken welquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaaaaaren geleden met een nachttrein van Amsterdam naar Nice gereisd. Heerlijk eten aan boord in een fatsoenlijke restaurantiewagon, en vanwege de kadans heerlijk geslapen. En het is gewoon mooi om het landschap te zien veranderen voor je ogen.
Hopelijk gaan de prijzen meevallen. Maar je betaalt natuurlijk niet alleen om van A naar B te gaan, maar ook voor de ervaring zelf.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vooral dat ja. Heb reizen bekeken en damn, diep in de buidel
Ja, treinen is gewoon echtquote:[..]
Dat is wel tof. Ik ben 1x met de Thalys naar Parijs gegaan. Dat was wel heel leuk om mee te maken wel
Ja, 'toevallig'quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:12 schreef Barbusse het volgende:
Toevallig dit wel: https://nos.nl/l/2483511
Jij hebt of huurt niet eens en privejet? Valt me tegen hoor Barb, had meer van je verwacht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat. Het wachten. De overpriced snacks en drankjes. De kutstoeltjes.
Echt? nooit geprobeerdquote:
jawel, maar nooit echt om op reis te gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je nog nooit in een trein gezeten?
in Boedapest wel nog in een trein gezeten. dat was niet slecht, maar met bagage blijft de auto nog wel het beste.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:47 schreef Tegan het volgende:
Mijn laatste trein was ook zeker meer dan vijf jaar geleden.
Volgens mij missen er nog enkele stappen aan uitleg in deze post...quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:00 schreef gianni61 het volgende:
Tevens @:Tegan we moeten een experiment gaan uitvoeren.
Hiervoor zul jij mijn ballen moeten vasthouden
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:00 schreef gianni61 het volgende:
Tevens @:Tegan we moeten een experiment gaan uitvoeren.
Hiervoor zul jij mijn ballen moeten vasthouden
meer instructies hbe ik ook niet behalve dit:quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij missen er nog enkele stappen aan uitleg in deze post...
Dus jouw hand, mijn ballen en dan zien we wel verderquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
it's for sciencequote:
Ik ben sprakeloosquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer instructies hbe ik ook niet behalve dit:
[..]
Dus jouw hand, mijn ballen en dan zien we wel verder
Dat komt ook niet vaak voorquote:
Ik dacht alquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, maar nooit echt om op reis te gaan.
ofja, 1x met 5vwo naar rome met de slaaptrein
Sinds je daar een paspoort voor nodig heb is het toch minder aantrekkelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik vind treinen gewoon chill. Wil ook graag volgend jaar met de trein naar Londen
.
ik hou niet zo van koffers slepen en overstappen en zo.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik vind treinen gewoon chill. Wil ook graag volgend jaar met de trein naar Londen
.
ik ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sinds je daar een paspoort voor nodig heb is het toch minder aantrekkelijk.
maar je hoeft niet meer over te stappen in brussel en dat is wel fijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
🤨quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt of huurt niet eens en privejet? Valt me tegen hoor Barb, had meer van je verwacht.
In plaats van je ID hou je nu je paspoort onder een scanner. Poeh.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor lekker chill in de trein zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou niet zo van koffers slepen en overstappen en zo.
Dan is met de auto op vakantie toch het fijnste.
Of met de auto tot aan het vliegveld en daar je koffer kunnen dumpen
Ik vind het wel luxe eigenlijkquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Pauper trein. Maar wel fijn om mee naar Londen te gaan.
Naja ik vond het wel pauper dat op de heenweg de wc's ineens niet meer gebruikt konden worden omdat ze niet geleegd waren in Brussel (ik dacht dat het gewoon op de rails viel, maar ok), en het wc papier was ook steeds opquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel luxe eigenlijkmaar ik ben easyJet en Ryanair gewend als alternatief.
WATquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Je moet binnenkort ook zo'n ESTA-achtig iets hebben voor het VK geloof ik.
Van de winter was er geen water op de wc's dus dat werd wel ranzigquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Naja ik vond het wel pauper dat op de heenweg de wc's ineens niet meer gebruikt konden worden omdat ze niet geleegd waren in Brussel (ik dacht dat het gewoon op de rails viel, maar ok), en het wc papier was ook steeds op
En het eten wat je in de trein kon kopen was ook niet best, maar goed dat moet ik voortaan maar gewoon vantevoren meenemenOf is dat dan zo'n Border Security dingetje dat je geen eten mee naar de UK mag nemen want geen EU land?
wat een gedoe weerquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.euronews.com/(...)fore-entering-the-uk
Moeten we dat andersom natuurlijk ook gaan doen. Kunnen we meteen dat dronken zuiptuig weigeren.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommige landen dat alquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten we dat andersom natuurlijk ook gaan doen. Kunnen we meteen dat dronken zuiptuig weigeren.
Dat is iets waar aan gewerkt wordtquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten we dat andersom natuurlijk ook gaan doen. Kunnen we meteen dat dronken zuiptuig weigeren.
Dit klinkt echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
voor 3 weken VS zou ik me wel wat meer moeite doen dan voor een weekendje Londonquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die naar de VS gaan lukt het ook.
Formuliertje invullen. That’s it.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor 3 weken VS zou ik me wel wat meer moeite doen dan voor een weekendje London
Hello?quote:
wat een lieve hontquote:
ja, nu wil ik van de glijbaanquote:
quote:
ze zien er wel lief en onschuldig uit zoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil nu van de glijbaan met otters![]()
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
ik word al moe als ik er aan denkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb gisteren zo’n schelp gekocht voor de honden ipv een zwembad. En nu ga ik zo mijn haag opmeten en een stuk grond omploegen waar kruiden/bloementuin komt❤
Otters zien er echt veel te veel uit als huisdieren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil nu van de glijbaan met otters![]()
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
fretten neigen dan weer meer richting rattenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu zijn fretten ook hilarisch en otters zijn gevoelsmatig uit de kluiten gewassen waterfretten.
Die zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fretten neigen dan weer meer richting ratten
Dan toch weer liever cavia'squote:
Jaa dat heb ik enerzijds ook maar het was nogal verpaupert in die paar weken vakantie en ik was er zo klaar mee. Ik heb een super vet plan met lampjes enzo echt mijn paradijsje straks❤quote:
Tuinierenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb gisteren zo’n schelp gekocht voor de honden ipv een zwembad. En nu ga ik zo mijn haag opmeten en een stuk grond omploegen waar kruiden/bloementuin komt❤
Je bent altijd welkom in mijn tuinquote:
heb jij een zitmaaier?quote:
Even een Faxie original™ erin gooien: je woont te ver.quote:
Kan mijn hart niet aan omdat ik dan constant moet denken aan het feit dat ik zelf geen tuin heb.quote:
Ik rij niet meer 1:8quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Even een Faxie original™ erin gooien: je woont te ver.
Je mag wel blijven slapen ❤quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Even een Faxie original™ erin gooien: je woont te ver.
Mijn seks heeft wielen nuquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar gaat je seksleven, ow wacht die had je toch al niet
Zal jou eens moppen.quote:
Ik mis Dino.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben uitgemoptik ga helemaal voor de glowup fitgirlen
Is ook meer iets voor jonge mensenquote:
Wie?quote:
De sneeuwpoeper?quote:
Ik hoor het al, uit het oog uit het hart bij jou.quote:
Dino zal mijn hart nooit verlatenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor het al, uit het oog uit het hart bij jou.
Als ik Dino lees denk ik in eerste instantie altijd aan @debster door haar UIquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dino zal mijn hart nooit verlaten
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik Dino lees denk ik in eerste instantie altijd aan @:Debster door haar UI
Yup. Net als... hoe heet die ook alweer...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor het al, uit het oog uit het hart bij jou.
Djrex? Sting? Hosti?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Net als... hoe heet die ook alweer...
Die eerste was ik dan wel weer vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Die eerste was ik dan wel weer vergeten.
die was hier van de week toch nog?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Die eerste was ik dan wel weer vergeten.
Hij eindigt sowieso niet als laatste van die drie nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]en rex is nog wel de leukste uit die rij
Laat wel een belletje rinkelen. Ver weg. Al was Rex wel ok, en Sting ook.quote:
Rex is meer dan ok. Hele leuke gozer en denk voor veel moeders de ideale schoonzoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat wel een belletje rinkelen. Ver weg. Al was Rex wel ok, en Sting ook.
Allicht, want Braboquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Rex is meer dan ok. Hele leuke gozer en denk voor veel moeders de ideale schoonzoon.
Worden daar de beste schoonzoons gekweekt ja?quote:
Schijnt zo te zijn jaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Worden daar de beste schoonzoons gekweekt ja?
Ik wilde al zeggen dat jij het gemiddelde vast wat naar beneden haalt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijnt zo te zijn ja
Wil niet zeggen dat ik er daar ook 1 van ben
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry 😳 moet ik je iets sturen wat wel de moeite is?
Ach, met mijn lengte is dat niet eens zo ergquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen dat jij het gemiddelde vast wat naar beneden haalt.
Grapje hoor Thijs
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry 😳 moet ik je iets sturen wat wel de moeite is?
Knallen in de pijpquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
oh ik dacht je zo'n TLC fetish had en nu alleen maar met auto's sex had
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stuur jij mij vanavond ook een sexy snapje?
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
UiteraardDoe je er ook eentje terug zoals altijd?
Gisteren was het ook al raakquote:
Heb je nog verzoeknummers?quote:
Vertel alle juice.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat deze user een heel klein probleempje met Straatcommando heeft.
eerder met zichzelf denk ikquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat deze user een heel klein probleempje met Straatcommando heeft.
Zal eens kijken of ik inspiratie heb.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een goede suggestieve pose is altijd goed.
Jaja, 't staat er al weer opquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vanavond ok? Moet je wel je snap weer installeren
Wel 2 pijpjesquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
oh ik dacht je zo'n TLC fetish had en nu alleen maar met auto's sex had
Ik stuur jou gewoon een pikante telegram.quote:
Mag ik die ook?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stuur jou gewoon een pikante telegram.
Stuurt Faxie niks terug?quote:
Liever een borrel dan een snap terug?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nog geen borrel gehad
Dat laat ik even in het middenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever een borrel dan een snap terug?
(deze SC was uit mijn AT verdwenen)
Why not both?quote:
Dan wordt het een snapquote:Op zondag 23 juli 2023 19:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou die borrel hoef ik vandaag niet
Zijn account of zijn reactie op jouw snap?quote:
Beide?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn account of zijn reactie op jouw snap?
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:
Iewlquote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beste combi is een borrel en een faxie irl
Ik weet hetquote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beste combi is een borrel en een faxie irl
Ook? Jij wel?quote:
Logisch welquote:Op zondag 23 juli 2023 21:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel eens over jouw voorkeuren..
nog even volhoudenquote:
Vooruit dan maar *diepe zuchtquote:
waar wacht je op?quote:
hmm, ja, dat duurt nog wel even.quote:
misschien maar 3quote:
moet al mn vakantiedag voor 1 september opmaken.quote:
IJsje etenquote:
Ging het wel goed?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gesprek van 2 uur gehad met mijn praktijkbegeleider dat wel erg persoonlijk werd
Knuffel, ben je oké?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gesprek van 2 uur gehad met mijn praktijkbegeleider dat wel erg persoonlijk werd
Ongemakkelijk doordat hij goede vragen stelde en doorvroeg of waren het impertinente vragen?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel hoor het was alleen een beetje ongemakkelijk
Nouja we hadden het ‘even’ over onze vakanties en over zaken die werk gerelateerd waren (veranderingen) en toen ging het over op parttime vs fulltime werken. Op een gegeven moment vroeg hij hoe belangrijk ik de relatie die ik met mijn ouders heb vond. Omdat hij die band met zijn ouders belangrijk vond. Uiteindelijk 2 uur over van alles en nog wat niet werkgerelateerde gepraatquote:Op maandag 24 juli 2023 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongemakkelijk doordat hij goede vragen stelde en doorvroeg of waren het impertinente vragen?
melk en/of suiker?quote:
zoals het hoortquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zwart.
Ik moet nog wakker worden, maar verder wel oke. Lekker druk op het werk.
Wat ben je allemaal van plan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals het hoort
hier niet zo gek druk op het werk. daarbuiten wel een drukke week.
morgen naar Oppenheimerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan?
Ik ga dit weekend uit eten en naar Barbie.
Oh wow. Kom je eindelijk inquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen naar Oppenheimer
Donderdag een huis verkopen.
uiteten en Barbie met je date?
Nee, huis is Belgie het erfdeel van mijn vader verkopen. Ik blijf voorlopig waar ik ben.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh wow. Kom je eindelijk inBrabant
wonen?
Zijn daar nog wel betaalbare huizen te krijgen dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh wow. Kom je eindelijk inBrabant
wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |