ja, nu wil ik van de glijbaanquote:
quote:
ze zien er wel lief en onschuldig uit zoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil nu van de glijbaan met otters![]()
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
ik word al moe als ik er aan denkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb gisteren zo’n schelp gekocht voor de honden ipv een zwembad. En nu ga ik zo mijn haag opmeten en een stuk grond omploegen waar kruiden/bloementuin komt❤
Otters zien er echt veel te veel uit als huisdieren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil nu van de glijbaan met otters![]()
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
fretten neigen dan weer meer richting rattenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu zijn fretten ook hilarisch en otters zijn gevoelsmatig uit de kluiten gewassen waterfretten.
Die zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fretten neigen dan weer meer richting ratten
Dan toch weer liever cavia'squote:
Jaa dat heb ik enerzijds ook maar het was nogal verpaupert in die paar weken vakantie en ik was er zo klaar mee. Ik heb een super vet plan met lampjes enzo echt mijn paradijsje straks❤quote:
Tuinierenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb gisteren zo’n schelp gekocht voor de honden ipv een zwembad. En nu ga ik zo mijn haag opmeten en een stuk grond omploegen waar kruiden/bloementuin komt❤
Je bent altijd welkom in mijn tuinquote:
heb jij een zitmaaier?quote:
Even een Faxie original™ erin gooien: je woont te ver.quote:
Kan mijn hart niet aan omdat ik dan constant moet denken aan het feit dat ik zelf geen tuin heb.quote:
Ik rij niet meer 1:8quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Even een Faxie original™ erin gooien: je woont te ver.
Je mag wel blijven slapen ❤quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Even een Faxie original™ erin gooien: je woont te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |