Het is vooral dat ja. Heb reizen bekeken en damn, diep in de buidelquote:
Dat is wel tof. Ik ben 1x met de Thalys naar Parijs gegaan. Dat was wel heel leuk om mee te maken welquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaaaaaren geleden met een nachttrein van Amsterdam naar Nice gereisd. Heerlijk eten aan boord in een fatsoenlijke restaurantiewagon, en vanwege de kadans heerlijk geslapen. En het is gewoon mooi om het landschap te zien veranderen voor je ogen.
Hopelijk gaan de prijzen meevallen. Maar je betaalt natuurlijk niet alleen om van A naar B te gaan, maar ook voor de ervaring zelf.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vooral dat ja. Heb reizen bekeken en damn, diep in de buidel
Ja, treinen is gewoon echtquote:[..]
Dat is wel tof. Ik ben 1x met de Thalys naar Parijs gegaan. Dat was wel heel leuk om mee te maken wel
Ja, 'toevallig'quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:12 schreef Barbusse het volgende:
Toevallig dit wel: https://nos.nl/l/2483511
Jij hebt of huurt niet eens en privejet? Valt me tegen hoor Barb, had meer van je verwacht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat. Het wachten. De overpriced snacks en drankjes. De kutstoeltjes.
Echt? nooit geprobeerdquote:
jawel, maar nooit echt om op reis te gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je nog nooit in een trein gezeten?
in Boedapest wel nog in een trein gezeten. dat was niet slecht, maar met bagage blijft de auto nog wel het beste.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:47 schreef Tegan het volgende:
Mijn laatste trein was ook zeker meer dan vijf jaar geleden.
Volgens mij missen er nog enkele stappen aan uitleg in deze post...quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:00 schreef gianni61 het volgende:
Tevens @:Tegan we moeten een experiment gaan uitvoeren.
Hiervoor zul jij mijn ballen moeten vasthouden
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:00 schreef gianni61 het volgende:
Tevens @:Tegan we moeten een experiment gaan uitvoeren.
Hiervoor zul jij mijn ballen moeten vasthouden
meer instructies hbe ik ook niet behalve dit:quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij missen er nog enkele stappen aan uitleg in deze post...
Dus jouw hand, mijn ballen en dan zien we wel verderquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag vlieg op zeg zelfs als Tegan je bij je ballen pakt heb jij nog een excuus om je aandacht op iets anders te vestigen
it's for sciencequote:
Ik ben sprakeloosquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer instructies hbe ik ook niet behalve dit:
[..]
Dus jouw hand, mijn ballen en dan zien we wel verder
Dat komt ook niet vaak voorquote:
Ik dacht alquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, maar nooit echt om op reis te gaan.
ofja, 1x met 5vwo naar rome met de slaaptrein
Sinds je daar een paspoort voor nodig heb is het toch minder aantrekkelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik vind treinen gewoon chill. Wil ook graag volgend jaar met de trein naar Londen
.
ik hou niet zo van koffers slepen en overstappen en zo.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik vind treinen gewoon chill. Wil ook graag volgend jaar met de trein naar Londen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |